Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک
سلام.دختر من تازه 5ماهه شده ماه پیش گفته بودین شیر خشک شماره 2استفاده کنه ولی چون شیر بدون لاکتوز میخوره گفتین تا ماه بعد .ااان هر چی میگردیم شیر بدون لاکتوز داروخانه ها ندارن. برا همیم گیگوز شماره 2خریدم اشکال نداره؟؟؟
- تعويض شير خشك
سلام ، كودك من ٧ ماهه است و شير خشك ببلاك ميخورد مدتي است به شهر استامبول امده ايم شير خشك او را مجبورم تعويض كنم چ شيري مناسب كودكم ميباشد .
- مصرف قرص کلیدینیوم سی ۷ سال
برای کودک ۷ ساله که رفلاکس معده دارد میتوان قرص کلیدینیو م سی را جهت رفع رفلاکس استفاده کرد
- دورسر
با سلام دختری یازده ماهه و بیست روزه دارم که اندازه دور سر بدو تولدش ۳۵ و با وزن ۳۴۰۰ بوده که الان دور سرش ۴۴ و ۳ میلی وبا وزن ۹۶۰۰ است و همه رفتارهای حرکتی و ذهنیش خوب است ایا به نظر شما اندازه دور سرش کمه و مشکلی دارد؟باتشکر
- تف کشدار
سلام آقای دکتر نوزاد۱۸روزه دارم تفش کشداره شیرک بهش میدم انگارسیرنمیشه هرنیم ساعت شیرمیخوره
- واکسن یکسالگی
سلام آقای دکتر فردا واکسن یکسالگی دخترم رو باید بزنم سرما خورده و داره دارو مصرف میکنه آموکسیسیلین و سیتریزن مشکلی نداره واکسنش رو بزنم
- سلام ببخشید دخترم یک سالشه ملاجش مثل قلب میزنه مشکلی نداره
- $
سلام آقای دکتر سوال پرسیدم که ممکنه بچه ۲ ساله سندروم روده تحریک پذیر داشته فرمودید بله.... ببخشید اگه دور از جون این مشکل باشه قطره پدی لاکت میتونه جلوی اسهال و دل درد بچه رو بگیره؟؟؟؟؟
- قرص ازمپرازول
سلام کودک من 5 ماه و نیمه است از 3تا5ماهگی روزی یک چهارم ازمپرازول بهش دادم به خاطر ریفلاکس و بعد از دوماه قطع کردم. بعد از 10 روز دوباره کمی بالا میاره هر روز. ایا میشود قرص را ادامه بدهم یا ضرر دارد؟
- دور سر نوزاد موقع تولد
با سلام و عرض ادب من این سوال رو یک بار دیگه هم پرسیدم ولی متاسفانه جواب رو ندیدم میشه لطفا جواب بدین میخواستم بدونم دور سر نوزاد دختر که نارس هم نبوده موقع تولد اگه 32 aباشه طبیعیه؟ باتشکر
- قطره بیبی جویسیوروویتال
وقتی برای اولین بار درقطره مولتی رابازکردم بهم زدم.مثل نوشابه گازدار ازبغل ظرف جوشیداومدبیرون....ایابایدهمینطورباشه یانه؟.
- ادرار
سلام دکتر دختر سه ماهه ای دارم ک موقع تولد 3400بود الان 7900هستش شبا ک میخوابه دفع ادرار نداره همیشه شب بیدار میشد و ادرار می کرد امروز ده ساعت ادرار نکرد الان از خواب ک بیدارش کردم دستشویی کرد یعنی اگر خواب عمیق باشه تحت هیچ شرایطی دشنشویی نمی کنه چیکار کنم
- سرفه خلط دار
سلام آقای دکتر امروز روزپنجم که دخترم سرفه خلط دار داره سه روزپیش بردمش درمانگاه دکتر براش آزیترومایسین ۲۰۰نوشت روزاول ۳سی سی روزهای بعد۱ونیم ،الان سه دوزبهش دادم برای سرفه ش هم ستریزین داده فقط شب ولی بازم درطول روزسرفه داره ریه ش خلط داره طوری که نفسش صدامیخوره لطفا راهنمایی کنین همین داروها روادامه بدم؟لپش هم قرمزمیشه وپوستش خشک میشه ازوقتی دارو مصرف میکنه
- با سلام دخترم یک سال و ۹ ماهشه سه ماه بهش شیر گاو دادم و روبوست داره الان سه ماه اینطوریه �د میخواستم شیرشو عوض بکنم اگه میشه کمکم بکنید
- چربی خون بالا و چاقی
پسری 9 ساله دارم که از چاقی رنج می برد. اخیرا در آزمایش خون، کلسترولش 264 و تریگلیسیریدش 316 بوده است. متخصص اطفال دارو برایش تجویز نکرد و فقط پرهیز غذایی را پیشنهاد کرد. نزد متخصص غدد اطفال رفتیم، ایشان 200 قرص امگا 3 و 100 قرص ازیتیمایب و 10 قرص ویتامین دی 3 برایش تجویز نمود. ممنون می شوم چنانچه لطف فرموده و نظر خود را در باره مصرف این داروها بفرمایید.
- تکرر مدفوع
با سلام پسر دوساله ای دارم که سه روزه در طول بیست و چهار ساعت بیشتر از شش بار مدفوع میکنه که سبز رنگ تیره و گاهی شل و گاهی سفته.تب نداره درد هم نداره فقط زود به زود میشه.ازمایش میکروب مدفوع هم داده چیزی نبوده.میشه راهنماییم کنید مشکل چیه؟با تشکر
- تب و گلو درد و سرفه های شدید
من دخترم ۳ سال و نیمه هست تب و گلو درد شدید داره و سرفه های خیلی بدی میکنه شربت سفکسیم هم نمیخوره میگه تلخه برای عفونت گلوش چیکار میتونم بکنم؟
- رفلاکس
سلام دکتر خسته باشید دخترم نارس با ون ۱۴۰۰ به دنیا اومد الان ۵ ماهشه وزنش ۵ کیلو وقد ۵۹ رفلاس شدید داره تازگی شیر نمیخوره طوریه انگار تازه به دنیا اومده نگرانشم شما چی دستور میدید
- پشت گوش
سلام آقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم دو سال و دو ماه دارد و پزشکش شما میباشید. آقای دکتر اکثر مواقع پشت گوش پسرم پوسته پوسته هست و خشک. که به راحتی هم این پوست ها کنده نمیشن. لطفا راهنمایی بفرمایید یک دنیا سپاس از شما
- شربت
سلام آقای دکتر گرامی ، طبق دستور شما به پسرم که دوسال و هشت ماه داره روزی یک قاشق مرباخوری شربت ایمونس دادم قبل از ایمونس ،آسماویت تجویز کرده بودیدم جدد ایمونس براش بگیرم یا شربت دیگه ای تجویز میفرمایید متشکرم

