Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- صدا
سلام دخترم یکسال س ماهشه سرماخورده چرکخشکن میدم ولی صداش گرفته چ داروی بدم خوبه واس گرفتگی صدا؟؟؟
- واکسن 18 ماهگی
سلام خسته نباشی من پسرم روز سه شنبه باید واکسن 18ماهکی میزد ولی یکشنبه شب تب بعد از خوردن شیر استفراغ کرد یکی دو ساعت تب 37 درجه داشت برم دکتر معاینه کرد گفت شاید داره گلوش چرک میکنه آموکسی داد و گفت تب بر استفاده کنه ولی همون روز دو نوبت تب بر دادم و آموکسی رو هر 12 ساعت تبش قطع شد تا الآنم نه تب کرده نه سرفه نه آبریزش بینی نه هیچ علامتی میخواستم بدونم میشه فردا ببرمبرای تزریق واکسن
- کبد
پسرم دوسال وچهار ماهشه وزنش هم ۱۰ کلیو هستش اینم ازمایشش 3.W.b.c 23h Na 134L R.b.c 2.35L S.G.o.t(ast) 140L Hb 7.5 L Hct میشه بی زحمت جواب این ازمایش رو بگین توروخدا
- اسهال
با سلام من پسرم دو سال و چهار ماهشه هشت روزه اسهال بد بو و استفراغ بد بو شبی یک بار داره خیلی وزن هم کم کرده دکتر برم شربت و آمپول نوشت بی فایده است
- صدای گلوی کودک 21 ماهه
پسری 21 ماهه دارم که مدتی است اب دهانش را قورت میدهد،صدای قورت دادن اب دهانش را میشنوم،در نوزادی ریفلاکس داشته،که داروی اس امپرزول و شربت رانیتیدن مصرف کرده و خوب شد،وزن گیری خوبی دارد ولی چندی پیش تب و التهاب گلو و اسهال داشت که دکتر بردم خوب شد،دقیقا چند روز پیش از شروع بیماری اب دهانش را که قورت میداد من میشنیدم،دکترش گفت ریفلاکس دوران نوزادی برگشته و دوباره داروی اس امپرازول داد و 10 روز دادم به بچه،صدای گلوش خوب شد،ولی الان باز چند روزیه که صدای قورت دادن اب دهانش را میشنوم،چند تا دندان هم داره هم زمان در میاره،خیلی نگرانم ممنونم راهنماییم کنید
- دلپیچه واسهال
سلام وخسته نباشین دخترم ۴ ساله هست ۱۱کیلووزنش هست ازدوروزپیش سرفه خلطی داره سرفه هاشدید نیست وقتی شربت سیموسپان میدم سرفش قطع میشه ولی امروزدل پیچه ومدفوعش هم ابکی شده فعلا تب نکرده ممنون میشم راهنمایی کنین چه دارویی بگیرم
- علت و درمان تب های مکرر و سرماخوردگی کودک
با سلام و احترام پسرم شش سالشه چند ماهه تب شدید و علائم سرماخوردگی داره و سرفه های همراه با خلط داره دکتر زیاد میبرم داروهایی مثل نئوتادین لوراتادین آمپول دگزا شربت آموکسی سیلین و آموکسی کلاو.... براش تجویز کردن خوب شد اما دوباره بعد یکی دو هفته شروع میشه خواستم از شما راهنمایی بگیرم و نظرتون بدونم پیشاپیش ممنون از توجه و پاسخگویی شما ❤️
- اسهال مزمن
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر هشت ماهه ام حدود چهل روز است که اسهال میباشد و دوازده روز هم بستری شد ولی خوب نشد .آزمایشات اینا همه نرمال هستن فقط کم خونی دارد.دفعه آخر دکتر متراندینازول و کلوتومازل نوشته.پلانتاژل .شیرخشک اسهالی.ولی به خاطر اینکه شیر خودمو میخوره شیرخشک خوب نمیخوره.میخواستم بدونم من چیکار کنم و با اینکه عفونت نداره ینی تو آزمایش نشون نداده بازم لازمه آنتی بیوتیک ها رو بخوره؟چون خیلی سخت میخوره.
- کارکردن شکم
سلام آقای دکتر،دخترم 3سالشه وزنش 12/5هست.معمولا یک روز در میان شکمش کار میکنه ولی باحجم زیاد و نرم .اقای دکتر الان که غذای خانواده میخوره شکل مدفوعش طبیعیه؟البته بعضی صبحها یا وقتهای دیگه دست میزاره رو شکمش میگه درد داره .ممنون از راهنماییتون
- تب_کودک
۲ روز هست که کودکم تب کرده حالش خوبه ولی دمای بدنش۳۹ درجه است علتش چیست؟
- الرژی
سلام اقای دکتر دخترم ۱۹ ماهشه شبا اصلا نمیخابه همش گریه میکنه روی صورت و پشت گردنش هم جوش میزنه بعضی وقتا لبینات هم ک میخوره مدفوعش مخاطی و اسهال میشه میخاستم ببینم ایا الرژی داره چ داروی برای الرژی خوبه ممنون
- سرفه مزمن
سلام خسته نباشید پسرم ۲سالو نه ماهشه آبریزش بینی شدید و سرفه های خلطی داره الان یک ماهه طبق دستور پزشک از قرص فکسوفنادین اسپری سالبوتامول و دوبار تزریق آمپول ضد حساسیت و همچنین آمپول های بخورسرد استفاده کردم ولی بدتر شده چیکارکنم لطفا راهنمایی کنید
- چگونگی مصرف شربت سیفیکسیم ۱۰۰
برای کودک دو نیم سال ۱۳ کیلو وزن سیفیکسیم ۱۰۰ رو چن بار در روز و چقد بدم؟
- دخترم یک هفته ی سرفه میکنه خلط سبز از سینش کنده میشه از بینی هم ترشحات سفید و سبز داره .شربت آموکسی سیلین خوبه؟
- الرژی تنفسی
سلام اقای دکتر دختر من ۱۰ سالشه و الرژی تنفسی داره دکتر براش اسپری های پودری و سالبتامول تجویز میکنه هر دفعه.میخواستم بدونم مصرف چندین ماه از این اسپری ها روی رشد و بلوغش مشکلی پیش نمیاره.و اینکه برای رفع گرفتگی بینی بهترین دارو چیست.ممنونم
- واکسن
سلام اقای دکتر وقت بخیر. پسرم دو سال و شش ماه دارد. امشب که بیست و پنجم شهریور هست برای اولین بار واکسن آنفولانزای فرانسوی را تزریق کرد. واکسن بعدی را باید چند هفته ی بعد ترریق کند ؟؟ آيا باید واکسن بعدی را مجدد ترریق کند یا نیازی نیست . متشکرم
- شاش بند
سلام دخترم دارم یک ساله است شاش بنده برای چی خوبه
- خشکی پوست
سلام آقای دکتر. خسته نباشین دخترم 5 سالشه. مدتیه پوست کنار لبش و زیر چشمش حالت پوست پوست شده. ممنون میشم راهنماییم کنین که چه پماد یا دارویی استفاده کنم براش تا خوب بشه. با تشکر
- نئوتادین.
سلام آقای دکتر ببخشید برای دختر ۴/۵ ساله با وزن ۱۴/۵ کیلو ، دستور مصرف شربت نئوتادین را میفرمایید ممنون سلامت باشید
- شربت
سلام ایا برای درمان ابریزش بینی وعطسه شربت سیتریزین شبی ۲ونیم سی سی خوبه برای کودک ۲سالو ۷ماهه یا باید ساعتی باشه؟؟لطفا راهنماییم کنید با تشکر

