Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ستادین و تب کودک
سلام و عرض ادب آیا ستادین دی سی برای تب نوزاد دوساله که احتمالا بر اثر سرماخوردگی ایجاد شده فایده دارد ؟
- استامینوفن پاراکید
دادن استامینوفن پاراکید برای نوزاد ۴ ماهه ام ۶۳۰۰ وزنشه چند قطره باید بهش بد؟
- قطره بیبی جویسیوروویتال
وقتی برای اولین بار درقطره مولتی رابازکردم بهم زدم.مثل نوشابه گازدار ازبغل ظرف جوشیداومدبیرون....ایابایدهمینطورباشه یانه؟.
- کم وزن
سلام ببخشید نوزاد من کمزنه دوماه نیمه شه به چشم خودمون کوچیک مونده چند جور شیر خشک دادم نان اپتامیل و...بهش نیافتاد بالا اورد بدنش پاشید چ مارکی بدم و ایا باید ببرم پزشک تغیه تجویز کنه چ مارکی بخرم
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
مدفوع دخترم امروز کلا ژله ای بود علت چیست
- شیرخشک
سلام دکتر یه شیر خشک خوب برای وزن گیری معرفی میکنید دخترم با نان یبوست میگرفت از چند ماهگی میشه فرنی و لعاب برنج رو شروع کرد دخترم خیلی نسبت به شیر بی میل شده سه ماه و یازده روزه ست
- قطره آهن
سلام آقاي دكتر دختر من يكسالو نيم داره تو ١٢ ماهگي آزمايش دادم خيلي كم كمخوني داره طوري كه دكترش گفت اگه ١٥ قطره آهن ميدي از اين ب بعد ٣٠ قطرش كن حالا يوالم اينه كه با قطره چكون چند ميل بايد داد؟قطرش ليپوزفر هست
- واکسن زدن
سلام اقای دکتر وقت بخیرپسرم۷ماه داره باید واکسن ۶ماهیگشوبزنم بعدبی قراری داره نمیدونم دل درد داره یا ب خاطر دندونه میخواستم بپرسم فقط سرماخوردگی مانع زدن واکسن میش ؟
- برای نوزاد ۴ماهه چه مقدار شربت آموکسی سیلین استفاده کنم
با سلام و خسته نباشید ، برای نوزاد ۴ماهه که عفونت گوش داره چرک زرد رنگ ازگوشش ترشح میشه چه مقداری شربت استفاده بشه خوبه
- ترس بچه ۹ ماهه
سلام وقت بخیر. پسر من ۹ ماهشه چندروز پیش ترسیده و الان وقتی گریه میکنه فکش میلرزه. بعضی از کلمات هم مثل ن و د رو با لرزش میگه باید چیکارکنم؟ ممکنه لکنت گرفته باشه؟
- سرماخوردگی نوزاد
سلام وقتتون بخیر پسرم هفت ماهشه چند روز پیش دخترم بهش بستنی داده، الآن چتد روزه صداش گرفته، چکار باید انجام بدم؟
- درمان خلط
سرام اقای دکتر وقتتون بخیر باشه ، اقای دکتر دختر من ۲ ماهه هستش ، هرروز کلاه براش میزارم فقط یک نصفه روز بعد از واکسن کلاه نداشت و الان نه تب داره نه سرفه و نه هیچ علائم دیگه ایی فقط یکم کم گلوش خلط داره وقتی که نفس میکشه یا شیر میخوره گلوش یکم خس خس میکنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایین ،
- عفونت ریه
سلام نوزاد هفت ماهه ای دارم که با تشخیص پزشک دچار عفونت ریه شده است و اموکسی کلاو و تیوفلین جی تجویز کرده است.آیا با این داروها خوب می شود؟
- غذا نخوردن نوزاد۷ماهه
سلام آقای دکتر من دخترم ازپایان چهارماهگی غذای کمکی شروع کردم ولی به هیچ عنوان دوست نداره فقط به زوربهش غذامیدم وزنش کمه وزن گیرییش کمه لطفاراهنمایی کنین چیکارکنم؟
- شیر خشک ببلاک
سلام دکتر برا دخترم که ۴۰ روزشه بدلیل فلاکسش شیر خشک ببلاک ar تجویز کرده من شیرم کمه و دخترم سیر نمیشه سوالم اینه این شیر خشک رو میتونم جایگزین شیر خودم کنم؟یا باید از یه شیر خشک معمولی استفاده کنم؟
- کبودشدن پای نوزاد هنگام بغل کردن
سلام اقای دکتر وقتتون به خیر من یه نوزاد سه ماهه دارم که تپل هم هست وقتی بغل میگیرم پاهاش کبود وقرمزمیشه انگاربهش خون نمیرسه ولی وقتی درازمیکشه کاملا خوب میشه علت ش چی هست؟
- قرص پوریک اسید وتاثیر انبر نوزاد
با سلام. نوزاد نه ونیم ماهه دارم وقرص پوریک سیدال مصرف کردم برای نوزاد مسکلی ندارد البته اولین قرص هست آیا باید شیر دهی رامتوقف کنم چه کنم؟
- قرص پنتوپرلزول برای نوزادسه ونیم ماهه
سلام نوزادسه وتیم ماهه ای دارم که خیلی پنیرک وشیرمایع بالامیاره پزشک بهش پنتوپرازول دادگفت توچهارسیسی شیرت حل کن یک سی سی وبهش بده شبی یه بارباشربت آنتی رفلاکس بی روزی سه بارآیااین قرص ولسه نوزادم خطرناک نیست چون خوندم دیدم نوشته شده زیرپنج سال نبایدبخورن
- سرماخوردگی
سلام وقت به خیر نوزاد ۳ ماهه ای دارم که دچار آبریزش بینی وحرفه های خلط دار است درمان چیست ؟
- دل دردنوزاد
سلام دادن عرق نعنا چه ضرری برای نوزاد دارد

