Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- راهنمایی
سلام وقت بخیر آقای دکتر عزیز ببخشید پسرم ۶سال داره حدود ۱ماه هست سرفه میزنه ۳بار بردم دکتر از آنتی بیوتیک گرفته تا دونوع اسپری که کم جواب داده امروز هم بردم متخصص که گفتن فعلا اسپری استفاده شود و یک آمپول دگزامتازون تجویز کرد وگفتن آمپول رو به صورت خوراکی داده شود سوالم اینه آیا آمپول بصورت خوراکی مشکلی نیست ممنون میشم جواب دهید باسپاس
- ؟
باسلام. دختر3/5ام گاهی به سوزش آلت تناسلی مبتلامیشودآیاعفونت دارد؟وآیامیتوانم درون تشت آب سرکه بریزم ودرونش بشیند؟آیامؤثراست؟لطفاًمفصل تروکاملترتوضیح دهید. ممنونم
- اسهال کودک
سلام خسته نباشدمن دوقلودارم دوساله هستن چهارروزاسهال گرفتن بادروهم رفع نشده دارو پدی لاکت وزینک من به بچه ها ازیک سالگی شیرپاستوریزه میدم به جای شیرخشک ایا ممکن بخاطراین باش یانه توصیه شماچیه
- شربت آفاکسیم
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ،دکتر به دختر من که ۱۰سالشه وزنش ۲۵کیلو شربت آفاکسیم ۱۰۰داده ،ولی دوزش و نگفته من ۵سیسی هر دوازده ساعت بهش میدم الان ۳روزه ولی هنوز تب داره عفونت گوششم خوب نشده ،به نظر شما مقدارش کمه؟ برای دخترم چند سی سی باید بدم میشه راهنماییم کنین ممنون میشم
- برای کودکی ک سرفه های خشک دارد چ دارویی و ب چه میزان مصرف کند؟
برای کودکی ک سرفه های خشک دارد چ دارویی و ب چه میزان مصرف کند؟
- تب
سلام اقای دکتر من سه روز هست که اومدم مشهد دخترم از دیروز بعداظهر اول گفت پای چپش درد میگیره بعدشم تب داشت تا ۳۸/۵اندفعه با پروفن تبش کنترل کردم ۶ساعتی فقط میخوام بدونم برای چیه تبش ایا آنفلانزا را گرفته نمیدونم کجا ببرمش دکتر الان شما نمیتونین تجویز هیچ دارویی برای من بکنین ولی نمیگه گلوم میسوزه یا میخاره فقط میگه گلوم میخوام سرفه کنم تک و توکی سرفه داره شما میگین چیکار کنم ممنون دخترم ۶سالشه وزنشم ۲۰کیلو
- نفخ
سلام نوزادان تاکی نفخ دارند دکتر
- خس خس بعد از دادن قطره
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر اقای دکتر پسرم ۵ ماهو نیمشه دکتر قطره اهن و مولتی داده اهن رو خیلی بد میخوره در گلوش نمیپره اما وقتی میریزم دهنش گریه میکنه و بعدش انگار گلوش خلط داشته باشه اونجور میشه میترسم نکنه توی ریه اش رفته باشه اگ بره عفونت ریه میگیرن بچه ها ؟؟؟
- آدزیر
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم ۲۴ماهشه طبق دستور شما تا امروز روزی یک سی سی قطره آدزیر میخوره همچنان همین روند را طی کنم و آدزیر بدم یا قطره دیگری پیشنهاد میکنید .ممنون
- قرص کلیدینیوم سی
- سرفه
پسر هشت سالم دوهفته هست که سرفه های خشک داره اسپری و فکسوفنادین وفلازونال استفاده کرده ومخصوصا شبها خیلی سرفه میکنه انقدر سرفه میکنه تاخلط بلند بشه
- خر خر کردن در خواب
سلام روز بخیر اقای دکتر کودک ۱۶ماهه ام از اول رفلاکس شدید داشت و متاسفانه از یکسالگی شیر مادر و ترک کرد و فقط شیر خشک اونم فقط در خواب می خوره برا غلظت شیرش یکم فرنی تو شیرش میریزم و روزی ۴بار فقط در خواب شیر میخوره حالا مدتیه خر خر و گرفتگی پشت بینی داره انگار علتش چیه ؟ هیچ علامت دیگه ای نداره فقط گاهی حس میکنم پشت بینی خلط داره
- دز مصرف ایراپراکس سفیکسیم برای نوزاد 9 ماهه
شربت ایراپراکس سفیکسیم 100/100 رو چه مقدار باید برای نوزاد 6 ماهه مصرف کنیم ؟
- خلط گلووسرفه
سلام .پسرم چهارسالشه .گلوش خلط داره و سرفه های خلطی داره . تب و ابریزش نداره . ایا سفیکسیم 100براش خوبه ؟
- وابستگی شدید کودک به والدین
در مهدکودک ما بیشتر کودکان به تنهایی سر کلاس حاضر نمی شوند و حتما یکی از والدین می بایست همراه آنان حضور داشته باشند. از آنجه که جدا کردن کردن کودک از پدر و مادرش منجر به نوعی استرس یا عصبانیت میشود و خشم و گریه آن کودک را به دنبال دارد و هیچگونه کنترلی نیست... راه حل پیشنهادی شما برای بهبود وضعیت فوق چیست؟ چگونه خشم و عصبانیت کودک را در کمترین زمان ممکن کنترل و برطرف کنیم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمائید...
- پریود«ترشح سفید»
من 13سالمه حدود یه سال پیش موهای زائد و... رشد کردن و هنوز پریود نشدم ولی بعضی موقع ها مخصوصا وقتایی که عصبانیم و خوشحالم و ... خیلی زیاد میشه یا نمیشه یا زیاد میشه خود به خود هی مجبورم لباس عوض کنم چندین بار علایم پریود داشتم ولی نشدم
- تاریخ انقضا شربت زینک
شربت زینک ب پسرم میدم الان ی ماه شده ب نظرشماتاریخ انقضای شربت تموم شده؟تویخچال بود.هنوزنصف نشده
- شربت سندروس
سلام جناب دکتر وقت بخیر ،شربت سندروس زینک پسرم رو به اتمام هست مجدد همینو براش تهیه کنم یا شربت دیگه ای معرفی میکنید فروگلوبین ،آسماویت،ایمونس هم قبلاً استفاده کرده ممنون میشم بفرمایید چه شربتی براش تهیه کنم و چند سی سی بهش بدم پسرم سه سال و چهارماهشه
- زبون درمیاره مزمزمیکنه
سلام اقای دکترخسته نباشین .نوزادیه ماه و۷ روزه دارم ازامروزحی زبون درمیاره وعطسه میکنه لطفاراهنمایی کنین
- ادرار نکردن کودک 4ساله
سلام کودک من4سالشه از صبح دستشویی نمیرود وقتی میخواهد برود که درحال ریختن است راه حل چیست

