Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کهیر
پسرم 5سالشه بیشتر سمته ناحیه تناسلی وران پاهاش کهیرمیزنه بایدچیکارکنم؟
- عفونت چشم
پسرم 8سالشه یک روزه چشمش قرمز شده و همش میخواره قطره باکتی ماید گرفتم براش استفاده کردم. بعد خوابیده الآنم توی خواب از چشمش همین طور داره عفونت میزنه بیرون چکار کنم
- استفراغ و اسهال
سلام خسته نباشید ببخشید دوروزی هست دختر یکساله ام بلافاصله بعد از شیرخودم رو خوردن بالا میاره و مدفوع ابکی و زرد رنگی داره ولی شیر خشک که میخوره استفراغ نداره من هم شیر گاوی استفاده نکردم
- نفخ کودک
سلام اقای دکتر بچم ۱۱ماه و نیمشه، چند وقته ببخشید نفخ داره. غذای خاصی بهش ندادم غذاهایی قبلا میخورد خودمم همینطور. ممنون از وقتی که میذارین
- عسل
سلام دکترجان ممنونم از اینکه وقت میگذارید و با حوصله به سوالات جواب میدید سلامت باشید انشاالله ببخشید پسرم یک سال و دو ماه هست وزن کمه حدود۸۳۰۰ میشه بهش عسل بدم و اینکه ازمایش کلی بدم برای وزنش؟
- لک
سلام ،بچه یک سال من نقطه های سفید روی بعضی از ناخنااش ایجاد شده البت خیلی دست میکوبه به وسایل لطفا بگید مشکلی داره یا بی خطره
- شربت پروفن
سلام.دخترم ۹ کیلو وزن داره تا چند سی سی پروفن میتونم بهش بدن ؟ممنون
- ازیترومایسین
سلام پسرم دو سال و ده ماهشه. وزنش دوازده کیلوه. چقدر ازیترومایسین 200بهش بدم.
- تب دخترم
سلام وقتتون بخیر،دخترم ۸ سالشه ۲۲ کیلو وزنش،تبش بالاست ساعت ۸ شربت استامینوفن دادم ولی پایین نمیاد،سردردم هست چی بدم بهش تبش بیاد پایین؟
- رشد قد
سلام جناب دکتر دختر من 9سالش و تا حدودی نشانه های بلوغ و داره وزنش حدود 45کیلو دکتر واسش ارژنین ویتال؛ اومگا3.وکلسی کر تجویز کردن و دستور به کاهش وزن خواسنم سوال کنم آرژنین ویتال باعث بلوغ زودرس نمیشه اگه بهش بدم یا فقط رو رشد قد تاثیر داره؟ ممنونم
- سرماخوردگی
ایا شربت دیفن هیدرامین کمپاند برا کودک ضرر داره؟
- قطره ویتان
سلام اقای دکترپسرم 9ماه هستش داروخانه بهم قطره ی ویتان دادن آیا جایگزین آهن هست؟ اگربایدآهن بدم چ آهنی توصیه میکنین وچندقطره ......؟ قطره ی ویتان وآهن خوبه باهم بدم هرکدوم چندقطره ؟؟؟ ممنون میشم جوابگو باشین
- بسته بودن مجرای اشکی
- تب شدید
دخترم مدام تب میکنه هرچی دارو درمان کردیم تاثیر نداشته چیکار کنم
- سرماخوردگی کودکان
سلام .اقای دکتر .پسرم دوسالشه .دوهفته پیش سرماخورد.تا چند روز پیش سینه اش خیلی خس خس میکرد الان دیگه سینه اش خوب شده ولی خلط از بینیش میاد هر شب براش بخور سرد میزارم ولی چرک خشک کن استفاده نکردم واقعا موندم که انتی بیوتیک لازم داره با نه .تو خونه هم دارم ولی بهش ندادم.خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید
- میزان دفیق مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰
سلام پسرم ۴سال و پنج ماهشه و وزن ۲۱ کیلو دوز مصرف ازیترومایسین ۲۰۰ چنده واسش؟ الان دو شبه ۵ سیسی بهش میدم گلوش خشک شده و تو خواب بیقراری میکنه ممنون میشم الان جواب بدین چیکارش کنم
- تخم مرغ
سلام پسرم چندروزه رفته تو۸ ماه میتونم بهش تخم مرغ بدم
- علت زردی کف پای بچه از چیست
- گوش دردکودک
سلام،پسرم چندروزبودسرفه میکرد،تقریباخلطی بود،۲بارم تب کرد،من ازداروخانه شربت ازیترومایسین۲۰۰گرفتم،متصدی داروخانه پرسیدچندکیلو،گفتم۲۴کیلو،گفت۵سی سی بده،نگفت روزای بعد ۲ونیم سی سی بده،حالا بعد۴روزخوردن بچه ام،گوش دردکرده،۶سالشم هست،چکاربایدبکنم،شربت روادامه بدم ،یااموکسی کلاو بایدبدم.؟
- شیرخشک
ایامیتواندرغذایکمکینوزاد،وتهییهفرنیازشیرخشکحلشدهدراباستفادهکرد؟

