Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قبصیت
سلام، طفل من سه ماهه هست و الان مدت شش روزه قبض هست و بهانه میگیره نظر شما در موردش چیه
- تغيير شير خشك
سلام.دخترم ٢و نيم ماهشه و در طول ١ ماه اخير ٣ مدل شير خشك عوض كرديم چون بهش نميساخت و باعث نفخ يبوست يا اسهال ميشد.به تجويز پزشك اپتاميل پپتي تهيه شد كه كودك طمعش رو دوست نداره و نميخوره..حالا به نظرتون نان اچ ا بگيرم كفايت ميكنه؟لطفا راهنماييم كنين براي تعويض شير خشك كودك چطور اقدام كنم؟منظورم اينه شسر قبلي رو ناگهاني قطع كنم و جديد رو شروع كنم يا تركيب كنم اول؟
- سلام اقای دکتر بچم ۳۶روزشه دکتر براش دومتیدون تجویز کرد باز بالا میاره شیر خشک رو ولی سیر خودمو بالا نمیاره با شیر خودم یبوست میگیره و دل درد لطفا کمکم کنید
- ردی نوزاد ۲۴ روزه ایاخطرناک است؟
- گاز گرفتگی
سلام اقای دکتر خدا ازتون راضی باشد ممنون میشم جواب سوال مرا هر چه سریعتر جواب دهید من یه دختر دارم الان ۱۳ ماهشه توی ۵ ماهگیش ما دچار گاز گرفتگی شدیم توسط دود بخاری ما نشسته بودیم گه یهو دخترم یه جیغ خیلی بلند کشیدهر کاری کردم آرام نشد باباش گفت اول بیدارش کن ببین چی شده ولی هرچه سعی کردم بیدار نشد من که دیگه طاقت دخترمو نداشتم دادم به باباش و سرم گیج رفت دیدم دخترم کبود شده سیاهی چشماش رفته بالا ولی دست و پاش نلرزیدانگار داشت میمرد سرش تو بغل باباش افتاده بود بعد باباش از طریق دهان بهش اکسیژن رساند و ماهم یه ماسک نوزادی اکسیژن دار داشتیم زدیم به دخترمون کمی هوش امد و شیر خورد ولی استفراخ نکرد از اون موقغ همش فکرم اینه ایا دخترم تشنج کرد یا داشت میمرد اگه تشنج کرده همیشه تشنج میکند
- استفراغ نوزاد 26 روزه
من نوزاد دوقلو دارم كه 26 روزشون هست نوزادان من در 34 هفتگي بدنيا اومدن از پنج شنبه سرماخوردگي همراه با سرفه شديد و عفونت و گرفتگي بيني داشتند به دكتر مراجعه كردم كه علاوه بر چكاندن قطره بيني با سديم كلرايد قطره آزيترومايسين خارجي تجويز كردند. دارو هارو مصرف ميكني اما از جمعه شب يكي از پسرانم هر وقت شير ميخوره همرو استفراغ ميكنه چيكار كنيم؟ با تشكر
- رفلاكس معده
سلام پسر من الان 56روزه س وبه شدت رفلاكس داره من بهش شيرخشك ببلاكARميدم آيا كارِ درستي انجام ميدم يانه؟! اازموقعي كه اين نوع شيرخشك روبهش ميدم مدفوعش به شدت سفت شده و موقع مدفوع كردن گريه ميكنه به نظرتون چيكاركنم؟؟ ممنون ميشم جواب بديد
- شیرخشک
سلام کودک دو ونیم ماهه دارم به خاطر شیشه شیر که مشکل داشت چند بار ۳۰ سی سی اب را دو پیمانه شیر خشک بهش دادم میخواستم ببینم مشکلی برای دخترم پیش میاد ؟
- تغییر شیر خشک
سلام. آقای دکتر به نوزادم شیر خشک ببلاک 1 میدم در چه صورت باید شیر خشک رو تغییر داد؟چون شکم بچم 5 تا 6 بار در روز کار میکنه و کمی قارقور هم میکنه . البته کولیک هم داره
- شیر خشک
سلام ،خسته نباشید پسر 7 ماهه ای دارم برای مراقبت تحت نظر شماست ،از زمانی ک واسش غذای کمکی میدم دیگه شیر خشک نمیخوره ،پسرم شیر خشک نان 2 مصرف میکنه ،خیلی کم در روز شیر خشک میخوره ،بیشتر غذای کمکی میخواد ،وزن و قدش هم نرماله ،نگرانم ،به نظر شما چیکار کنم ؟!؟!
