Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام یک نوزاد5ماه دارم که چند روزی هست همش نق نق میکنه از کنارش که میرم بیشتر نق میزنه وگریه میکنه بهش سرلاک وشیر خشک هم میدم علتش چی تو روخدا راهنماییم کنید
- لیپیفر
سلام آقای دکتر من پسرم ۱۴ ماهشه قبلا قطره آهن لیپیفر میخورد دکتر گفته بود ۲ سیسی بدم الان شربت آهن لیپیفر فورت میدم باید چند سی سی بدم؟۸ سی سی؟چون تو هر ۵ میل شربت ۲۰ میلی گرم آهن هست و تو قطره هر سی سی ۱۴ میل آهن داره
- مقدار مصرف آزیترمایسین برای کودک ۸ ساله چقدر هست
خلط گلو داره
- یبوست نوزاد سه ماهه.ک الان ۴روزه مدفوع نکرده
- فاویسم
سلام خسته نباشید پسر یکساله نیم فاویسم دارد قبل فلافل خورده میتونه باز نخود بخوره چه چیزایی برای فاویسم مضر و ممنوع ؟
- کرفی
سلام پسرم ۵ سال است با ۱۷ کیلو وزن، سرما خورده شربت نوتادین و پلارژین میخوره بینی اش کیب شده شما فرمودین اسپره نانوکس بگیرم خلط هم داره دکتر جان چی بگیرم ؟ آقای دکتر زود بیاین مطب ، ممنون
- قرمزی روی صورت
سلام من یه پسر 2ماهه دارم که روی صورتش قرمز وجوشهای ریز میزنه که باعث زبری وخشکی صورتش شده پماد آ د مصرف کردم اما هیچ تاثیری نداشت
- تب بالای ۳۸ در کودک ۴ساله
الان شربت استامینو فین دادم به بچم ایا تبش پایین نمیاد ایا اگر شیاف استفاده کنم براش مشکلی پیش نمیاره
- دادن شربت ازیترومایسین 200به کودک 11کیلو
برای سرماخوردگی دخترم شربت ازیترومایسین 200گرفتم سرفه خلط دار و آبریزش زیاد بینی داره تبم داره
- میزان مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵برای کودک ۴ساله
سلام وقت بخیر کودک ۴ساله با وزن ۱۶کیلو چند سیسی و هرچند ساعت باید مصرف بشه مموناز پاسخگوییتون
- تعریق و بازی کردن غیرطبیعی کودکم با پا
سلام دختری هفت ساله دارم که از همان شش ماهگی حرکاتی انجام میدهد که همیشه باعث نگرانی ما و اذیت شدندخودش میشود او پاهایش رو خشک میکند بدون اینکه زانویش بشکند و ساعت ها پای خود را بازی میدهد تا خوابش ببرد حتی پاهایش درد میگیرد ولی نمیتواند به کارش پایان دهد و کاملا خیس عرق میشود شروع کار با خودش است ولی پایانش با خودش نیست این چه بیماری است و باید چکارکنم
- اگزما
سلام آقای دکتر یک ساعت پیش در مورد اگزمای صورت نوزاد سوال پرسیدم نوشته که پاسخ داده شده ولی هیچ پاسخی نشون نمیده. خواهش میکنم راهنماییم کنید به خاطر کرونا نمیتونم ببرمش دکتر. آتوپیکس ایروکس و زینک و کالاندولا زدم بی فایده هست
- ناله کردن نوزاددر شب
- نفخ و شیر خشک
سلام آقای دکتر. نوزاد ۲ ماه ای دارم که شیر خودم رو میخورد و داخل مدفوعش رگه های خون بود که با تغییر رژیمم مشکل حل نشد، به توصیه شما چند روزیه که شیر خشک HA میدم. مشکل خون حل شده اما به شدت نفخ پیدا کرده، ممکنه این هم از علائم آلرژی به شیر خشک باشه؟ باید شیر خشکش رو عوض کنم؟ شما چه شیری پیشنهاد میدین؟
- آلرژی
سلام شبتون بخیر پسر من در نوزادی حساسیت به پروتئین گاوی داشت که با رعایت درمان شد ولی الان ۴سال سن داره و زود سرما می خوره وسریع شروع به سرفه می کنه پزشکشون گفتند آلرژی دارند و اسپری سالبوتامول و فلوکستید دادالان در هنگام سرفه استفاده می کنم(امسال ۳ بار و هربار در حدود چهار روز)ولی همیشه نگران عوارض ان هستم میشه در مورد عوارض آن برام بگید و این اسپری ها کورتون دارند علاوه بر اون فکر می کنم لوزه سوم هم داره دارویی که لوزه اش را کوچک کند هست
- حساسیت
سلام خدمت دکتر عزیز پسرم نزدیک سه ماهشه به خاطر نداشتن شیر کافی بهش اوایل شیرنان و بعد سوپرامیل دادم از همون ابتدا صورت پسرم روی گونه هاش و ابروهاش قرمز شده در طول روز یه وقتایی شدید مشخص میشه که پسرم همش بهش چنگ میزنه و یه موقع میبینی کامل خوب و سفید شده صورتش موقع شیر خوردن همش خودشو جمع میکنه به نظرتون دلیلش چی میتونه باشه آیا لازم شیر ضد حساسیت براش بگیرم ماه اول وزنگیریش طبیعی بود ولی الان خیلی ضعیف شده
- مصرف اضافی دارو برای کودک
سلام آقای دکتر به جای 5 سی سی کتو تفین به کودک 3.5 سال میزان 12 سی سی دادیم آیا مشکلی ممکنه داشته باشه؟
- سلام پسر من ۵ سالش سفکسیم ۱۰۰ چه مقدار بهش بدم وزن ۱۸ کیلو
- سلام وقت بخیر دخترم ۱۹ماهه مدام تب میکنه بستریش کردم دوبار فتق ناف هم داره ممکن هم تبش از نافش باشه ممنون
- لوزه کودکان
سلام پسرم نه سالشه .لوزه داره شبها که میخوابه دندون قروچه وخوروپوف شدید داره انگار که داره خفه میشه .به نظرتون باید لوزه اش عمل بشه راهنمایی بفرمایید ممنون

