Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گریه کودک یکساله
سلام دکتر عزیز کودک یکساله م در طول این یکسال مدام گریه میکنه،و بی قراره در صورت سیر بودن و خواب کافی هم اولین کاری که میکنه گریه هستس،واقعا درمونده شدم لطفا لطفا کمکم کنید
- سرفه
سلام خسته نباشید من دخترم ۷اسفند میره تو ۶ ماهگی از پریروز سرفه گرفته شربت سرفه میدم فرقی نکرده از امروز بیشتر شده چیکار کنم
- آفت زدن دهان کودک
باسلام دخترم ۱۹ماهه آف دهان روی زبون باگلوش زده چیزی نمیتونه بخوره گریه هاش هم زیاده وزنش هم ۹کلیونیم هستش دکترهم بردم فقط استامینفون داد.دلروی دیگه نیس دخترم آروم بگیره.
- شکم درد
سلام وقت بخیر بچم نزدیک ۶ سالشه حدودا ۲۰ کیلو وزنش تب داره . سرش یکم درد میکنه و میگه شکمم درد داره. میل به غذا نداره برای شکم درد چی دارو بهش بدم؟
- عربالگری
با سلام نوزاد من تی اس اچ غربالگری پاشنه پا روز پنجم تولد، پنج بود و روز دهم تولد، سه و یک دهم آیا نرمال است؟
- بیقراری گریه
سلام من دخترم ۱۴ ماهش ۲هفته هست شبا تو خواب گریه میکنه ازخواب بیدار میشه بعدش هی غلت میزنه سرشو میذاره زمین دمر میخابه بعد صافش میکنم بعد دوباره بیدار میسه گریه همین کارو تکرار میکنه ۲بار درشب اینجور میشه دلیلش چیه ممنون باتشکر
- خواب
سلام و خسته نباشید دختر دو سال و نیم با قد و وزن طبیعی نسبت به قبل فعالیت و جنب و جوشش کمتر شده و خیلی بیشتر می خوابه هر وقت از خواب بیدار میشه سر حال نیست و باز هم میگه که خوابش میاد ممکن است از کمبود ویتامین ها باشد؟نیاز به مصرف ویتامین مکمل دارد؟ از پاسخ شما قدردانی می کنم
- ناتوانی راه رفتن
سلام دخترم یکسال و یک ماهشه ، اصلا هیچ تقلایی برای راه رفتن نمیکنه این فرم خانه ی بهداشت هم دادن در حیطه ی حرکات درشت هیچ کدوم را نمیتونه انجام بدهد لطفا راهنمایی کنید
- سرلاك
بإسلام.دخترم ٦ماهه است.غذاي كمكي فرني الرژي داشت.سرلاك برنج رقيق شده ديشب براي روز سوم در خواب خيلي بي قرار بًود نفخ داشت و يه خودش ميپيچيد.صبح هم إسهال داشت.يعني به سرلاك الرژي داره.اقاي دكتر پس من غذاي كمكي چي بدم بهش.سيب زميني رو ميتونم امتحان كنم؟آبپز كنم بدون روغن و كره
- دندان
سلام اقای دکتر پسرم یازده ماهشه تو ۲۴چهارساعت سه چهار بار شیرم میخوره اونم تو خوای ولی چهار پنج بار هم شیرخشک اندازه ۶۰تا بهش میدم سه وعده هم غذا میخوره ولی خیلی نگرانم هنوز دندان در نیاورده ازمایش هم دادم سالمه
- چند وعده غذا
سلام دکتر .دختر ۲۳ ماهه ای دارم کمی بدغذاست .روزی چند وعده غذا بخوره ؟روزی سه وعده غذای اصلی وسطاش هم آب میوه ای یا یکی دو تاتیکه میوه میخوره ،کافیه ؟؟؟
- پماد کالامین
سلام آقای دکتر، وقت بخیر، خسته نباشید میتونم از پماد کالامین برای نیش پشه کودک 6 ماهه استفاده کنم؟
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشد پسرم ۵روزه سرماخورده دوروز پیش دکتر بردم ۱۲سالش هست کپسول آموکسی سیلین ۵۰۰دادن دوورق گفتم که سرفه خلط دارهم دارند ولی چیزی ندادند از دیروز من احساس میکنم خس خس سینه هم دارند وقتی خودم گوش میدم واینکه ۴سال پیش سابقه آسم و پنومونی داشتن ۵روزم بستری شدن میترسم با این اوصاف بازم دکترم ببرم ممنونم متخص کودکان برده بودم همه شرایط هم گفته بودم
- سلام وقت بخیر دخترم ۵سالشه بی اختیاریه ادارداره دکترهم بردمش قرص داره اصلاتاثیری نداره چیکارکنم میشه راهنماییم کنی
- نوشتنآزمایش
سلام ببخشید پیرو سوال قبلیم آیا میشه ویزیت رو پرداخت کنم کدملی بگم شما زحمت نوشتن آزمایشش رو بکشید برم انجام بدم ؟ چون پنجشنبه مطبها باز نیستن و نمیخوام کلینیک ببرم .
- ن
با سلام نوزادی که ازمایش تیروییدش منفی بوده ممکن است توی یکسالگی تیرویید بگیره ممنون
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر کودک6ساله ای دارم که علاوه بر آبریزش بینی یکروزی هست که چشمهایش عفونت کرده شما چه تجویز میفرمایید
- سرما خوردگی
سلام دخترم ۵.۵ ماهشه ۵شتبه هفته پیش تب کرد بردیم دکتر .استامینوفن نئوتادین و آزیترومایسین دادن البته گفتن آزیترو مایسین رو زمانی مصرف کنیم که علائم بهبودی ندیده باشیم.۳ روزه آزیترو شروع کردیم ولی سرفه هاش بیشتر شده تا کی صبر کنیم و مجدد ببریم دکتر ؟ البته نئوتادین رو گفتن چون تداخل دارویی داره با آزیترو بخاطر همین ۳ روزه قطع کردیم و فقط روز اول تب داشت
- یبوست و نفخ نوزادان
دختر ۳۵ روزه ای دارم ک دائم در حال پیخ خوردن ب خودش هست،بی قراره و هیچ چیز جز مکیدن سینه آرومش نمیکنه،شیر خودم کمه و مجبورم شیرخشک بدم ک با شیر خشک ببلاک ای ار یبوست گرفته و سه روزه دسشویی نداشته،زور میزنه برای دفع و جیغ میکشه اما دفع نمیکنه،چیزهای جورواجور جور دادمش ک دفع کنه اما نکرده،چ کنم؟چجوری دسشویی میکنه ک اینکارو بکنم.راستی نمیدونم برگشت شیر چقد باید باشه ک رفلاکس حساب بشه،آخه دخترم حس میکنم تو حلقش دائم شیرهست،و سینه اش گاهی خس خس میکنه از این شیر ک بالا میاد،آیا باید داروی ضدرفلاکس بخوره؟
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...

