Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی
سلام وقت بخیر ..پسرم سه سال و نیمه و قبلا چن بار آوردم مطب الان سرما خورده روستام و دسترسی ب دکتر ندارم آبریزش بینی داره و بینیش کیپ هست و کمی سرفه میکنه ولی تب نداره بی حال هم نیست..چه دارویی بهش بدم
- یبوست کودک۱۸ماهه
سلام دکتر دخترم برای یبوستش بهش پودرپیدرولاکس تجویز کرده میخوام ببینم آیا میشه این پودرو با شیرخشکش مخلوط کنم بهش بدم آیا ضرری نداره چون خالی یا با آبمیوه نمیخوره
- مقدار مصرف قرص کو آموکسی کلاو ۶۲۵ برای بچه ی ۸ ساله با ۲۰ کیلو وزن
- سلام آقای دکتر برای سرفه کودکان کدام شربت خوب
- گرانولوم ناف
سلام دکترخسته نباشید پسرم یکسالش هست آیاگوشت اضافه نافش باید جراحی شودیامیتوان سوزانده هم شود
- دختر ۲ساله باوزن ۹کیلو ونیم دارای عفونت چشم شده صبحها پلک چشم به هم چسبیده
- شیر کودک
سلام خسته نباشید پسرم دوازده ماه و نیمه دکترش برای وزن گیری شیر بیومیل پلاس 3 تجویز کرد.میتونم یه موقع هایی که این شیر این پیدا نشد بهش شیر بیومیل پلاس 2 بدم؟مشکلی نیست؟
- قطره
سلام اقای دکتر ب بچه ۱۵ ماهه چند سی سی قطره اهن لیپوزوفر بدم؟؟
- کودک۷سال،۲۰کیلو،چه مقدار شربت سفکسیم
کودک ۷ساله با وزن ۲۰کیلو،مقدارونحوه مصرف سفکسیم؟
- دلپیچهه؟
سلام آقای دکتر دخترم یکسال و یک ماهشه. از اول همیشه دل درد داره شبا گریه میکنه نمیخابه فقط ی دو ماه خوب بود الان باز دوباره شبا نمیخابه و شکمش خیلی باد تخلیه میکنه علتش چیه ؟؟چ چیزی بهش بدم خوبه؟؟وقتی عرق نعنا میدم خوبه میخابه
- شکاف
سلام جناب آقای دکتر وقت شما بخیر. پسرم بیست ماه دارد و پزشکش جنابعالی میباشید. چند روزی هست که متوجه شدم بین مقعد و آلت پسرم شکاف باریک و کوتاهیی ایجاد شده است. آقای دکتر الان پنج شنبه هست و دسترسی بهتون ندارم. لطفا راهنماییم بفرمایید که مشکل چیست و ما چه کمکی میتونیم به پسرم بکنیم؟ یک دنیا سپاس و قدردانی از عنایت شما
- حرف زدن کودک
تاچند ماهگی باید به کودک فرصت حرف زدن داد؟
- خمیازه کودک
سلام کودک ۸ ماهه دارم زیاد خمیازه میکشه یا دهنش زیاد باز میکنه
- سرماخوردگی
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- مدفوع کودک
سلام دخترم سه سالشه مدفوعش هنوز مثل موقعی که پنج شش ماهه بود اونطوره از شیرم جدا کردم دیگ شیر نمیخوره ولی درس نشده نگرانم و اینکه اسهال زیاد میکنه
- وزن گیری کودک
سلام آقای دکتر دختر ۱۴ماهه از ۶ماهگی وزن گیری خیلی کمی داره همه چیز و چک کردیم هیچ مشکلی جز آلرژی به گندم و پروتین گاوی نداشت که البته اینارو هم تاحدودی می خوره کالپروتکتین ۲۶ بود دفع قند و چربی نداشت فقط پی اچ مدفوع ۶ بود باید چی کار کنیم ؟ گاهی وزنش بالا میره دوباره میاد پایین دلیلش چیه ؟
- آمپول دگزامتازون
سلام آقای دکتر خسته نباشید امروز دخترم سرماخوردگی شدید داشت بردمش پزشک عمومی براش آمپول دگزا نوشت شنیدم که ضرر دار گفتم ببینم هیچ خطری نداره براش 5سالش 17 کیلو
- سلام خسته نباشید تداخل دارویی افاکسیم و استامینوفن اشکالی ندارند ؟؟؟
سلام آقای دکتر پسرمن یک ونیم سالشه شربت ایمیونس و فروگلوبین مصرف میکنه خیلی بیقراره و خیلی زود هم خسته میشه میتونم همزمان با مصرف این شربت ها بهش بیبی سد هم بدهم آیا تداخل ایجاد نمیکند
- شربت اشتها آور
سلام دخترم شش سالشه وزنش ۱۹ کیلو و قدش ۱۲۰ سانت است. لطفا برای افزایش وزنش شربتی معرفی کنید شربت زینگ پلاس و فروگلوبین مدتی بهش دادم اما افزایش اشتها چشم گیری مشاهده نکردم . و آیا شربت اشتها آور بلافاصله تاثیر داره یا اینکه بعد چه مدت اشتهای کودک زیاد میشه؟
- یبوست
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید پسرم۱۴ماهشه روزی یکبار دفع داره ولی به خودش فشار میاره وزنم نمیگیره چون خودش غذا میخوره اصلا قبول نمیکنه بهش غذا بدم چیکار کنم؟

