Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پوشش سر نوزاد
سلام اقای دکتر . من تو شهرمون از یه دکتر در مورد مدت زمان استفاده از کلاه نخی برای نوزاد داخل خانه پرسیذم گفت اگه دمای خانه تا۲۶ درجه باشه نیازی به استفاده از کلاه داخل خانه نیست . ولی بعضی ها میگن تا چهارماهگی باید استفاده کرد.کدوم نظر درسته؟
- درمورد نوزاد سه ماهه
- دورسر
سلام.دختر من ۷ماهش تموم و دورسرش۴۱هست بهداشت گفته دورسرش کمه ولی ملاجش باز هست. آیا نگران کننده هست؟
- Budget friendly marine tours around South Florida recommendations
- سلام سر سر انگشتان دست بچه من مثل سوختگی شده امروز
بچه ی من تقریبا یک هفته ای تب و ااسحال شده دوسه بار دکتر بردم دو روز هم بستری شده الان یکم بهتر شده ولی امروز دیدم سر انگشتان دستش حالت سوختگی شدهعلتش چیه
- رنگ مدفوع
سلام اقای دکتر نوزاد سه ماهه دارم رنگ مدفوعش قهوه ای شد . رنگ قهوه ای مدفوع علتش چیه؟
- شيرخوردن نوزاد
سلام آقاي دكتر بچه اي كه ٥ ماهست و تو خواب فقط شير ميخوره چقدر زمان ميبره اين عادتش رو ترك كنه ؟در حين شيردهي كه بيدار ميشه خيلي براش عجيبه كه داشته شيرميخورده و ميخنده ديگه نميخوره ،چون واقعا اذيت ميشم شير مادر هيچوقت جاي غذاي كمكي رو نميگيره چند وقتش شد ميتونه شيرپاستوريزه داد
- دادن سویق کامل به نوزاد
باسلام ودرودآیامیتوان به شیرخواریازده ماهه سویق کامل داد؟؟؟آیاباعث یبوست میشودچون بچه شیرخشکی هست ودرعین حال خیییلی ضعیف منم چون شنیدم سویق خوبه مشتاق شدموبهش بدم
- گریه نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم 48 روز داره گاهی اوقات خیلی بی قراری میکنه میتونم قطره ی کولیک بهش بدم؟
- حرکت غیر ارادی نوزاد
سلام وقت بخیر دختر من ۸ ماهشه مدتی هست ک صبح ها ک از خواب بیدار میشه ی حرکتی مثل اینکه سردش هست انجام میده و طی روز چند بار تکرار میکنه خیلی زمانش کوتاه حتی یک ثانیه هم نمیشه ولی نگرانم کرده
- دندان و نشستن
سلام آقای دکتر. نوزاد هفت ماه و ده روزه دارم که هنوز نمیتونه مستقل بشینه و هنوز دندون هم درنیاورده. دیر شده؟
- کم وزنی
سلام دکترپسرم ۸ماهشه باابن که روزی ۳وعده غذاکمکی بهش میدم وشیرم زیاده روزی 5بارم شیرمیخوره ولی وزنش پایینه اینم لگم روزی ۳بارشکمش کارمبکنه وشکمش سفت کارمیکنه خداخیرتون بده چکارکنم
- شیر خشک
سلام.دختر من تازه 5ماهه شده ماه پیش گفته بودین شیر خشک شماره 2استفاده کنه ولی چون شیر بدون لاکتوز میخوره گفتین تا ماه بعد .ااان هر چی میگردیم شیر بدون لاکتوز داروخانه ها ندارن. برا همیم گیگوز شماره 2خریدم اشکال نداره؟؟؟
- مالیدن صورت و دماغ
سلام دخترم ۲ ماه ۲۷ روزشه خوابه که هست صورتشو و دماغشو خیلی میماله و بیدار میشه سرم تکون میده برای چیه؟؟
- مشت کردن دست
سلام و عرض ادب . دختر من ۳ ماه و ۲۲ روزشه ولی هنوز دستاش مشته به سمت بالا کنار سر. دستاشو نمیاره جلو بدنش . فقط دوبار دستاشو خورد . یه بارم دستاشو میبافت به هم . دیگه تکرار نکرده . خیلی هم سفت میکنه خودشو و دستاشو
- مقدار مصرف شربت سفکسیم
سلام دکتر خسته نباشید نوزادان ۱۱ماهشه مریض شده بردم دکتر شربت سفیکسیم داد هردوازده ساعت ولی مقدارش نگفتن واقعیت منم دو سه ماهی هست وزن پسرمو نکشیدم میشه شما بهم مقدارشو بگید بعد من یه سوالم داشتم دکتر من پسرم به دنیا اومدنی ریهاش مشکل داشت بعد تند تند مریض میشه الان سه ماهه سرفه میکنه هرشربتیم میدم انگار نه انگار خیلی دکتر بردم آزیترومایسین دادم اما یکی دو روز خوب کرد باز سرفهاش شروع شده بنظر شما مشکل از ریهاش دکتر خواهش میکنم جواب بدید
- شماره شیرخشک
سلام پسرم ۶ ماهشه ووزن ۸ کیلو داره کی میتونم شماره شیرخشک ببلاک ۲ بگیرم الان ببلاک ۱ استفاده میکنه مرسی
- یبوست
سلام پسرم دوماهشه یبوست داره .باروغن زیتون ماساژمیدم ولی فایده نداره.۲بارشیاف گلیسیرین زدم ولی میگندضررداره چی بایدبهش بدم خیلی زورمیزنه
- سرماخوردگی نوزاد ۶ماهه
سلام.مندیک نوزاد شش ماهه پسر دارم .الان دوروزه سرفه خلط دار داره .اما خوشبختانه تب ندارم.از امروز هم عطسه و آبریزش بینی داره
- یبوست
نوزاد من تازه وارد ۴ ماه شده و سه روز یا چهار روز یکبار مدفوع داره. چه باید بکنم؟ شیر خودمو میخوره. تا الان مشکلی نداشت جدیدا اینطوری شده .

