Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کولیک نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم ۱۶ روزشه خیلی تو خواب زور میزنه پاهاشو جم میکنه تو شکمش خیلی اذیت میه چ قره ایی خوبه بهش بدم
- درمان بیقراری
سلام آقای دکتر برای درمان بیقراری و گریه های نوزادم و بیشتر شدن خوابش چه داروی گیاهی و یاشیمیایی پیشنهاد میدین. ممنون
- قطره رینو سالین 65%
سلام دکتر خسته نباشید، نوزاد دو ماهه گرفتگی بینی دارد وقتل قطره بینی داخل بینیش می ریزم خوب نفس میکشد ولی اگر قطره داخل بینی نریزم نفس تنگ میشود می خواستم بپرسم تا چه مدت باید از قطره استفاده کرد و چند بار در روز باید داخل بینی بریزیم ممنون
- درمان
با سلام آقای دکتر فرزند هشت ماهه ای دارم مدت دو روز است بینی اش کیپ است میتوانم بهش سیتریزین بدهم واقعا دارد اذیت میشود
- امپرازول
سلام اقای دکتر خسته نباشید برای نوزاد یک ماهه من امپرازول تجویز کرده بودید هر روز ناشتا یک سی سی، متاسفانه بار اول متوجه دستور نشدم و طبق بروشور دارو به ازای هر کیلو نیم سی سی یعنی در واقع دو سی سی بهش دادم، موردی پیش نمیاد؟ نگران شدم
- بیماری نوزادی
سلام دکتر خسته نباشید نوزاد من وقتی شیر میخوردی همینطور صدا میکنه و اینکه یه سوال جدید این دکتر گفته ۵ قطره ی آد به نوزاد بده من حواسم نبوده دو الی یه روزه که ۲۵ قطره بهش میدم و حواسم نبودی حالا میترسم میگم نکنه اتفاقی برای نوزادم بیفته .
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر خسته نباشین پسرم تو نه ماه هسش بینیش کیپ شده نمبتونه بخابه خوب قطره سدیم کلراید میریزم براش اما وب نشد چ قطره ی بریزم که بینیشو بازکنه ممنون
- پرکاری تیروئید
با عرض سلام و وقت بخیر براز نوزاد من تشخبص کم کاری تیروئید دادن و براش از روز سی ام تولد سه چهارم قرص لووتیروکسین 50 تجویز کررن که بعد تز سی و خشت روز ازصرف قرص و با ازمایش مجدد تی تس اچ به 0.1 رسیده بود که گقتن شده پرگاری!و مجدد گفتن روزی نصف قرص بهش بدیم میخواستم بدونم آیا پرکاری تیرویید هم مثل کم کاری تیرویید سبب اختلال در رشد مغزی و سیستم عصبی نوزاد میشود؟
- یبوست
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر..من پسرم ۱۰روز شکمش کار نکردبردمش دکتربهم شیاف گلیسیرین داد یکساعت بعدازاستفاده شکمش کار کرد،باز الان ۶روزه شکمش کار نکرده بردم یه دکتردیگ بهم بی بی کر داد گفت ۵سی سی هر۱۲ساعت..به نظرشما زیاد نیست خیلی؟؟؟؟ علتشم میگن تغذیه مادره چون شیرخودمو میدم خیلی کلافه ام اقای دکترتوروخدا راهنماییم کنید
- تب
سلام اقای دکتر. نوزاد شش ماهه من کلا هیچ طعمی از استامینوفن نمیخوره. به دهنش که میخوره بالا میاره. تو بهداشت گفتن شیاف استامینوفن بزن. اونم تا شیاف میزنم روده هاش کار میکنن و دفع میکنه شیافو . چیکار کنم برای پایین آوردن تبش؟
- زردی نوزاد
با سلام نوزاد با وزن ۲کیلو ۷۵۰گرم دارای زردی ۱۲ آیا این درجه خطرناک هستش و باید حتما در بیمارستان بستری بشه یا در منزل هم میشه درمانشو ادامه داد
- اندازه سر دخترم
سلام اندازه دور سر دخترم بدو تولد توی بیمارستان که اندازه گرفته بودن۳۷بود اما وقتی بهداشت بردم۳۴بود الان نه ماهگی بردم بهداشت گفتن۴۳هست ورشدش کند هست،قد۷۳ وزن۱۱ چکارکنم رشدش خوب بشه
- پوست کودک
دخترم 5ماهشه گونه هاش قرمز و خشک میشه چند ماهه اینطوریه .پماد کالاندولا خوبه بزنم یا بتامتازون .ممنون
- زردی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر دختر من در روز ۴ تولدش زردی خفیف داشت که قرص ژله ای دکتر براش نوشت تا روغن آن را بدهم بعد ۷ روز بردم دکتر برطرف شده بود الان ۲۹ روزه هست احساس میکنم سفیدی چشماش و صورتش زرده. امکان برگشت زردی نوزاد وجود داره؟
- دولیکوسفالی
با سلام. اقای دکتر شکل سر نوزادم دولیکوسفالیه. آیا با رشد نوزاد فرم سر نرمال میشه؟
- حساسیت
سلام، نوزاد چهل روزه انگشت اضافی داشته، اونو جراحی کرده...دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده...حساسیت داده و اسهال شده...چه دارویی بجاش بدم؟ممنون
- اموکسی سیلین۱۲۵
با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر عزیز دختر من ۳ماه و۲۳روزشه وزنشم تقریبا ۶کیلو هست چند سی سی باید بهش اموکسی سیلین۱۲۵ بدم ممنون میشم راهنمایی کنید
- باسلام خدمت شما دکتر عزیز
من یه کودک ۳ماه دارم که الان وزنش ۴کیلو نیم هست به خاطر وزن کم متخصص بردمش وایشون شیر خشک ای ار و امپرازول و بایو لاکت نوشتن که هم تاثیری برای رفلاکس و وزنش داشته باشه بعد از مصرف یکی دو بار اسهال شدید گرفت و داروها و قطع کردیم وپیش فوق تخصص گوارش رفتیم اونم چندتا دارو رفلاکس نوشت ودخترم هنوز که هنوز اسهال داره حالا به نظر شما من باید چکار کنم میشه راهنمایی کنی
- سرماخوردگی دختر ۹ ماهه
سلام
دختر نه ماهه ای دارم که سرما خورده ترشح چرکی بینی داره چه دارویی بهش بدم اصلا دارو بدم یانه
- یبوست نوزاد۳۷روزه
سلام دخترم ۳۷روزشه ۷روزه مدفوع نکرده خیلی زورمیزنه به حدی که قرمزمیشه چیکارکنم وقتی زورمیزنه نق هم میزنه بعدادرارشم خیلی بوی بدی میده انگارمدفوع کرده ولی وقتی بازش میکنم فقط ادرارکرده توروخداکمکم کنین شیره خودمم میخوره

