Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- باسلام وخسته نباشید. پسر 9 ساله دارم که خیلی سرفه میکنه سرفه خلط دار چی بدم بهش چه شربتی
- اقی دکتر برا سرفه خلطی دختر هشت ماهه ام چی بهش بدم
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر خسته نباشید اگر یه بچه ویروس سرماخوردگی داشته باشه تا چند روز میتواند به بچه دیگری انتقال بدهد
- گوش بلبلي
بإسلام.نوزادي ٦ماهه دارم كه چن ماه موقع خوابيدن گوشش موقع خواب تا ميخورد،هركاري ميكردم صاف بشه باز تا ميشد.الان كه ٦ماه داره گوشاش خيلي بد شده.ايا چيزي هست كه انجام بدم درست بشه؟ارثي نيست چون گوش برجسته نداريم اصن.ميشه چسبي چيزي بزنم؟
- تب و عفونت
نوزاد من تب وعفونت داره خونه من بین مرزه ایران وافغانستان است که از شهر کمی دور است
- افزایش گلبول سفید خون
با سلام خدمت وخسته نباشید خدمت اقای دکتر: من دخترم دوسال وهفت ماهشه واسه چکاپ کامل بردم ازمایش گرفتم که گلبول سفید خونش ۱۱هزار وخورده ای بود که بالا نوشته بود خواستم بدونم چگونه درمان میشه از استرس شب وروز ندارم واین بیماری خطرناکه مممنون
- کبودی پا
سلام اقای دکتر پسرم ۲ سالشه و چندوقت یه بار روی پاهاش دایره کوچک قهوه ای رنگ میبینم خوب میشه دوباره پیدا میشه نمیدونم چکار کنم
- سلام دخترم،۵روز متولد شده زردی داره دستگاه اوردیم دیگه چکارکنم زودبره
- مصرف آزیترومایسین در شیردهی
آیا قرص آزیترومایسین در دوران شیردهی منع مصرف داره؟
- تب
با سلام و احترام.
دخترم سه سال و نیم سنشه. تازگی ها بعد از استحمام (کمی بعد از استحمام) تب میکنه. این بار سوم هست که این موضوع پیش میاد. ایشون بنابر نظر پژشک متخصص آلرژی دچار آسم هست و دو نوع اسپری استفاده میکنه. من خیلی نگرام هستم. لطفا راهنمایی بفرمایید. متشکرم - طفل نوراد
نوزاد مون ۱ ماهه است و به تازگی زیاد فشار بخود میآورد و صورت خود را چنگ میزند و گریه میکند علت چیست؟
- نوزاد وحیوان خانگی
اگردر منزل عروس هلندی داشته باشیم ونوزاد بخوهدبدنیابیاید...باید عروس هلندی را از منزل خارج کرد
- کولیک نوزادی
سلام اقای دکتر .نوازدی داریم دو ماه وبیست روز که از بیماری کولیک نوزادی رنج می برد.واین اواخر گریه هاش شدید شده اما ساعات گریه او کمتر شده است.ایا این روند طبیعیه و کی بیماریش خوب میشه.با تشکر
- سلام کودک ده ماهه دارم یه هفته است که ازطریق بینی صدای خرخر میکنه آیا شربت آموکسی سیلین بهش بدم
- شربت سرفه
سلام اقای دکتر پسر 21 ماهه دارم که امیکزون گرفته دکتر دارو داده و میخوره ولی یه شربت سرفه گفته بودن که باعسله ولی پیدانمیشه میخواستم بپرسم چه شربت سرفه ای و چند ساعت یه بار چند سی سی بخوره؟چون دکترش تا چهارشنبه نیستن
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام کودک من به پروتئین گاوی آلرژی داره قبلا دکتر براش شیرخشک آپتامیل پپتی تجویز کرد ولی به شدت اسهال گرفت و بهش نساخت آیا میتونم از آپتامیل اچ آ استفاده کنم ؟آیا ترکیباتشون مثل همه یا فرق دارن آخه هر دو مربوط به بچهای آلرژی دار هستن
- مصرف سفیکسیم برای کودک ۱۰ ساله
- یه چیزی اندازه ی عدس زیرپوست ساق پای بچه امه
سلام ببخشیددخترم۲سال ونیمشه روی ساق پاش به سمت جلو وقتی باانگشت دست میکشی یه چیزی به اندازه ی عدس زیر پوستش اینور وانور میره همینجوری باچشم پیدا نیست من خودم هم خیلی اتفاقی فهمیدم الان دوهفته اس وجود داره نرفته بخاطر کرونا میترسم ببرمش دکتر تو رو خدا جواب بدین اگه خدایی نکرده خطریه ببرمش دکترش یعنی چیه؟؟
- رضا
باسلام آقای دکتر پسرم سرما خورده وگلوش چرک کرده دیروز دکتر بهش شربت سفکسیم،ایبوپروفن،سیتریزین،پلیوم و بخاطر بی اشتهایی و وزن کمش زینگ گلوکونات داده ،خداروشکر تبش و سرماخوردگیش بهتره ولی اسهال گرفته میخوام بدونم بخاطر داروهاست یا نه؟
- سرفه خلط دار
سرفه نوزاد ۲۰ روزه

