Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
سلام اقای دکتر امیرعباس شیرمیخوره گلاب ب روتون ببخشیدسریع اسهالی میره میتونم بش پدی لاک بدم
- قدردانی
سلام دکتر ممنونم از ارزشی ک برای بیمارانتون قائل هستید امروز از مطب تون ک باهام تماس گرفتن ک برام از دکتر دیگری نوبت گرفته بودین خیلی از انتخابم خوشحال شدم سایه تون مستدام
- حرکت غیر ارادی نوزاد
سلام وقت بخیر دختر من ۸ ماهشه مدتی هست ک صبح ها ک از خواب بیدار میشه ی حرکتی مثل اینکه سردش هست انجام میده و طی روز چند بار تکرار میکنه خیلی زمانش کوتاه حتی یک ثانیه هم نمیشه ولی نگرانم کرده
- یبوست
با سلام دخترم پنج سالشه موقع دفع مدفوع از مدفوع خون میاد و میگه ناحیه مقعد درد داره برای درمان چه کنیم ممنون از بزرگواریتون
- شربت آموکسی سیاین ۱۲۵
سلام برای کودک ۶ساله شربت آموکسی ۱۲۵چندسی سی بایدبدم
- سرماخوردگی
دخترم سرما خورده خیلی بد سرفه میکنه و ابریزش بینی و عطسه دار تب نداره دیشب خیلی گریه میکرد اصلا اروم نمیشد چ دارویی بدم بهش؟
- پسرم محمد
سلام پسرم ۸ ماه و۲۰ روزشه اوایل خیلی خوب میخورد صبحانه نهار شام الان فقط شیر میخوره خیلی غذا کم میخوره میتونم بگم اصلا دهنش وباز نمیکنه اگه هم باز کرد همشوو میزیزه بیرون به نظرشما باید نگران باشم یا نه کم کم خوب میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- عطسه
سلام آقاي دکتر گرامي دخترم 10ماهشه سرش خيلي عرق ميکنه چون پر جنب و جوشه اوندفعه ازتون پرسيدم گفتيد مشکلي نيست و اينکه عطسه زياد ميکنه بينيش خشک و کيپ است تب و آبريزش بيني نداره آيا سرماخورده؟؟
- رفلاکس پنهان
باسلام نوزادی 2ماهه دارم که رفلاکس پنهان داره دکتربردم اس امپرازول داده امارفلاکسش شدیدترشده والان به خاطرکرونانمیتونم دکترببرم چه دارویی پیشنهادمیکنید؟
- تعداد طبیعی ادرار
دختر چهار ماهه که از شیر خشک وشیر مادر تغذیه میکنه چند بار در روز باید ادرار داشته باشه؟ چه موقع تکرر ادرار محسوب میشه؟
- سرلاک
سلام اقای دکتر خسته نباشید نوزاد یازده ماه دارم میخوام بهش سرلاک بدم یبوست و کمبود وزن داره چه سرلاکی بدم خوبه؟
- دلدرد
پسر شش ساله ام حدود ده روز است که بیشتر مواقع دل درد وکمردرد دارد و گاهی دچار اسهال میشود و آروغ های بد بو دارد
- سکسکه
سلام دکتر دخترم ده روز دیگه باید واکسن چهار ماهگیشو بزنه وقتی قهقهه میخواد بزنه سکسکه ش میگیره طبیعیه به نظرتون؟
- قرمزي زيرچشم
سلام وقت بخير.دخترسه ساله دارم الان تقريبايه مدتيه كه زيرچشماش قرمزهستن خواستم بدونم چي هست مشكل چيه؟؟ممنون ازشما
- کودکم سه سال دارد اما مقدبسته بوده مدفوش بی اختیار است
- سویا
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم آیا دانه های سویا برای کودک 22 ماهه مفید است؟
- جایگزین قطره
سلام دکترخسته نباشیدببخشیدهرچقدرداروخانه های رشتومیگردم قطره آدزیرموجودنیست میتون بجاش قطره ویتان بخرم وبهش بدم راهنماییم کیدببخشیداین قطره آهناکه مرکزبهداشت میدن خوبه بچه من نمیخوره هرکاری میکنم چکارکنم قطره ویتان میشه بجای آدی وآهن استفاده کن؟آدزیرداروخانه هانیست ممنونم ازراهنماییتون
- بی اشتهای وشکم درد
سلام نوه من فابیست داره ...۵ساله است ولی متاسفانه یه مدتیه اصلن اشتها به غذا نداره نمی خوره ..دخترم خیلی نگرانه ...چند مدت پیش ازمایش کلی انجام دادیم هیچ مشکلی نداره .یه مدتیه میگه شکمم درد می کنه ازمایش انگل دا ده چیزی مشخص نکرده.خواستم بپرسم میشه بگین مشکل چیه
- زردی نوزاد
سلام دخترم.۵۴ روزست بنظرم یکم زردی دارد دیروز ازمایش دادم نتیجه این بود.totallbilirubin5.30وdirectbilirubin0.20بوده.WBC8.60وRBC4.24وHMoglobin12.6وHematocrit35.2وMCV83وMCH29.7وMCHC35.8وPlatelet311وNetrophil20.4وLymphcte69.7وMonocyte9.9بوده بنظر شماچرا هنوز یکمی زردی داره دلیلش چیه .ایانگران کننده .هست یانه.ممنون میشم از راهنماییتون
- مصرف دگزامتازون عضلانی
سلام دخترم ۸ ماهگی کروپ شدید گرفت رفتیم دکتر،فرستاد بیمارستان اونجا دو دوز دگزا زدند و بخور دادن...بهتر شد ،دوباره یکسالگی کروپمتوسط گرفت باز دگزا زدند....الانم ۱۴ ماهشه نفسش گرفته بود بردیم دکتر دگزا دند آیا مشکل تو رشدش بوجود نمیاد؟چکار کنم دیگه خروسک اش برگشت نکنه؟

