Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر پسرم بیمارشماست ۵ سالشه سرماخورده بهش پلارژین و استامینوفن و بعصی اوقات تب زیاد ایبوبروفن . سیتریزین میدم . چون لوزه داره معمولا بعد سه چهارروز سرفه های خلط دار شروع میشه چه شربتی بدم که سرفه هاش از بین بره برم هگزین خوبه؟
- یبوست
سلام آقای دکتر.خوردن زینک سولفات باعث یبوست ميشوديانه.ممنون
- زینک سولفات.
سلام آقای دکتر روزتون بخیر،آقای دکتر شما برای دخترم شربت زینک سولفات تجویز فرمودین قبلش شربت سانستول زینک پلاس میخورد میخواستم بپرسم این دو باهم فرق دارند.؟
- موردابله مرغان
سلام خسته نباشی ببخشیدبچه من ابله م غان گرفته کلاس دوم هست میشه راهنمایم بشم
- سلام برای بچه بالای دو سال چه شیر خشک بدم تا وزن بگیره
سلام برای بچه بالای دو سال چه شیر خشک بدم تا وزن بگیره
- آبریزش بینی
سلام وقت بخیر . پسرم ۲ سال و نیمشه و وزنش ۱۲ کیلو هست. از دیشب آبریزش بینی داره. دو روز پیش عمه اش آبریزش بینی و کمی خارش گلو داشت. الان هم مامان بزرگ و بابابزرگش دارن. برای آبریزش بینیش چه شربتی میتونم بدم؟
- یبوست کودک ۱۱ ماهه
سلام پسرم اا ماهشه الان یهفته ۱۰ روزه یبوست داره یعنی روزی سه یا چهار بار مدفوع دفع میکنه به مقدار کم و با گریه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- قرمزی پشت
سلام آقای دکترخسته نباشید..دخترم ۳سالشه با۱۳ کیلووزن دکترش شماهستین باشماره پرونده ۶۷۲۲.دخترم پستش قرمزی داره به دنیااومده بودهمونجوری بود..خدمت شمااومده بودم پشت دخترموبهتون نشون دادم شماگفتین بایدپشتشو آمپول زدتاقرمزیش ازبین بره میترسم دیربشه میخواستم بدونم کی بایدآمپولشوزدشما میزنید
- شربت آموراکس۱۲۵به کودک ۶ساله چقدر بدم؟
- سپاسگذارم
ممنون آقای دکتر خدا الهی حفظتون کنه.
- مقدارمصرف شربت سفکسیم برای کودکا
دخترم ۵سالشه باوزن ۱۵کیلو.دکتربراش شربت سفکسیم ۱۰۰تجویزکرده بادوز۳سی سی هر۱۲ساعت اماتبش قطع نمیشه.بنظرشمامقدارش رو درست گفتن؟
- شربت
سلام آقای دکتر گرامی طبق دستور شما به پسرم شربت آسماویت دادم دفعات قبل ایمونس ،کیندر ،فروگلوبین تجویز فرموده بودید این بار چه شربتی دستور میفرمایید و اینکه میتونم در کنارش زینک سولفات بهش بدم یا فقط یک نوع مجاز به استفاده هستم ،پسرم ۳ساله و نیمه هست. متشکرم
- مواد شوینده و فاویسم
سلام آقای دکتر کودک من یک سال و سه ماههشه. و فاویسم داره. امروز از شوینده های نانوسان چربی زداها هست رفته بود رو زمین و پنج دقیقه با دستها و پاهاش با مواد بازی میکرد که من متوجه شدم و سریع دست وپاهاشو شستم. خواستم ببینم به خاطر فاویسمش برلش خطرناک نیست؟ الان من باید چیکار کنم؟
- واکسن۱۸ماه
سلام پسرم ۱۸ماهشه و ۱۹مهر تب تشنج کرد و بستری شد.وتشخیص تبحال مغزی داده شد و دارو اسکلوویر۲۵۰تزریق شد ینی دوره ۲۱ روزه.که ۱۰ابان تمام شد مرخص شد...الان از روز مرخصی ۱۸روز میگذره.و شربت فنی تویین میدم ۴سی سی بعد الان میخام واکسن ۱۸ماهگی بزنم..آیا مشکلی نداره.واینکه دارو فنی تویین رو بدم واکسن بزنم یا واکسن بزنم بعد شربت فنی تویین بدم...و اینکه استامینفون قبلش بدم یانه و ایاتشنج نمیکنه؟؟خیلی میترسم..ممنون
- دندان
سلام دکتر عزیز دخترم متولد ۱۶خردادد۹۷ هست دندونای بالاش دوتادندون جلوش فقط یه ذرش بیرون بود بقیش تو گوشت بود ورنگ کدر ی ذره لق شده بود ولی جای دست گرفتن نداشت برادرآوردن خودم چون دستام ظریف بود تونستم ودراوردمشون براش ولی حالا بعد یکماه و نیم جاشون دندون تازه رشد نکرده حتی سر هم نزده برا دراوردن
- شربت ازیترو دویست
دخترم سه سالشه ده کیلو ونیم هست چقدر شربت ازیترو دویست باید مصرف کند
- کم وزنی
سلام خسته نباشید دختر من چهار ساله هستش آزمایشات خوب بوده ولی از وقتی به دنیا اومد 2 کیلو بود الان که چهار ساله هستش 11 کیلو هست و شعرم اصلا بلد نیس بخونه لاغره استخوانش خیلی ظریفه. الان زینک پلاس بهش میدم شربت کلسیم کورال سیترات بهش بدم یا امگا3 چون اصلا بهش ندادم شیر اصلا نمیخوره ممنون میشم جواب بدین
- جوش دربدن
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم ۲ساله دارم که کل بدنش جوش دانه ریزقرمز زده اول ریزه بعدکمی درشت میشه مشکلی نداره ممنون
- تلفن
سلام اقای دکتر من ۵ روز پیش باهاتون تلفنی صحبت کردم اگ خاطرتون باشه گفتم پسرم ۳ سالشه کلماتش محدوده ایا ممکنه اوتیسم باشه شما گفتین ببرم گفتار درمانی من بردم پیش خانم دکتر حسینیان گفتار درمان ایشون گفتن که نیاز به بازی و شعر و صحبت داره واوتیسم نیست برام ده روز بعد نوبت زدن حالا اقای دکتر من نگرانم ممکنه خدای نکرده جلسات اینده نشون بده؟؟ به منم گفتن که زیادی استرس دارم
- عطسه کودکان
خانم دکتر دخترم چهار سال عطسه مزنه چیکار کنم

