Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام اقای دکتر من سه روز هست که اومدم مشهد دخترم از دیروز بعداظهر اول گفت پای چپش درد میگیره بعدشم تب داشت تا ۳۸/۵اندفعه با پروفن تبش کنترل کردم ۶ساعتی فقط میخوام بدونم برای چیه تبش ایا آنفلانزا را گرفته نمیدونم کجا ببرمش دکتر الان شما نمیتونین تجویز هیچ دارویی برای من بکنین ولی نمیگه گلوم میسوزه یا میخاره فقط میگه گلوم میخوام سرفه کنم تک و توکی سرفه داره شما میگین چیکار کنم ممنون دخترم ۶سالشه وزنشم ۲۰کیلو
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
سلام دختره دوماهه دارم سرفه میکنه صداش گرفته موقع گریه کردن.اسهال هم هستش تب خفیفی هم داره ولی شیر خوردنش خوبه
- مقدار مصرف شربت سوسپانسیون استامینفون پاراکید
سلام بچه من ۳ سالشه و وزنش ۱۴.۵ دکتر واسه تبش قطره استامینفون داده هر ۶ ساعت ۱۵ قطره تلخه بالا میاره براش از داروخانه شربت استامینفون سوسپانسیون پارکید ۱۲۰ میل گرفتم گفت بهش ۵سی سی بدم ولی شک دارم مقدارش درسته یا نه میخاستم راهنماییم کنید ممنونم
- تب و استفراغ
با سلام و خسته نباشید خواهر دو ساله ام دیشب شام عدسی با ماست خورد و قبل از خواب هم شیرینی خورد و بعد خوابید ولی بعد از یک ساعت خواب بیدار شد و حالت تهوع داشت و بعد استفراغ کرد و تب داشت شب حالش بدتر بود ولی الان بهتر است ولی کمی تب دارد . ایا بخاطر خوردن زیاد غذاهایش است؟چه مریضی میتواند باشد؟ کرونا نیست؟ ایا باید به پزشک مراجعه کنیم؟
- جوشاندن شیر
سلام آقای دکتر من از پاسخ های بی وقفه و کامل و خوب شما بسیار سپاس گذارم واقعا از شما ممنونم امیدوارم خدا بهتان همواره تن سالم و دل خوش بدهد آقای دکتر من از شما پرسیدم که برای تهیه غذای کمکی بچه شیر پاستوریزه چه مدت زمانی باید جوشیده شود و شما گفتید شیر پاستوریزه نیازی به جوشیدن ندارد اما پس چرا در برگه ای که بهداری داده اند نوشته است که شیر پاستوریزه جوشیده شده ؟؟و یا در اینترنت برای تهیه فرنی نوشته است که شیر پاستوریزه را به مدت ۲۰ دقیقه بجوشانید؟؟؟
- رفلاکس پنهان
سلام آقای دکتر نوزادم رفلاکسی بوده شما بهش دارو دادین خدا رو شکر بهتر الان 5 ماه داره باز باید از داروها استفاده کنه
- سرما خوردگی
با سلام. آقای دکتر دخترم شش ماهشه سرما خورده از بینیش چرک میاد دارو چی بدم؟ وزنش 7کیلو
- خارش بین انگشتان دست و پا
با سلام- علت خارش بین انگشتان دست و پای کودک 26 ماهه که در طی شب بیشتر است چه می تواند باشد؟ توضیح اینکه فقط مقداری قرمزی پوست در محل خارش ها دیده میشود.
- قبصیت
سلام، طفل من سه ماهه هست و الان مدت شش روزه قبض هست و بهانه میگیره نظر شما در موردش چیه
- زردی کف دست وپا
- ناله درخواب
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر نوزاد 25 روزه من بعصی وقتها در خواب ناله میزنه شربت کولکید هم بهش میدم قبلش دلیلش چی میتونه باشه؟
- شربت آزیترومایسین۲۰۰
میزان استفاده از شربت آزیترومایسین برای کودک ۲سال و پنج ماهه...وزن ۱۳ونیم کیلو
- زردآلو
سلام آقای دکتر روز بخیر،دخترم نزدیک ۴سالشه سرماخورده و سرفه داشت داره دارو مصرف میکنه خداروشکر بهتره میتونه زرد آلو بخوره؟
- ریزش مو
سلام .پسر من۷ ساله است موهای جلوی سرش بعد از دو روز ژل مو زدن میریزد نگران هستم البته قبلا ژل مو میزدیم و چنین اتفاقی نیفتاده بود ولی این ژل جدید است چه کار کنم ؟چه ویتامینی لازم است ؟
- رشدکم
سلام اقای دکترواسه کم پش بودن موبچه ۲۰ماهه بهترین راه تراشیدنش هست یامیشه دارویی داد.ممنون
- گرفته گی صدا
سلام خسته نباشید پسرم ۴ماهو ۱۰روزه اس از دیشب تابه الان صداش گرفته علائم سرما خوردگیو نداره
- در مورد سرماخوردگی
من چندروز پیش واکسن شیش ماهگی پسرم زدم الان صداش گرفته نگرانم چرا اینجوری شده ممنون
- دخترم ۷ساله و ۴۰کیلو وزن داره،دکتر برای عفونت گوش بهش سفکسبم ۲۰۰داده،بعد از استفاده ی ۲تا از کپسول سغکسیم متوجه سدم زیرچشمش بنفش شده ویک لکه قرمز هم زیرچشمش هست،ایا دارو رو قطع کنم،؟؟چه دارویی میتونم جایگزین کنم؟
- سلام ،ببخشید دخترم ۳ سالشه و ۱۳ کیلو وزنشه، چقدر میتونم شربت آزیترومایسین ۲۰۰ بدم؟
- دندان
سلام خدمت آقای دکتر آقای دکتر کودک چند تا دندان در میارن؟ اینترنت سرج کردم م نوسان ده تا بالا ده تا پایین مجموعا 20 تا آیا ممکنه بیشتر در بیارن مشکلی نداره

