Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ازمایش ادرار
سلام اقای دکتر .پسرم 15 ماه است ازمایش ادرار گرفتم همچی خوب بود فقط کتون مثبت یک .بود قبلا تو 4 ماهگی از ادرار گرفتم اینطور نبود .نگرانم لطفا راهنمایی کنید؟
- م
سوالم پرسیدم فقط سن دخترم نخورده بود ۶ ساله تو روستام ب تعطیلی خوردم
- کم اشتهایی و استپ وزنی
سلام پسرم ۱سال و ۱۱ ماهه هست از شروع ۱ سالگی اصلا وزن نگرفته خوب و همش استپ وزنی داره اشتهاش خیلی کمه و فعالیتش خیلی زیاد بسیار عرق میکنه و گرماییه و به زور مولتی ویتامین شاید یکم غذا بخوره بعضی مواقع که از صبح تا شب هیچی نمیخوره چکار کنم
- قرمزی مقعد
سلام و وقت بخیر کودک بنده سه سالش هست تقریبا دو ماهه که مهدکودک میره و جدیدا در ناحیه مقعدش قرمزی شدید دیده میشه و زمان اجابت مزاج میترسه و میگه درد میاد در حالیکه مدفوعش کاملا طبیعیه ولی چند وقتیه که تا پنج روز طول میکشه که دفع انجام بده ولی قبلا حداکثر سه روز بود حالا نمیدونم محیط مهد کودک باعث این مشول شده و یا چیز دیگه ای ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- خلط گلوکودک ۸ ماهه
سلام خسته نباشید دخترم ۸ ماهشه چند روز اب بینیش میاد وسرف میکنه تو گلوش خلط جمع شده تا الان ۳ بار بردیم دکتر داروهای مختلف داده ولی هنوز سینه دخترم خس خس میکنه وخلط داره چیکار کنم
- مدفوع نکردن کودک ۱۸ ماهه
سلام شیاف گلیسیرین در کودک ۶ماهه باعث اسهال میشود؟؟با تجویز پزشک بوده برای آزمایش مدفوع
- تب
سلام . در زمان تب به کودک ۲ ساله با وزن ۲۰ کیلو چند سیسی شربت ایبومروفن باید داد؟
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. پسرم سیزده ماهشه. الرزی به پروتئین گاوی داره شیرخشک آپتامیل پپتی ۳ میدم.بازم همین شیر رو ادامه بدم یا شیر معمولی امتحان کنم؟ چه شیری بدم بهش؟
- دوز مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰
پسرم ۵ساله و ۲۱کیلو هستش سرفه های مکرر خشک ترشح بینی سفت داره
- نوع ومقدار شیاف
سلام وخسته نباشید دختر من ۴سال و۸ماهشه وزن ۲۱ کیلو داره میخواستم بدونم موقع طب چی شیافی وچه مقدار به اون بدیم.ممنونم
- داغی کف دست
با سلام پسر من تقریبا پنج ساله هستش و بیشتر اوقات کف دستاش داغه ..میشه بگید دلیلش چی میتونه باشه.
- قرص هیوسین برای فاویسم
سلام . خدا قوت آیا نوجوان 14ساله مبتلا به فاویسم میتواند از قرص هیوسین استفاده کند؟
- سلام شربت نئوتادین برای ۴ماهه چه مقدار
- انگل کودک
سلام پسر من حدودا یک ماه که دل درد میگیره احتمال داره انگل باشه اگه هست چه دارویی استفاده کنیم
- کم کاری تیرویید وکم بودن ویتامین دی و کم خونی مینور و اهن
سلام دکتر دخترم ۸سالشه تیرویسدش ۵.۸ هستش کم خونی مینور داره وفرتینش۲۱وویتامین دی اون ۲۶ البته هر۲ماه قرص ویتامین ۵۰۰۰۰مصرف میکنم ۴هفته اولش دونه ای یکی بود هموگلوبین خونش هم ۹،۸ هستش آیا تیروییدش ممکن بیشتر بسه و برا کم خونی اهن ومینورش باید چکار کرد
- گرفتگی صدا کودک
سلان وقت بخیر پسر من یک سال و ۶ ماه دارد و صداش ۳ روزی هست گرفته و صبح هم یک مقدار آب داشت ولی انرژی بازی کردنش مثل همیشه هست اصلا بیحال نیست دلیلش جی میتونه باشه
- شکستن ناخن دست وپاها
بچم دوسال و نیم ناخن دستش سفید شده داره میوفته علتش چیه
- مدفوع کودک
سلام دخترم سه سالشه مدفوعش هنوز مثل موقعی که پنج شش ماهه بود اونطوره از شیرم جدا کردم دیگ شیر نمیخوره ولی درس نشده نگرانم و اینکه اسهال زیاد میکنه
- تب
سلام وقت بخیر دختر من 5 ماه و نیمشه. اولش که به دنیا اومد صورتی رنگ و قرمز بود. پشت دستش خیلییییی سفید بود. من خودم گندمی هستم شوهرم هم خیلی سفیده. الان نسبت به قبلش روشن تر شده اما هنوز هم گاهی تیره میشه و گاهی روشن. ولی دستاش تا حلق آستینش سفیده صورتش هم نسبتا روشنه اما بقیه بدنش تیره تره. نمی دونم چه رنگی میشه آخرش یا همین رنگ پوستش ثابت می مونه، پوستش به قدری نازکه که مویرگ های زیرپوستش معلومه اما سوالم اینه که چرا رنگ پوست دخترم چند رنگه؟؟؟؟ دلیلش چیه چرا یکدست نیست حالا سفید میشه یا سبزه؟ دلیل چندرنگی بودنش چیه؟ دستاش تا حق آستین سفیده صورتش نسبتا سفیده شکمش گندمی - سبزه پاهاش و کمرش سبزه چرا؟؟؟؟؟ هرگز هم جلوی آفتاب نبوده که بگم در اثر عوامل محیطی اینطوری شده
- آدزیر
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم ۲۴ماهشه طبق دستور شما تا امروز روزی یک سی سی قطره آدزیر میخوره همچنان همین روند را طی کنم و آدزیر بدم یا قطره دیگری پیشنهاد میکنید .ممنون

