Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه و خلط
سلام جناب دکتر گرامی، پسرم 5سال و نیمه هست دوماه پیش به علت عفونتی که گلوش داشت آوردمش خدمت شما آزیترو بهش دادید و با شربت تب بر تبش کنترل شد و بهبود پیدا کرد ، دو سه روز میشه در طول روز تک سرفه خلط دار میکنه ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرماخوردگی
پسرم۴ماهشه سرماخورده ۲باربردم دکترفقط قطره پلارژن داده الام ۲۰روزه خوب نمیشه سرفه هاشم خلطی شده
- شربت بلادونا پی بی
سلام آقای دکتر ببخشید میشه شربت بلادونا پی بی برای دل درد و فلاکس نوزاد 5 ماهه استفاده کرد؟ یا عوارض داره؟
- عفونت چشمی
دختر من چهار ماهش هستش امروز دیدم چشم سمت راست عفونت کرده بردم پیش دکتر این قطره و پماد چنتکس داده ولی ننوشته چند قطره واریز کنم اصلا ایا باید اینا رو به دخترم بدم؟
- قطره اهن
پسر من ۳ماهشه و ۶.۸ کیلو گرم قدشم ۶۱ دکتر بهش قطره اهن داده روزی ۱۵ قطره هیچ مشکلی هم نداره پسرم.ولی همه جا نوشته از ۶ ماهگی الان چیکار کنم بدم یا ندم؟نارس هم نبوده
- قورت دادن هسته زردآلو
سلام پسرم یک سالش تازه تموم شده هسته زردآلو خورده مشکلی پیش نمیاد ؟
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- چسبیدگی الت تناسلی
باسلام اقای دکتر پسر من ۲۰روزگی ختنه شده الان دوماهس تا الان دقت نکرده بودم قسمت بالای الت تناسلیش جایی ک برش خورده به خط دور کلاهکش چسبیده ب طور کامل نیست فقط یه تیکش چسبیده خیلی نگران شدم ممکنه مشکلی داشته باشه دوباره ختنه بشه؟ ممنون از لطفتون
- لوبیا سبز
سلام خسته نباشید ، به بچه ۸ ماهه میتونم لوبیا سبز پخته شده بدم ؟ ممنون
- قطره کولیکز
سلام، ممنون از پاسخ تون، روزی دوبار فرمودید قطره کولیکز رو بدم چند قطره بهش بدم؟ درضمن پسرم روزی دوبار قطره پدی لاکت هم میخوره ۵قطره
- قرمزی دور چشم
سلام دختر من تازه رفته تو سه ماه بعضی وقتا دور چشمش قرمز میشه نشانه چیست پ چجوری درمان میشه در ضمن از شیر مادرش استفاده میکنه
- سلام آقای دکتر بچه من ۱۱ماهگی دست واکسن زیر بغل غده دارد
- آواکادو
با سلام نوراد من ۶ ماه و ۳ هفته سن دارد میتوانم به آن پوره آواکادو خام بدهم؟
- مصرف چند برابری داروی سفکسیم
با سلام دخترم ۸.۵ ماهه ۷.۵ کیلوه بعد از ۵ روز بستری در بیمارستان بخاطر تب بالا، مرخص شده و دکترش سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده به اشتباه توی داروخانه مقدار مصرف رو ۱۰ سی سی در ۱۲ ساعت روی دارو نوشتن منم بعد از سه بار مصرف متوجه شدم روی نسخه ۱.۵ سی سی بوده الان دخترم یکبار تبش بالا رفته با شیاف و استامینوفن آوردمش پایین ولی چند بار استفراغ شدید کرده که کل معدش خالی شده هی بیقراری میکنه چیکار باید بکنم
- تیرگی واژن
نوزاد دختر من 1ونیم ماهه است از ابتدای تولد داخل واژنش سیاه و تیره است آیا طبیعیه؟
- ناشنوایی
ببخشید ما نوزاد ۲۰ روزه ای داریم گفتن ک ۸۰ درصد شنوایی نداره الان باید چ کار کنیم آیا درمان داره
- دستمال مرطوب
دستمال مرطوب برای تمیز کردن دختر بچه استفاده کنیم اشکال داره یا فقط بشوریم
- قطره
سلام پسرم تازه ۴ سالش تموم شده ۱۶ کیلو بود الان ۱۵ شده کم اشتها شده خیلی، چیکار کنم آقای دکتر ؟ قطره فلیپ و ویتامین دی میخوره ، ممنون
- سلام و ادب .پسر داداشم پشت سرش یه توده اندازه گرد هست نوزاد یک ماهه هستش خوب میشه خودش ؟ممنونم ازتون
شرایط زایمان مادر زایمان اورژانسی و دو هفته مانده به زایمان که سزارین اورژانسی میشه فوق تخصص مغز گفت خوبه هیچ مشکلی نداره حال متوجه .یه توده در پشت سرش شدیم
- سلام خسته نباشید من پسرم کوچک بود به خاطر مشکل تنگي نفس داشت تا سرما می خورد خروسک می شد از آمپول دگزامتازون خیلی استفاده کرده الان بیشتر اوقات مريض ربطی به مصرف آمپول داره

