Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خلط گلو
سلام خسته نباشید...پسرمو دیروز آوردم مطب.۲سال و ۷ماهشه.تب داشت و فرمودین سرما خورده و علامت دیگه ای نداشت ولی امروز متوجه شدم خلط داره...دارو هم تایلوفن وقطره بینی و سیتریزین دادین و آزیترومایسین هم گفتین اگه خوب نشد بهش بدم حالا آزویترو براش تهیه کنم و بدم ؟هر چن ساعت چ مقدار؟
- سلام پسر دوساله دارم هنوز شیر میخورد چند روز است که اسهال شده دل درد هم داره امروز کیدی لاکت بهش دادم خیلی نفخ کرده استفراغ میکند
کودک دوساله دارم که اسهال شده امروز کیدی لاکت دادم از همان موقع استفراغ هم داره نفخ کرده ودل درد هم داره
- واکسن
سلام آقای دکتر نوزادی چهل روزه داریم واکسن بدرتولدزدیم عفونت کرده خوب نمیشه چیکار کنیم خوب بشه
- ادرار
سلام آقای دکترخسته نباسید.دخترم 19ماهشه وزن11کیلوهستش.صبح که ازخواب بیدارشدگریه میکرد..زیرشکمش دردمیکردنتونست ادرارکنه کمی بغلش کردیم بعدازچنددقیقه کم کم ادرارکرده میخواستم بدونم مشکلی داره .ممنونم
- کج ادراری
سلام پسر سه ساله دارم در چهل روزگی ختنه شده تا الان هیچ مشکلی نداشته اما چند روزیه ادرارش مستقیم و صاف نیست خیلی کم کج به سمت چپ میشه اونم نه همیشه بلکه روزی یکی تا دوبار اینجوری میشه سوالم اینه که آیا مشکلی داره؟ و اینکه باید همیشه صاف و مستقیم ادرار کنه؟
- کم اشتهایی
سلام آقای دکتر دخترم ۷ سالشه اشتهاش کم شده واسش شربت سانستول زینک پلاس خریدم واسش خوبه؟ این شربت بهتره یا شربت سندروس؟
- پاسخ بهشیر خشک
سلام آقای دکتر آیا شیاف استامینوفن تاثیری روی یبوست داره؟؟ مثلا اگه توخونه فقط این شیاف رو داشته باشیم و مجبور بشیم استفاده کنیم
- ابله مرغان
دوقلودارم چهارماهه خودم ۵روز آبله مرعان گرفتم ممکنه ایناهم بگیرن ماسک دوتا میزنم دستها رو هم مرتب مبشویم
- سرفه
سلام آقای دکتر کودک دختر ۲ ساله من ۸ روز پیش سرماخوردگی گرفت و گرفتگی سینه و تب و لرز و داشت . حالا همه علائم بر طرف شده و سرفه خشک میکنه آیا سرماخوردگی تشدید شده ؟ برای رفع سرفه باید چیکار کنیم ؟
- اسهال ابکی دختر ۵ ساله
- پادرد
سلام.دخترم چهارسالشه همیشه بعدازخوردن غذا دل درد میگیره ودائم ساق پاش درد میکنه .میخواستم دلیل این دو مشکل ولطف کنید بفرمایید
- قرص آهن
سلام اقای دکتر دخترم 18ماه داره قطره Mimرو که تجویز کردین نمیخوره ،قطره های اهن رو به زور میخوره قرص اهن برای کودکان وجود نداره؟
- تب
سلام وقت بخیر دختر من 5 ماه و نیمشه. اولش که به دنیا اومد صورتی رنگ و قرمز بود. پشت دستش خیلییییی سفید بود. من خودم گندمی هستم شوهرم هم خیلی سفیده. الان نسبت به قبلش روشن تر شده اما هنوز هم گاهی تیره میشه و گاهی روشن. ولی دستاش تا حلق آستینش سفیده صورتش هم نسبتا روشنه اما بقیه بدنش تیره تره. نمی دونم چه رنگی میشه آخرش یا همین رنگ پوستش ثابت می مونه، پوستش به قدری نازکه که مویرگ های زیرپوستش معلومه اما سوالم اینه که چرا رنگ پوست دخترم چند رنگه؟؟؟؟ دلیلش چیه چرا یکدست نیست حالا سفید میشه یا سبزه؟ دلیل چندرنگی بودنش چیه؟ دستاش تا حق آستین سفیده صورتش نسبتا سفیده شکمش گندمی - سبزه پاهاش و کمرش سبزه چرا؟؟؟؟؟ هرگز هم جلوی آفتاب نبوده که بگم در اثر عوامل محیطی اینطوری شده
- میزان مصرف آزیترمایسین ۲۰۰
میزان مصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰برای کودک ۶سال با وزن ۳۳
- لرزش دست
سلام،ابتدا از خداوند میخوام طول عمر باعزت همراه با سلامتی ب شما بدن ک جایی رو فراهم کردین تا مادران دغدغه مند بتونند بدون هیچ نگرانی از لحاظ مالی و بعد مسافت سوالات دلبندشون رو بپرسن،،اجرتون با خدا پسرم دو سالشه از نوزادی در خواب مواقعی ک میخواد این پهلو اون پهلو بشه دستاش بشدت میلرزند،، حقیقتش دکتر منغز اعصاب نبردم تا بحال،چون درگیر مشکلات دیگش بودیم،، ممنون میشم کمکم کنید
- سفکسیم ۱
سلام پسرم سه سالش.و۱۲ کیلووزنش. شربت سفکسیم بایدچندساعتی وچندسیسی بدم ممنونم
- دارو
سلام . برا کودک دو ساله با وزن ۲۰ کیلو چند عدد شیاف ۱۲۵ در موقع تب باید استفاده کرد . ؟
- ارامش
سلام دکتر دخترم ۱۴ماهشه برای راحت دراوردن دندوناش چقدر شربت استئوکر میتونم بدم بهش؟درروز چندسیسی؟
- اسهال خونی
پسرم۱۷ماهشه ازنوزادی رفلکس داره دکترش گفته اگه مدفوعش خونی وچرب باشه خطرناکه.خیلی بهترشده ولی هنوزخوب نشده الان داره دندون فک بالاوپایینش درمیاد دیروز یدفعه تب واسهال گرفت که کمی خونی بودایهال دکتربردم امروزبهتره تبش بنداومده واسهالش خوب شده تقریبا ولی مقدارکمی رگه خونی داخل مدفوعش بود خواستم ببینم مربوط به رفلاکسشه یاعفونییه ربطی به رفلاکس نداره؟مدفوعش چرب نیس دیروز دکترگفت عفونی وربطی به رفلاکس نداره ممنون میشم جواب بدید خیلی نگرانم
- شربت نئوزینک گلوگونات
سلام وقت بخیر میخواستم بدونم شربت نئوزینک گلوکونات برای کودکی که فاویسم داره منعی نداره

