Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اندام تناسلی نوزاد دخترچ
- نفخ
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر کودک یک ماه دارم شیر خودم رو بهش میدم و در طول روز یک وعده شیر خشک نان بهش میدم دخترم نفخ داره طوری ک همش به خودش میپیچه و گاهی بالا میاره شما قطره دایمتیمکس تجویز کردید اما انگار کارساز نبود دارو دیگه ای میشه جایگزینش کرد؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
- عرق کردن
سلام اقای دکتر نوزاد سه ماه وبیست روز من کف دستها و کف پاها و زیر بغلش عرق میکنه. مشکلی داره نوزادم؟
- کپسول امپرازول برای نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم ۴ ماهشه و به دلیل رفلاکس گفتن که قرص امپرازول رو داخل شیر حل کنم و بهش بدم اما قرص امپرازول پیدا نکردم داروخانه بهم کپسول امپرازول خارجی داده گفته محتوای کپسول رو داخل شیر حل کنم و بهش بدم آیا ضرر نداره؟
- زردی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر دختر من در روز ۴ تولدش زردی خفیف داشت که قرص ژله ای دکتر براش نوشت تا روغن آن را بدهم بعد ۷ روز بردم دکتر برطرف شده بود الان ۲۹ روزه هست احساس میکنم سفیدی چشماش و صورتش زرده. امکان برگشت زردی نوزاد وجود داره؟
- شربت ستادین جی
سلام من دو روزه به دخترم که 2 ماهه هس در حد ۰/۲۵ میلی ازشربت ستادین جی میدم هر ۱۲ ساعت سینش خر خر میکنه و سرفه میکنه آیا ضرر داره یا نه بااین دارو خوب میشه داروخانه داده
- دیفین هیدرامین
سلام پسرمن یماهشه اصلا نمبخابه همش بیقراره گریه میکنه چشاش از بیخابی قرمزشده بهش دیفین هیدرامین بدم؟یا شربت استامینفون که راحت بخابه کدومو بدم بنظرتون ضرر نداشته باشه؟
- دختر شش روزه من ادرار خونی دارد
آقای دکتر شرمنده اما صورتی نیست کامل مثل پریودی انگار خونی ترشحاتش وقتی دستشویی میکنه هم میاد فقط تو گوگل نوشته بودتا ده روزگی خونی یا سفید بخاطر هورمونایی که توبارداری مادر داشته آیا خطرناکه من میترسم چون متخصص گفت ترشح طبیعی اما خونی ونمیدونم
- ایا این علائم در نوزاد نشانه بیماری است؟
سلام، وقتتون بخیر پسر من تازه 10 روزش شده، دوشب پیش بی قراری میکرد و کمتر از همیشه شیر میخورد که گلاب به روتون هرچی شیرخورده بود برگردوند بعد آروم شد و خوابید اما دیشب بردنش حموم و تقریبا از ساعت 2 یا 3 صبح احساس میکنم هر یک ساعت تقرییا مثل کسی که چیزی توی گلوش گیر کنه که.معذرت میخوام بخواد برگردونه یا بخواد سرفه کنه اما نتونه اون حالتی میشه اما هیچ علائم دیگه ای نداره، من چون بچه اولم خیلی نگرانم اما مادرم میگه احتمالا دل درد داره و چون شهرستان هستیم و اینجا متخصص کودک نداره و مریضی ها هم زیاده گفتم اول از شما بپرسم اگه لازم باشه ببرمش بیمارستان وگرنه نبرمش
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ١٠٠ برای کودکان
سلام من پسرم ۳ماه ونیمشه ب دلیل عفونت ادرای ک منجرب عفونت کلیه شده دکترشربت سفکسیم ۱۰۰تجویزکردن هر۱۲ساعت ۲سی سی تا۷روز میخاستم بدونم مشکل نداره
- تغییر شیر خشک
سلام. آقای دکتر به نوزادم شیر خشک ببلاک 1 میدم در چه صورت باید شیر خشک رو تغییر داد؟چون شکم بچم 5 تا 6 بار در روز کار میکنه و کمی قارقور هم میکنه . البته کولیک هم داره
- سرماخوردگی
سلام نوزادم سه ماهشه سرماخورده سرفه میکنه وبالا میاره چ دارویی بدم بهش سرفه اش بهتربشع ممنون میشم جواب بدین؟بردم دکتر بهش سفکسیم 100دادوشربت کتوتیفن ولی بهترنشده لطفا راهنماییم کنید
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
دختر پانزده روزه ام سرماخورده و چشم سمت چپش عفونت کرده چیکار باید بکنم
- سلام دکتر سوالم درباره قده لفاوین
پسرم ۸ماهو نیم هست تو خواب شب همش بدنشو کش میده دسشو میاره پیشش گوشش و کمرو پاهاشو قوس میده رفلاکس داره وزنش ۱۰ونیم هست وزن تولد۴کیلو از شیر خودم میخوره از ابتدای تولد این کارو میکرد تو ۶ماه نشست ولی اصلا چهاردسو پا نرفت و نمیره زود گردن گرفت و چندبار فقط خودشو ب پهلو انداخت هربارم رو شکم میذارمش بعد چند دیقه گریه میکنه برش دارم خیلی استرس دارم ارتباط چشمی خوبی داره سریع میخنده صداهارو زود دنبال میکنه ب اسمش سریع واکنش نشون میده منو پدرشو کاملا میشناسه دس میزنه و چندکلمه حرف میزنه مث ماما بابا عمو من از اوتیسم و نرمی استخوان میترسم استرسم برای این بیماریاس توروخدا منو راهنمایی کنید
- نوع مدفوع
سلام،پسرم پنج ماه و نیمشه دوبار هست ک وقتی مدفوع میکنه کمی از مدفوعش حالتش شبیه سفیده تخم مرغ هست با رنگ زرد شیر خودم رو هم میخوره،علتش چیه؟
- زردی نوزاد
با سلام زردی نوزاد۱۳روزه که ۹/۸آیا خطرناکه،زردی تا چه موقع باید چک کنم
- خوراک بچه
سلام خسته نباشید نوزاد من ۴ماهه هستش اوایل خیلی خوب شیر خشک میخورد ولی الان پستونک میخوره ولی شیر خشک سخت میخوره راه حل چیست
- در مورد شیر خشک
سلام خسته نباشید..دختر 4 ماه و نیم دارم..4 ماهگی وزنش 6 کیلو و 50 گرم بود..شیر خشک بهداشت (شیر یارانه ای) میخوره..چون در ابتدا سهمیه کمکی شامل شد الان دیگه براش کمه و در کنارش شیر خشک نان 1 میخوره..یکی از آشنایان چند قوطی شیر خشک آپتامیل برام اورد..مشکلی نیست چند وقتی در کنار شیر بهداشت،شیر خشک آپتامیل هم بهش بدم؟ دیگه بعدش دوباره نان 1 بهش میدم. مشکلی نیست؟
- کک
سلام کار به دادم برس بچه ام یک سالشه اومدم روستا کک نیشش زده جاشون قرمز شده و متورم شده میاره وچی بدم بهش یا چی بزنم که خارش نکنه و جاش ورم نکنه پماد قبل و بعد نیش حشرات زدم فایده نداره کلا بدنش رو دارن میخورن راهی نیست نیشش نزنن
- گلبول های سفید
سلام آقای دکتر برادرم ۱ سالشه گلبول سفیدش خیلی بالاس از ۸ گذشته کمکم کنید دکترها گفتن باید بستری شه علامت هم سه روز استفراغ میکرد