- اسهال و استفراغ
سلام آقای دکتر. پسر من 11 ماهه است و از بیماران شماست. حساسیت به پروتئین شیر و لاکتوز داره و پپتی جونیور مصرف میکنه. الان دو روزه اسهال و استفراغ داره. بیمارستان بردیم و نتیجه تست خون و مدفوع مشکلی نداشت. کمی بهتر شده منتهی هنوز اسهاله و شیر زیادی نمیتونه بخوره و غذا که میدیم بالا میاره. خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید. 09145755728
- ادرار نکردن نوزاد
پسرم شب ها ادرار نمیتواند و شب اصلا خواب نمی کنی
- كرونا و واكسن ٤ ماهگي
نوزاد ٤ ماهه دارم از ٠٥/٨ به كرونا مبتلا شد.الان٢٦ روزه.واكسن ٤ ماهگي رو فردا ميخوايم بزنيم.متولد ٠١/٢٤ هست.مشكلي پيش نمياد؟كروناش خفيف بود و عدد تست كروناش ٢٨ بود.
- بی خابی نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد ی ماهه دارم ک اوایلش خوب بود همه چیش خابش و شیر خوردنش اما الان چند روزیه اصلا نمیخابه اصلا ب زور میخابونمش تا میزارمش زمین دوباره بیدارمیشه جیغ میشه نمیتونم ارومش کنم چنذروزیه اصلا نمیخابه شربت کریپ میکسچر و قطره بیبی کولم بش میدم ولی تاثیری نداره چیکارکنم
- اختلال خواب نوزاد ده ماهه
سلام نوزاد ده ماهه دارم که دچار اختلال خوب شده دقیقا از اواخر ۵ ماهگی . از بدو تولد تا ۵ ماهگی خواب خوبی داشت ولی الان شبا مثلا وقتی ۱۰ میخوابه ۳نصفه شب با جیغ و گریه بیدار میشه بدونه اینکه چشماشو باز کنه بعد که چشماشو باز کرد تا ۷ صبح بیداره عموما خواب روزش کمه و کلا تو خواب خیلی میپره یا گریه میکنه حتی خواب روز دندون ۲تا پایین و ۲تا بالا داره و خوبم غذا میخوره و شب بیدار میشه برای گرسنگی نیست چون امتحان کردم شیر نمیخوره
- ریفلاکس
سلام دکتر وقتتون بخیر..من از آلمان براتون مینویسم..من یک نوزاد چهارماهه دارم که کلافه شدم..بخاطر آروغ بیش از اندازه نمیتونه بخوابه با وجود اینکه بعد از هر وعده غذایی دو بار بادگلوش رو میگیرم اما باز هم اروم و قرار نداره و فقط میخواد تو بغل باشه..موقع خواب هم تا وعده اول شیرش خوبه اما به محض خوردن وعده اول معده ش اجازه خوابیدن نمیده و یا بالا میاره یا باد گلو داره و تقریبا دو ساعت طول میکشه تا بخوابه و بعد از خواب هم هر یکساعت گریه میکنه که باید بلندش کنیم تا آروغ بزنه و کمی آروم شه..دکترای اینجا اعتقادی به دارو ندارن و من هر راهی رو که گفتن مثل چای بابونه و ...امتحان کردم اما خسته و کلافه م خواهش میکنم کمکم کنید. پسرم شیر خشک هیپ مخصوص بچه های دلدردی رو میخوره و وزن گیریش هم خیلی خوبه..۸ کیلو با قد ۶۲
- سرماخورگی
اقای دکترسلام خسته نباشین پسرم سرما خورده که براش ازیترومایسین گذاشین گفتین اگه بد شد تبش زیاد بود الان تب نداره اما سینش خیلی چرکی شده سرفه میکنه انگار پرچرکه ازیترومایسین بدم
- واکسن
سلام اقای دکتر واکسن انفولانزا که فرمودین دردو نوبت باید تزریق بشه یعنی نصفشو یه بار بزنیم نصفشو در بار دیگه یا نه دوبار کامل تزریق کنیم ؟ اگه دوبار کامله چقدر باید فاصله بین تزریق ها باشه ؟ واسه نوزادم باید دوبار نصفه تزریق بشه؟ میشه کامل توضیح بدین ممنون
- شیرخشک
سلام وخسته نباشیدکدوم شیرخشک به نظرتون بهتره ویبوست نمیاره دخترمن دوماهشه نان میخوره ویبوست گرفته
- ملاج
سلام ببخشید نرمی سرش کوچیکه و اینکه این ماه دور سرش رشد نکرده الان باید چیکار کنیم؟ دخترم تو هفدهم این ماه سه ماهشو تموم میکنه و اینکه دور سرش۳۹

