Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ایمونس
با سلام شربت ایمونس که معرفی کردید برای کودکان ۴ سال روزی چند سی سی بدم؟
- با سلام پسرم ۶.۵ ساله اس از هفته پیش دچار تب شده و بعد سرفه و آبریزش بینی .الان بعد یک هفته هنوز تبش پایین نیامده. باید چیکارش کنم .متخصص اطفال هم بردم گفتن باید تب ویروسیه باید تحمل کنید. تا کی باید صبر کنم .تورو خدا کمکم کنید.
- مقدار مصرف سفکسیم برای کودک ۸سال
سلام دختر من ۲۷کیلووزن داره چند میلی گرم باید سقکسیم استفاده کنه
- باسلام پسرم ۷ ماهه است ازوقتی شروع کردم بهش فرنی بدم بدنش جوش های ریز زده متخصص رفتم شربت انتی هیستامین داده ولی تاثیر نداره مشکلش شدیدتر شده خارش هم داره
حساسیت به لبنیات داره پایان ۶ماهگیازمایش داد دکتر گفتن خوب شده ومن میتونم لبنیات بخورم چون فقط شیرخودم میخورد.بعدش بدنش جوش زد دکتر گفتن دیگه لبنیات نخورم واقعا خیلی نگرانم نمیدونم چیکار کنم مشکلش شدیدتر شده
- پوست
سلام و خسته نباشید.آقای دکتر من پوشک بچه سه ماهم رو تند و تند عوض میکنم و کلی پماد ضدسوختگی میزنم ولی الان چندروزه قرمز نشده ولی مقعدش و کشاله های رانش زبره و انگار پوستش زبر شده چیکار کنم یا طبیعیه؟
- ریسورس جونیور
سلام من پسرم ۱۴ ماه داره یه ماه پیش بردم دکتر برای وزن ریسورس جونیور داد روزی ۵ پیمانه تا ۳ ماه گفتن ادامه بعد من الان ۳ قوطی بهش دادم سرچ کردم بعضی جاها نوشته بود ک از ۲ یا ۳ تا قوطی بیشتر نباید داد ضرر داره برا بچه خواستم بپرسم که ادامه بدم ۲ ماه دیگه یا نه
- کودک ۵ ساله سردرد و دل درد بدن درد
با درود خدمت شماکودک ۵ ساله از صبح کمی تب سر درد بدن درد داره، ۱/۲ استامینوفن ۳۲۵ خورده کمی تب پایین اومد ولی هنوز سر درد و بدن درد دارهلطفا راهنمایی لازم بفرماييد. با سپاس از شماتلفن 09122450407
- درد آلت تناسلی
سلام آقای دکتر دختر من ۳ سال و ۷ ماهشه ۳ روز آلت تناسلیشا نشون میده و میگه درد میکنه تب نداره چیکار کنم ادرار که میکنه گریه نمیکنه که بگم سوزش داره بعد از ادرار گریه میکنه میگه درد میکنه
- لاغری
سلاممنپسرمباوزن۳کیلووباقد۵۰وتو۹ماهگیبدنیااومد.الان۱۲ماهشه۹کیلوعهباقد۷۸شیرخودمروهممیخورهخیلیلاغرهانواعغذاهاروهمبهشمیدمولیهیچتغیرینمیکنهدیگهخستهشدمازدستشیکمبدغذاهمهست.وخیلیهم شیطونه.حرفمیزنه۶تادندوندارهراهمیرهتوروخدایهراهینشونمبدهازدستاینمردمکههمشمیگنبچتمشکلیدارهخستهشدم..ممنون
- سلام دخترم ۹ ساله است و ۳۸ کیلو وزنش است ، گوشش درد می کنه دکتر اآموکسی ۶۴۳ هر ۱۲ ساعت دو قاشق غذاخوری داده ، ولی دکتر قبلی چند ماه پیش ۸ سی سی داد، الان میترسم زیادش باشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
- شیر مادر
سلام دکترجان خداقوت پسرم ۱۱روز هست شیرمادر نخورده الان خیلی بی قراره اشکالی نداره شب موقع خواب بهش بدم؟؟یا ضرر دارد بعد این مدت؟
- سفت شدن جای واکسن کودک توسط زدن واکسن ۱۸ماهگی
سلام۲۲تیرواکسن۱۸ماهگی زددخترم هم دست هم پا دستش خوب بود ولی پاش قرمزشده بودداغ بودخوب شدالان۷روزازواکسن گذشت جای واکسنش اندازه یه گردوحالاشایدکمتریابیشترسفت سفته یکم هم ورم داره پاهاش لطفاراهنمایی کنید چیکاربایدبکنیم ممنون
- دلدرد
ممنون اقای دکتر از جوابتون الان که بعداظه. شده بهتره اصلا دلش دیگه درد نداره چیزی هم میخوره بیحالم نیست چه آزمایشی گفتین باید بده خون یا مدفوع ؟
- سرماخوردگی کودک 3ساله
سلام ،اقای دکتر پسر ۳ ساله دارم که ۲ روز تب داره آبریزش بینی زیاد داره وسرفه های شدید شما تجویزتون چی هست ؟ دکتر اینجا فقط کتوتیفن داده هر ۱۲ ساعت و شربت کوریزان هر ۸ساعت به نظر شما به چرک خشک کن نیاز نداره؟
- مقدارمصرف برای کودک ۴ساله
کودک من تب شدیدداره دوشبه پایینم نمیادمیشه راهنمایی کنین
- تعداد دفعات مدفوع
با عرض سلام و احترام خدمت جناب آقای دکتر دختر من دقیقا ۲۴ ماهه اس . به مدت ۲ روزه که تعداد دفع مدفوعش ۴ الی ۵ بار در روز و به مقدار کم شده است. در صورتی که قبلا روزی یک بار و با حجم زیاد بود. آیا ممکن است مشکلی وجود داشته باشه؟ آیا باید اقدام خاصی انجام بدهم؟ با تشکر
- خوابب
سلام خسته نباشید . دختر من ۲۳ ماهش هس هنوزم سر خوابیدن اذیت میکنه یهو توی خواب یهو گریه میکنه یا هی وول میخوره مخصوصا اگ زودتر بخوابه درست میشه؟ دلیلش چیه با چی مستونم خوابش و درس کنم یا اصلا چاره ای نداره
- خر خر کردن سینه و عفونت
بچه من سرما خورد تا سه روز تب داشت بعد کم کم خوب شد ولیدخس خس سینه رو داشت تا بعد یک هفته دوباره تب کرد که آموکسی کلاو بهش دادم تا هفت روز دوباره تب کرد و همچنان خس خس سینه رو داره
- دندان
سلام وقت بخیر دختر من ۱۴ماهش تموم شده ۸ماهگی فک پایین و ده ماهگی دندان فک بالا رشد کرده الان فقط همین ۴دندان داره آبریزش از دهان و گاهی ورم لثه داره این تاخیر رشد دندان مشکلی نداره ؟؟
- قطره اهن
سلام دخترم یک سال و نیمه تا الان قطره ادزیر میدم. تمام کرده میخوام یه قطره اهن دیگه که درصد آهنش بیشتر باشه وتو اشتهاش تاثیر داشته باشه بهم معرفی کنید خیلی خیلی تشکر

