Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پاکوبیدن نوزاد
سلام نوزادهفت ماهه دارم بعضی مواقع خواب پاهای خودروبه زمین میکوبدعلت چیست اقای دکتر
- یبوست نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشید پسرم سه ماهشه هشت روزه پی پی نکرده چهار روزه بهش بی بی کر میدم تاثیری نداره همه راهارو رفتم از ماساژ تا حرکت های ورزشی پا ولی تاثیر نداره ممنون میشم راهنمایی کنید شیر خودمم میخوره
- نوزاد ۱۸ ماهه کرونا گرفته با تب ۳۹ درجه و موعد واکسن ۱۸ ماهه است کی واکسن بزنه
- گریه
دختر سهماهه دارم ک همش بینی خودشو میماله پشت حلقش صدا میده همش تو خواب بهش اوغ دست میده تف هم میده بیرون از دهنش
- آزیترومایسین
با سلام. پسرم ۷ماه و نیمشه. دکتر بهش آزیترومایسین داده داروخونه گفت دستور پزشک مشخص نیس. چقدر بهش بدم؟ چند قطره چکان؟
- میوه نوزادهفت ماهه
سلام و خداقوت دخترم هفت ماهشه میتونم هندونه بهش بدم...میوه های دیگه چی
- سرماخوردگی
سلام نوزاد 55 روزه ام سینه ش عفونت داشت دکتر ازیترومایسین 100 داده 2 روز شده ولی هنوز خیلی سرفه می کنه چه کنم
- عفونت چشم نوزاد
سلام پسرم دوماهشه ازوقتی بدنیا اومده هردوچشمش عفونت داره واب میاد دکتر قطره باکتی مایدهر۶ساعت وپماد شب قبل ازخواب داده گفتن شایدمجرای اشکش بسته باشه روزی چندبارهم بااب گرم چشاشومیشورم ولی دوباره تا دارو روقطع میکنم همونجوری میشه.چیکاربایدبکنم مجرای اشکش بازبشه تاچندماهگی اینجوری میمونه مرسی
- وزن گیری نوزاد
دکتر مهربون و دلسوز ممنونم که پیام منو جواب بدید.دختر من بدنیا اومد سه کیلو بود الان شش ماهگی بردم واکسن و براش زدم وزن کردن گفتن شش کیلو چهارصد گفتن نسبت به نمودار از بدو تولد رو به بالا گفتن غذای کمکی شروع کنید دخترتون شیردهی خوبی داره اگه شیر خودم خوبه پس چرا آنقدر وزنش پایین.همه میگن شیرت جون نداره.حالا میخواستم به غیر از شیر خودم شیرخشک هم بدم کمکی براش بشه.آخه دندون هم در نیاورده.الانم خیلی ریزهس؟ دکتر راهنماییم کنید؟ممنونم،🙏🏼
- نخوردن شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر بچه من 5.5ماهشه یه هفته ای هستش که میل به خوردن شیرخشک آپتامیل پپتی جونیورش خیلی کم شده(البته از شروع زیاد میل به خوردن نداشت ولی در خواب میخورد ولی الن خیلی کم شده حتی درخواب هم کم میخوره) و بچم وزن کم کرده خیلی لاغر شده مدفوعشم از اون موقعی که آپتامیل پپتی جونیور رو استفاده میکنه (تقریبا 2 ماه) به رنگ سیز تیره و به صورت رقیق هستش میتونید زحمت بکشید بفرمایید چه باید بکنم ممنون از بزرگواریتون
- استفراغ بعد از واکسن ۶ ماهگی
باسلام کودک من بعد از تزریق واکسن ۶ ماهگی همش بالا میاره میخواستم بدونم طبیعیه باید چکار بکنم ممنون
- گوش برجسته نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۵ ماهشه و گوشاش خیلی برجسته شده و کامل اومده جلو ایا راهی هست ک درستشون کنم خیلی چهرشو بد کرده
- نوزاد ۳۶ هفته
سلام آقای دکتر
نوزاد ۳۶ هفته به دنیا آوردم که مشکلی تنفسی دارد. خیلی نگرانم الان داخل دستگاه هستش میگن که تنفس هاش خوب نیست آیا امکان خوب شدنش هست؟
تو رو خدا جواب بدید خیلی حالم بده
- بیماری فاویسم
سلام پسرم فاویسم دارد 7ماهشه از قطره آهن ومولتی ویتامین که بهداشت برایش داده بتم آیا؟؟ به فاویسم اش ضرر نداره وزنش هم کم هست 7کیلو 400هست. زیاد نگران پسرم هستم لطف کنید بی زحمت جواب بتین ممنون
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر دخترم یکسالشه وزنش۹کیلو سرما خورده همش عطسه میزنه با آمیزش بینی داره چه دارویی فعلا بهش بدم.
- اسهال نوزاد
پسرم 3 ماهشه و الان به مدت یکهفته میشه که اسهال شده روزی 7 بار بیرون روی داره و 2 روزی میشه که رنگ مدفوعش سبز شده و داخل مدفوع گلوله های خلطی هستش و دقیقا از قبل اینکه اسهال بشه خانواده شوهرم چند تا دونه انار چکونده بودن دهان پسرم میتونه از اون باشه مشکل چیه
- بی قراری در شب
سلام دخترم یکسال و بیست روزشه شبا خیلی بیقراره همش گریه می کنه با دمر خودش میندازه و کمرش حالت گنبدی میکنه.بردم دکتر تشخیص نداد.یک هفته است اسهال هم هستش اما عذرخواهی می کنم زرد رنگ.بدون تب .هنوز دندون در نیاورده.دایمتیکون هم میدم آروم نمیشه.موقع خواب اینجوری بی قراری میکنه هر یک دقیقه بیدار میشه گریه میکنه
- سرماخوردگی
سلام دخترم۳ ماهشه دکتر براش زیترومکس و شربت سرفه تجویز کرده . ولی الان روز دوم داروهاشه ک میدم معدش ورم میکنه جیغ میزنه. تقریبا یک ساعتی ب این حالت هست بعد خوب میشه. اینا طبیعیه یا حساسیت دارویی داره؟
- کم خونی
سلام پسرمن هفت ماه وسه روزشه وزنش ۸/۶۰۰ قدش ۷۰ هست دکتربهداشت گفتن رشدش خوب نیس احتمال داره کم خون باشخ یاتیروعییدداره گفتن قدش کوتاست میشه بگین بهترین قدووزن برای پسرمن چیه البته موقه تولد۳/۵۰۰ بود
- لرزیدن پای کودک
سلام دکتر عزیز من بچه چهارماهه دارم درهنگام خواب وبیدادی پاهایش میلرزد نگرانم که مسگلی داشته باشد یک روزهم در هنگام پازدن بچه بچه دوموفع ایستادنم لرزید چیکارس کنم

