Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوزادسه ماه
من دخترم الان سه ماهش هست الان چهارروزهست که مدفوع نکرده برای اولین بارهست اینجورشده خیلی نگرانم ودرضمن پسرم هم دوسال وسه ماهش هست اونم به تازگی برای بیرون رفتن اذیت نیشه نمدونم چکارکنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- سلام نوزادم 3ماهشه اسهال شده چ دارویی مصرف کنم
- الو
سلام آقای دکتر ببخشید دختر 6ونیم ماهم یبوست شدید داره مدفوعش خشک وسفت و به شدت زور میزنه وشدید گریه میکنه موقع دفع بعداز دفع هم نیم ساعت گریه میکنه. میتونم از اب الو بخارا استفاده کنم؟اگه بله لطفا راهنمایی کنید چه مقدار بدم ممنون.
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر من دخترمو اوردم پیشتون سرماخورده بود سیتریزن بهش میدم ولی اصلا ابریزش بینیش بند نیومده بدترم شده یه شربتی معرفی کنید غبریزش لینیشو غط کنه گرفتیگم داره ۷ماهشه
- وزن کودکان
باسلام وزن دختر۴سال ونیم من ۱۳ونیم هستش وقدش ۱۰۶ یکسال هست وزنش زیادنشده برای افزایش وزن چه کارکنم وزن تولدشم ۲ونیم بوده البته خیلی هم پرتحرک هستش
- استامینوفن
سلام آقای دکتر نوزاد چهار ماهه واکسن زدم قطره استامینوفن میدم بالا میاره از شما قبلا سوال کردم گفتید طعم دارش بهش بدم داروخانه شربت استامینوفن بهم داد منم دو برابر وزن نوزاد بهش دادم جایی شنیدم ک گفتن شربت برا نوزاد مضره نظر شما چیه نباید شربت استامینوفن بهش بدم؟
- دیر مدفع کردن نوزاد دو ماه پنج روز
پسرم دوماه پنج روز ۸ روز یکبار مدفع میکنه وقتی مدفوع میکنه گریه میکنه
- قطره آهن
سلام آقای دکتر قطره آهن دخترم آیروویت هست و در دمای اتاق نگهداری میکنم و گاهی اوقات جایی میرم با خودم در کیفم میگذارم و به محض رسیدن در میارم و در دمای اتاق میذارم اما امشب دیدم رنگش سیاه شده علتش چیست؟؟همین سیاه شده اش را دادم به دخترم آیا مشکلی دارد؟؟خراب شده؟
- شیرخشک
با سلام و عرض ادب کودکی که شیرخشک میخورد قطره آد نیاز ندارد؟
- نوزاد
شیر خشک ببلاک گرفتم.چند پیمانه آب و چند پیمانه شیر خشک بدن؟
- تکامل
سلام کودک من ۱۰ ماه هست چهار دست و پا میره از یه چیزی کمک میگره از جاش بلند میشه ولی نمی نشینه یکمی میشنه بعد خودش رو به جلو هل میده من چیکار کنم خیلی نگرانم .تشکر از راهنماییتون۰
- ناخن
دختر یکماهه ام گوشه های ناخن های دستش ریش ریش شده و روی ناخن هایش لک های سفید رنگ دارد، علت چیست و چه راه درمانی دارد؟ممنون از شما جناب دکتر
- نوزاد
استفاده از کلاه در خانه برای نوزاد اجباری است؟ موهای نوزادم همیشه زیرکلاه عرق کرده است، میتوانم از کلاه در خانه استفاده نکنم؟
- کودکم
سلام من یه دختر سه ساله دارم دوروز دهانش به شدت بوی غیر قابل تحمل میده و همیشه میگه دلم درد میکنه من باید چیکا ر کنم
- جوش
با سلام و تشکر از اقای دکتردخترم یک سالش هست حدودا یک هفته است که روی صورتش جوش های ریزی زده که گاهی قرمز هست و گاهی نزدیک به رنگ پوست. مقدار بسیار کمی هم روی دست هاش دیده شده. ولی روی بدنش چیزی نیست. علتش چی هست و چه کاری باید انجام بدم؟
- سرفه خلط دار
سلام وقت بخیر پسرم چهارشنبه شب تب کرده بود و شکم درد داشت. بعدش تب قطع شد و یدونه چشمش قرمز شد. صداشم خش دار شد. الان دو روزه سرفه خلط دار داره. گلوشم نگاه کردم فقط قرمزه. من شربت سیموسپان میدم بهش. آنتی بیوتیک لازمه بدم؟
- سلام آقای دکتر بچه ام انگل داره بدون آزمایش براش شربت پیروی ساید گرفتم اشکالی داره یا نه
- علائم طبیعی نوزاد
سلام
دخترم زمان تولد زنش 3300و قد51،دورسر36دچار تنگی نفس شد،بعد هم تشخیص رفلاکس دادند وشربت راینتدین هر8ساعت تجویز کردن،خیلی بی قراری میکنه گفتن چون توی ماشین یاباصدای سشوار آروم میشه کولیکه،قطره کولیک اید بهش میدم تقریبا خوبه اما بازم روزی دوساعت گریه میکنه،الان دخترم63روزشه و وزنش 5100وقدش 57 دور سر40 دخترم طبیعیه؟مخصوصا اندازه سرش؟ ضمنا خیلی وقتها بغلش میکنیم آب دهنش میریزه،بعضی وقتها هم درازمیکشه از دهنش آب یا کف و حباب میزنه بیرون، چندروزه ب شدت بینی و چشماشم میماله حتی گاهی با این کار از خواب بیدار میشه،چندروزه گاهی موقع شیر خوردن چندبار سرفه میزنه،بعضی وقتا توی خواب هم تک سرفه میزنه،دست و پاهاش هم گاها سرده و دمای بدنشم با دماسنج دیجیتال زیر بغل بین،35/9_36/7هست و پاهاش بعضی وقتها همزمان ک سرده عرق هم داره.
همه ویژگی های دخترم طبیعیه ؟ خیلی نگرانشم - قطره کودکان
سلام کودکی 17 ماهه دارم که تا حال به آن قطره مولتی ویتامین ایرانی دارم ولی چون کاهش قد دارد و وزن بالا می توان به آن قطره مولتی ویتامین خارجی داد؟ میشود که قطره آهن نیز در کنارش به او بدهم چون این مولتی ویتامین آهن نیز دارد؟
- ویتامین های ضروری کودکان
سلام من قطره آهن فروگلوبین و زینک پلاس به دخترم میدم درصورت حذف زینک پلاس چه مولتی به ایشان بدم

