Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اشک چشم
سلام. ریختن اشک از چشم نوزاد دو ماهه بعد از گریه کردن و استفاده از فین گیر و پریدن شیر در گلو طبیعیه؟
- سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه خیلی بی قرار یکم حالت تهوهم داره شکمشم یکم سفت من باید چی کار کنم شربت دایمتین هم یکم بهش دادم
- یبوست
2سالشه هنگام مدفوع گریه میکنه اصلا مدفوع نمی کنه شکاف مقعدی فک کنم داره چون بعد چند روز که مدفوع میکنه زیاد سفت نیست زیر دلش هم درد میکنه
- تهوع
سلام اقای دکتر برای دخترم که حالا تهوع داره دمیترون ۳/۵,سی سی ۸ساعتی میدم کافیع؟؟ بعد تا چند روز بهش بدم این شربتو؟؟ بعد میشه ۱۲ساعتی داد یا باید حتما ۸ساعتی باشه ؟؟دخترم پنج سالسه ۱۸کیلو وزنش ممنون
- قورت دادن هسته گوجه سبز
سلام دخترم 11 ماهشه دیروز هسته گوجه سبز رو قورت داده دوبار مدفوع کرده ولی من تو پوشکش هسته ندیدم نگرانم چی میشه؟
- پرش دست و پا
سلام. علت پرش غیرارادی و ناگهانی دست و پا در کودک 4 ساله چیست؟
- تاخیر در گفتار
سلام جناب دکتر وقت بخیر، پسر ۴ ساله دارم خوب حرف نمیزنه جمله نمیگه، حواسش پرته، گفتار درمانی بردم گفتن بخاطر تلوزیون نگاه کردنه، تازه شروع کردم جلسات گفتار و کار درمانی، تلوزیون هم کلا حذف کردم، اما شنیدم شربت امگا۳ یورو ویتال برای این مشکلات خیلی خوبه، تمرکز بچه ها رد بالا میبره، به نظر شما براش بگیرم؟
- سرماخوردگی ویروسی
شربت سفکسیم 100چند سیسی برای کودک 7ساله باید داد
- مقدار مصرف شربت آزیترومابسین برای کودک 4 ساله
سلام پسرم 4 سالشه تب و گلودرد داره چه مقدار شربت آزیترومایسین 200 بهش بدم؟
- آفت دهان
سلام آقای دکتر خسته نباشید. اقای دکترم😭😭 بچم ۴سالشه چندروزپیش کمی لبش افت زده بودالان داخل دهانش بالاپایین همه افت سفیدزده شبح دانه هستش بهم گفتن بایدببرم بیمارستان بستری بشه من دوست ندارم ببرم بیمارستان😭😭😭😭😭چیزی نمیتونه بخوده حتی فرینی یاسوپ....هرکاری بگیدجزببمارستان .🙏
- سرما خوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام دخترم ۵ماهشه تب کرد بردمش دکتر قطره پلارژین براش تجویز کرد حالا بعد از یک هفته که دارو رو استفاده کردیم دوباره افتاده رو سرف⁵5
- دندان قروچه
سلام آقای دکتر دخترم ۱۴ ماه سن داره و چند روزی هست که مدام دندان قروچه میکنه. گچ دیوار رو هم میخوره. ممکنه به خاطر انگل باشه؟ چطور باید بفهمم دلیل دندان قروچه چی هست؟ به خاطر شرایط کرونا دکتر هم نمیتونم برم
- آ
سن ۱۷ ماهه هست وزنش هم تا ماه پیش ۸۱۰۰بود هنوز به تنهای نه وایمیسته نه راه میره ولی دست به وسیله میگیره راه میره نزدیک یک هفته هست شربت زینک کید بهش میدم با قطر آهن فروگلوبین
- آسم
سلام نوزادمن۴ماهشه وخس خس سینه وسرفه داره دکترازقفسه سینش عکس گرفته وبراش اسپریفلوتیکورت۱۲۵ ندشته به نظرشماخطرنداره...چون من هرجامیخونم نوشته ضررداره
- قطره آهن
سلام وقت بخیر خسته نباشید دکتر دخترم متولد شهریور ۱۴۰۱ بدنیا آمده از برج ۱۲ یعنی بعد از شش ماهگی تا چهار ماه گذشته قطره آهن سیدرال گوچه نمیدونستم پودر جدا داره باید پودر آهن بریزه داخل شیشه قطره آب داره الان چهار ماه گذشته بدون قطره آهن خورده چیکار باید بکنم خدای نکرده بچه بعدا به مشکل نخوره ممنون میشم بهمون راهنمایی کنید باتشکر
- آبله مرغااااان
باسلام آقای دکتر فردی که آبله داره اومد تو یه جا بعد ما رفته باشیم اونجا اصلا ندیدیمشا چون اونجا نبود ممکنه بچه ماهم آبله بگیره مثلا اشیارو اون لمس کرده باشه و بچه ماهم لمس کرده اونجارو میتونه منتقل شه بهش
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ،پسرم ۵ماه و۱۲روزشه حدود۱ماهه شیرخشک سوپرامیل میخوره ،ازوقتی شروع کردم این شیررو تعداد دفع مدفوعش روزانه بیشترشده مدفوعش تیکه های خلطی داره و الان ۳روزه مدفوعش نخه های سیاه داخل مدفوعشه و خلطی هم هست،آزمایش انجام دادم آزمایشش سالمه،،این بخاطره چی هست؟؟
- اس امپرازول
سلام آقای دکتر بچم از ۱ماهگی اس امپرازول میدمش، دکتر برا۲۰ روز نوشته، چند وقت دیگه ادامه بدمش؟ و اینکه هنوز تک سرفه داره دارویی برای اون نمیشه داد؟
- سلام دخترم ۵ ساله سرفه های شدید میکنه تب هم داده دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده ایا برای تب و سرفه شربت سفکسیم خوبه
- ندادن قره اهن
سلام دختر من 3ماه دیگ دوساله میشه .من تا یک سالگیش هرچندوقت قطره اهن میدادم بهش ولی بد یک سالگی دیگ ندادم چون میگن واس ذهن بچه تاثیر داره وقتی ک مدرسه بره الان چ چیزی بهش بدم ک جبران بشه و دندوناشو سیاه نکن و ویتامین هم داشته باش ممنونم اگ راهنماییم کنین

