Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خلط گلو
سلام اقای دکتر دخترمن یک ماهشه و اینکه خلط گلو داره من با پوآر بینی و قطره سدیم کلر بینیش رو تمیز میکنم خلط میاد ولی گلوش رو نمیدونمچیکارکنم گاهی وقت ها نفس نمیتونه بکشه چیکارکنم
- ضربه به سر نوزاد
من کودکم 10ماهه هست در حال خواب بود بیدار شد از روی مبل افتاد و سرش قسمت گیجگاهی اش به لبه میز برخورد کرد و یک بار استفراغ کوچک کرده است چه کنم¿
- تب مداوم نوزاد
یک نوزاد یک ساله دارم که هرکار می کنم تبش پایین نمیاد شربت استامینوفن وشربت سفیکسیم وهمچنین شیاف استامینوفن استفاده کردم تاثیری نداشته خیلی از تب کردن می ترسم لطفا مرا راهنمایی کنید
- کم خونی
سلام دکترپسرم۹ماهشه بستریش کردوجواب آزمایشش کمخونی شدیدداره چه قطره ای بهش بدم؟بنظرتون شیره انگوربراش خوبه ومناسبه بهش بدم
- مشکل دخترم
سلام .دخترمن ۲۴ روزه است چند روزه تو مدفوعس خون دیدم اولین بار بعد دادن ترنجبین دیدم در ضمن دهانش برفک داره پاهاشم به شدت سوخته الان دوروزهدارو مصرف میکنه بهتر شد اما همچنان تومدفوعش حالت خلط خونی کم دیده میشه دلیلش چیه ؟خیلی نگرانم
- شربت سیفکسیم ۱۰۰
برای نوزاد ۹ماهه که ۹ کیلو وزن داره
- دندان درآوردن نوزاد
با سلام و احترام دختر من رفته توی هفت ماه و بیتابی میکنه و از خواب با گریه ی بسیار شدید بیدار میشه طوری که هق هق مبکنه یک ماه پیش که رفتیم دکتر گفت به خاطر دندونه احتمالا ژل باریج دادن . گفتن استامینوفن بده به نطر شما چیکار کنم استامینوفن هرشب ضرر نداره ؟
- واکسن ۶ ماهگی
سلام
آیا اگر واکسن ۶ ماهگی نوزاد پسر ۴ روز دیر شود مشکل دارد؟
با تشکر
- دل درد
سلام خسته نباشید دخترم شکمش کارنمیکنه
- یبوست
سلام اقای دکتر پریروز پسرم اوردم پشتون برای معاینه یبوست شدید داشت تمام مراقبت ها انجام دادم ولی بازهم شکمش سفته خیلی داره زور میزنه و ناراحتی میکنه شکمش کار نمیکنه چه چیزی بهش بدم که شکمش روون بشه دارویی یا چیزی که خوبش کنه
- دو وعده غذاي كمكي
سلام آقاي دكتر دخترم در روز ٧ بار شير خودم و دو وعده غذاي كمكي هر وعده ده قاشق ميخوره غذاي كمكي رو هم با هزار جور روش بازي و سرگرمي خيلي سخت ميخوره آيا اين ميزان براي بچه ٨ ماهه كافيست بيشتر گريه ميكنه براي شير خوردن غذا ميارم شير ميخواد سرشو تكون ميده كه نميخورم
- ماهی خوردن
سلام. از چه سنی میتوان به نوزادان و کودکان ماهی داد؟
- مطب
سلام آقای دکتر. مطب تعطیله؟
- حالت تهوع واستفراغ
سلام نوزاد شش ماهه من بهش امروز مولتی ویتامین دادم بهش تهوع استفراغ دست داد خیلی شدید بود بردم بیمارستان یه شربت دادعلتش رو بایدچکار کنم ممنون
- رگه خون در مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر.نوزاد 15روزه ام از بدو تولد رفلاکس و نفخ داشت.الان دو روزه اسهاله،در مدفوع او رگه خون همراه با خلط دیدم.بهش شیر خودمو میدم و شیرخشک سوپرامیل.بعد از رویت خون شیرخشکش رو قط کردم.شیرخشک ایزومیل ان جی سوکروز فری تهیه کردم.این شیرخشک رو دو سه دفعه بهش دادم،ولی متوجه شدم بعد خوردن این شیرخشک رفلاکسش شدیدتر میشه.چ شیرخشکی مناسب نوزادمه؟ک سبک باشه و باعث اسهالش نشه!دلیل وجود رگه خون در مدفوعش چیه؟
- بوی پنیری مدفوع
سلام اقای دکتر بوی پنیری مدفوع شیرخوار ۴ماهه علتش چیه؟ وزنش ۸کیلو و بیشتر شیر مادر میخوره روزی یک شیشع شیرخشک میخوره حال عمومیشم خوبه
- کپسول امپرازول برای نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم ۴ ماهشه و به دلیل رفلاکس گفتن که قرص امپرازول رو داخل شیر حل کنم و بهش بدم اما قرص امپرازول پیدا نکردم داروخانه بهم کپسول امپرازول خارجی داده گفته محتوای کپسول رو داخل شیر حل کنم و بهش بدم آیا ضرر نداره؟
- دخترم کاغذ رسید عابر بانک خورده
سلام دخترم رسید عابر بانک یه تیکه خورده چیکار کنم دل درد گرفته ۶ماهشه خیلی نگرانم
- واکسن پرونار 13
سلام.اگر واکسن پرونار 13را برای نوزاد 6ماهه نزده باشیم و بخواهیم اولین دوز را شروع کنیم باید در چه سنی تزریق شود؟ میتوان از 6ماهگی شروع کرد؟
- ماست و جوپرک
سلام وقتتون بخیر.آقای دکتر برای نوزاد ۵ ماه و نیم میشه زرده تخم مرغ و.ماست داد ؟؟جوپرک میتونم اضافه کنم به سوپ؟ لطفا آقای دکتر جواب سوالم رو بدید

