Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت پلک زدن های محکم و مشخص در کودکان چیست
با سلام و خسته نباشید دخترم ۵ سال و ۶ ماهه است وقتی حدودا دو سالش بود مدتی مدام پلک های مشخص و با فشار میزد دکترهای متعددی حتی در تهران بردیمش بعد از معاینات کامل گفتن مشکل عصبی است و از نظر جسمی کاملا سالمه هر چیزی که باعث ایجاد ترس و نگرانی در بچهمیشد رو کلا حذف کردیم بعد از مدتی خوب شد الان نزدیک ۱۰ روز است که دوباره این اتفاق افتاده دید و بیناییش رو بررسی کردیم به ظاهر اوکی است میخواستم ببینم مشکل دوباره از نظر روانی پیش اومده که این موضوع تکرار شده یا دوباره باید بررسی کامل شود
- مقدار مصرف شربت سفالکسین
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم دندونش عفونت کرده یکسال داره وزنشم۱۰کیلو چندسیسی باید بدم واینکه چندساعت ب چندساعت بایدبدم؟
- بی اشتهایی وعدم وزن
سلام میزان مصرف شربت میم اورنج برای کودک ۱۴ماهه ودختر۹ساله چقدراست؟
- سرماخوردگی
بچه من یک سالشه و عفونت ریه داره وخلت هم داره وکلش میکنه وسینش صدامیده گلوش هم وقتی میخنده صدامیده اگه خشک کن آموکسیسیلین۱۲۵بدم خوبه
- سفیکسیم ۱۰۰ برای نوزاد ۶ ماهه با وزن ۷ کیلو گرم
- دوز مصرف سفکسیم۱۰۰
سلام جناب دکتر من بچه دو سال و نیم دارم دکتر براش سفکسیم ۱۰۰ نوشته ولی مقدار دوز مصرفی را ننوشته چه طوری بهش بدم ؟
- آزيترومايسن ٢٠٠
مقدار مصرف رو دكتر فرمودند فراموش كردم دخترم ١٦ كيلو هست روز اول چند سي سي بدم؟
- راهنمایی
سلام وقت بخیر آقای دکتر عزیز ببخشید پسرم ۶سال داره حدود ۱ماه هست سرفه میزنه ۳بار بردم دکتر از آنتی بیوتیک گرفته تا دونوع اسپری که کم جواب داده امروز هم بردم متخصص که گفتن فعلا اسپری استفاده شود و یک آمپول دگزامتازون تجویز کرد وگفتن آمپول رو به صورت خوراکی داده شود سوالم اینه آیا آمپول بصورت خوراکی مشکلی نیست ممنون میشم جواب دهید باسپاس
- ازمایش ادرار
سلام اقای دکتر .پسرم 15 ماه است ازمایش ادرار گرفتم همچی خوب بود فقط کتون مثبت یک .بود قبلا تو 4 ماهگی از ادرار گرفتم اینطور نبود .نگرانم لطفا راهنمایی کنید؟
- سلام نوزاد ۹ماهه دارم خمیربازی خورده
پسرم ۹ماهشه از دیشب احساس میکنم خمیربازی خورده امروز صبح یکم بدانقی کردبعد یهوخیلیی شدید بالا آوردالان بیحاله خوابید خیلی نگرانم میشه لطفا کمکم کنید چیکارکنم البته مهمون داشتیم نمیدونم بچه ها بهش خمیربازی داده یاانگور
- دارو آبله مرغان
سلام جناب دکتر پسرم ۱۰سال داره ۳روزآبله مرغان گرفته شبها تب شدید داره دکتر ایبوپروفن ۲۰۰ داده میگن خوب نیست بدی من شیاف استفاده کردم بااستامینوفن ۳۲۵ اشکال نداره
- دوز آزیترومایسین
با سلام برای کودک ۵ ساله مبتلا به عفونت گوش چند سی سی آزیترومایسین ۲۰۰ شربت ، باید بهش بدم؟
- افونت
سلام اقای دکترمن یک دختر۳ساله دارم ده روزه که شکمش درد میکرد دکتربراش ازمایش خون ادرارنوشت جواب ازمایش افونت ریه نشانداده بود بستری کردتوبیمارستان ازمایش متفوع وسونوگرافی دادجواب سونوگرافی کبددارایابعادمختصری بزرگ ترازحدنرمال واکوژنیسیته پارانشیمال هموژن ویکنواخت می باشد بقیه نرمال بودن الان من به خاطراین کبد نگرانم چکارکنم خواهش می کنم زود جواب بده
- Infacol
سلام اقای دگتر به بچم بجای کولیک ایز میتونم اینفاکول بدم؟
- تب
سلام اقای دکتر پسر من ۳سال نیمشه الان دوروزه تب میکنه فقط چیکارکنم بهش فقط استامینوفن بدم؟
- ازمایش متابولیک
سلام آقای دکتر پسر خواهرم نه ماهش هست تشنج میکنه داروی لوبل مصرف میکنه نوار مغزش یکم مشکل داره ولی ام آر آی سالمه از نظر حرکتی و هوس عالیه ازمایش براش نوشتن پلاسما لاکتات هاش 23هست چند تا بالا هست آیا این بیماری متابولیکی هست درمان میشه ؟؟؟؟
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۱۹ماهه هستش شربت پدیزان میدم بهش ۲ سی سی هر ۸ ساعت ولی احساس میکنم به جای اینکه خوب بشه بدتر میشه. دارو رو قطع کنم شما چی پیشنهادی میدید .
- وزن
سلام پسر8ساله دارم سه ماهه داداشش به دنیا اومده هم دنبال بهانه هست که گریه کنه به شدت لاغر شده 4کیلوکم کرده کودکی اسم الرژی داشت الان بهتره دارو مصرف نمیکنه قبلا زادتین و اسماتیک میدادم دور چشاش گود وکبود شده اشتهاش کم شده میخاستم لطف کنید داروی تقویتی معرفی کنید ممنون از لطف شما
- کوش درد
سلام یک پسر بچه یکساله داریم که به دلیل کوش درد در هر سوراخ کوش عو سه قطره روغن بادام شیرین چکانده ام ایا خطر دارد
- اسهال واستفراغ
سلام.دختر من یکسال وسه ماه هستش.5روز هستش که اسهال واستفراغ داره دوبار دکتر بردم اما باخوردن دارو هیچ تاثیر روش نگذاشته .هرموقع که دارو میخوره بالامیاره.میل به غذا ومیوه نداره فقط شیر خودمو میخوره اونم خیلی کم .هرچیزی هم بخوره بالا میاره .اگه میشه راهنماییم کنید چیکارکنم

