Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقتتون بخیربرلی پسرم
سلام وقتتون بخیر ببخشید پسرم وارد هشت ماه شده ولی همچنان دماغ و چشاش ومیخارونه مخصوصا موقع خواب علتش چیه
- ملاج
سلام ببخشید نرمی سرش کوچیکه و اینکه این ماه دور سرش رشد نکرده الان باید چیکار کنیم؟ دخترم تو هفدهم این ماه سه ماهشو تموم میکنه و اینکه دور سرش۳۹
- دندان در آوردن
سلام آقای دکتر با سپاس فراوان از پاسخ های مفید و دقیقتون ازتون خیلی متشکرم انشالله خداوند متعال در پناه حق حفضتان کند و سلامتی بدهد.دکتر دخترم دارد ۶ماهش را تمام میکند و یک هفته ای میشود بی قراری شدید دارد مدام هر چیزی را میخواهد بخورد و خودش را فشار میگیرد و دهانش را به هم میزند آیا دارد دندان در می آورد؟
- نوزادی
سلام نوزاد من هفت ماهشه ودرست شیرنمیخوره چند وقتیه بنظرتون چیکار کنم؟ ؟ ومن قطره مولتی ویتامین و آد هردوشو روزی ۲۵ قطره میدم بهش بنظرتون اینکه هردوشو میدم مشکلی داره یابایدفقط یکیشوداد؟؟
- نوزاد
سلام نوزاد دختری دارم متولد ۲۸ ۸ ۹۸ باوزن ۳۴۰۰ که بدون هیچ مشکلی در بارداری وحتی تا چهل روزگی که بعد از چهل روزگی اقدام به سوراخ کردن گوش در خانه اقدام کردیم نوزادم بعد از یک هفته با پرش دست و پا مواجه شد وبا گفته دکتر مشکوک به تشنج در بیمارستان بستری ومورد ازمایش قرار گرفت ولی هیچ مشکلی نداشت فقط به گفته ی دکتران نوار مغزش کمی مشکوک وجای نگرانی نبو ونوزادم راترخیص کردند ونوزادم تا به امروز هیچ گونه مشکلی نداشته ولی الان که شش ماه ویک هفته دارد خیلی شلو ول وهیچ تمایلی به گرفتن اشیا ندارد وچیزی را محکم در دست نمیگیرد ویا حتی نمیتواند پاهای خود را محکم روی زمین نگه دارد خواهش میکنم بگویی طبیعی است یا نه خواهش میکنم جواب دهید
- Budget friendly marine tours around South Florida recommendations
- غذا کمکی
سلام.آقای دکتر دخترم وزن تولدش ۴۱۰۰ الان ۶ ماهشه وزنش ۶۸۰۰ هست وزنش الان غذا کمکی شروع کردم .من میتونم پوره سی که درست می کنم شیر پاستوریزه بریزم داخلش که شل شه بتونه قورت بده؟چه غذاهایی میتونم بهش بدم؟من الان سرلاک برنج با بادام و گندم و موز میدم ایا اشتباه هستش؟؟
- دمای بدن
سلام آقای دکتر دمای طبیعی بدن از طریق دماسنج دیجیتالی زیربغل چند است؟؟چند درجه باید باشد؟؟می گویند دمای زیربغلی هرچقدر که نشان داد باید یک درجه یا نیم درجه بهش اضافه کرد آیا این گفته درست است؟؟ممنون میشم بگید چنددرجه زیربغلی طبیعی می باشد؟
- شیر نخوردن در بیداری
- در مورد سرماخوردگی نوزاد
من پسرم 44روزشه سرماخورده دکتر گفته شربت آموکسی سیلین 125یک پیمانه هر 8بهش بده خیلی زیاد نیس آیا
- سرفه نوزادم
سلام ببخشید من از شهر مرزی پیام میدم اینجا دکتر خوب نیست پسرم 5ماهشه زیاد سرفه میکنه وسینه خس خس میکنه دکتر بهش کو آموکسی کلاو وکیدوفست وسالبوتامول داده بهش میدم داه های قرمز در میاره حساسیت داره آبریزش بینی زیاد داره براش اسپری میزنم خوب نشده کمکم کنین
- پسرم بعد تب دونه های قرمز زده و جاش زخم شده
- شیرخشک
باسلام دختریک ماه ونیمه ام رفلاکس شدیدداره شیرببلاک ساده وآپتامیل وآپتامیل پپتی دادم بالامیاوردببلاک ای آردادم بالامیاورددکترگفت ببلاک ای آروکمفورت به میزان مساوی ترکیب کن بده بازهم بعضی اوقات بالامیاره شربت امپرازول وبیبی کردادکه آمپرازول رودوروزدادم چون بچه نمیخوردوبیرون میریخت ودهانش کامل برفک شددیگه ندادم آیابایدشیرشوعوض کنم وآیامیشه اس ام اپروبدم وشربت امپرازول روبایدبدم یاخیرباتشکر
- غده زیربغل
سلام پسرسه ماهه دارم 10روزی هست که زیربغل سمت چپش یه غده سفت ودردناک درامده دستی واکسن خورده زیربغلش بایدچیکارکنم اقای دکتر خیلی نگرانم بایدچیکارکنم داروش چیه بچه ام خیلی اذیته ممنون میشم راهنماییم کنید
- سوال از متخصص اطفال
باسلام قد ودور سر نوزاد ووزن نوزاد هنگام تولد قد 40 دور سر 31 ووزن ان 1.650 بوده والان نوزاد شش ماهه می باشد که قد 62 وزن 6.400 ودور سر 41.5 میباشد .ایا رشد نوزاد نرمال است
- فاویسم
سلام پسر م 8ماهشه و فاویسم شدید داره وشیر خشک مصرف میکنه سوالو اینه ایا ویتامین سی و کا موجود در شیر خشک و قطره مولتی ویتامین برای فاویسم ضرر داره وایا سویا و ویتامین سی ویتامین کا در سرلاک براش ضرر داره یانه؟ چه نوع مولتی ویتامین و سرلاک بهش بدم. ممنون
- زور زدن هنگام ادرار
سلام پسرم الان۶ ماهشه وفتی مبخاد ادرار کنه زور میزنه بعد ادرارش خیلی گرمه میترسم اگه میشه راهنماییم کنید
- مک نزدن ممتد نوزاد
با سلام نوزاد هفت ماهه ای دارم که از تولد تاکنون موقع شیر خوردن هر دو ثانیه شیشه را ول میکند و دوباره مک میزنه و تا خوردن آخر شیر به همین صورت است علت چه میتواند باشد؟
- جایگزین شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور برای نوزاد2/5 ماهه
بعلت کمبود شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور وسهمیه بندی چه شیر خشکی پیشنهاد میدهید ممنونم
- واكسن
سلام آقاي دكتر دخترم دهم فروردين واكسن ٦ ماهگيش رو ميزنه از همون روز بدنش ايمن ميشه ؟يعني بدنش ايمنه از هپاتيت بي؟

