Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست نوزاد
با سلام . پسر من ۵۰ روزشه شیر خودمو میخورد ولی سیر نمیشد بهش شیرخشک نان دادم اوایل خوب بود تا عوضش کردم گیگوز از اون موقع با اینکه مجدد نان بهش دادم موقع دفع شکم درد زیاد داره و گریه میکنه خیلی هم نفخ داره . الان با سیاف فقط شکمش کار میکنه . چکارش کنم
- تغییر شیر خشک
از بلوچستان مزاحم شدم. پسرم شیر خشک نان 3 می خوره اما داروخانه ها نداشتند. به جایش گیگوز 1 خریدم. مشکلی ندارد؟
- اسهال نوزاد۴۰روزه
سلام نوزاد من ۴۰روزشه،اسهاله داخل مدفوعشم مایع مخاطی هست به مقدار زیاد بیشتر وقتهام فقط خلط دفع میکنه،شیرم کم بود شیرخشک ببلاک ونان و آپتامیل گرفتم انگار بهش نساخت الان بازاسهاله،دکتر بردم گفتن قولنج کرده قطره پدی لاکت و کولیکز هم استفاده کردم تاثیر نداشت،لطفا راهنمایی کنین
- بیقراری و بی خوابی
سلام خسته نباشید ببخشید من بچه هام الان ۷ ماهشونه نزدیک دوماهه بیقرارن توی خواب همش دلشون میخواد شیر بخورن بهشون شیر خشک نان و شیر یارانه ای میدم امکانش هست چون دوتاشیر میخورن اینجوری بیقراری بکنن چیکار کنم و چه دارویی بدم
- قبض دختر نوزاد ۱۷ روزه
سلام دکتر. صاحب یک دختر نوزاد که 17 روزه است دو روز شده که قبض است و جانش زیاد داغ است و نالش داره. گریه هم نمیکنه فقط سکوت است در این مورد رهنمای شما را خواهانم دکتر صالح
- پماد چشمي
سلام آقاي دكتر يكماه بعداز مصرف پماد چشمي اگه دوباره قي كرد چه كاري بايد انجام داد؟
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام پسرم سه ماهشه علائم سرماخوردگی داشت وارفتگی صداکه گرفتگی صداش بعدازدوهفته خوب نشده وبی قراری میکند تب نداره سرفه نمیکنه فقط صداش گرفته میخواستم ببینم باید به پزشک مراجعه کنم
- سرفه خشک
سلام پسر من تازه سه ماهشه و سرفه میکنه و بینیش کیپ شده چه دارویی باید بهش بدم؟ وزنش ۵ کیلوعه
- غذای کمکی
سلام اقای دکتر ،نوزاد من 6 ماه و بیست روزش هست از انواع غذاهای کمکی مثل سوپ مرغ و سبزیجات میکس شده ،شیر برنج ،لعاب برنج ،سرلاک ،اصلا نمیخوره ،یعنی هیچ نوع غذای کمکی دوست نداره ،به نظر شما چیکار کنم ؟؟ مرسی از لطفتون
- ترس نوزاد۱
ترس نوزاد به خود خود ازبین میره یا باید کاری کرد
- شیر خوردن نوزاد
نوزاد چهل روزه من شب ها ب محض خوردن شیر من گریه می کنه و خودشو جمع می کنه....وقتی کمرشو مالش می دم آروم تر میشه وزن گیریش خوبه ...نمی دونم مشکلش چیه
- ناف
سلام نوزاد من ۱۴ روزشه از نافش خیلی وقته افتاده ولی الان ازش خون میاد
- کم شدن ادرار نوزاد
دخترم هفت ماهشه از وقتی غذای کمکی بهش میدم ادرارش کم شده.... پوشکشو نگاه میکنم صورتی یا نارجی هم نیست
- قطره
سلام آقای دکتر من دخترم چهار ماهشه قطره ی پدی لاکت بهدش دادیم بعد از چند ساعت تمام بدن نوزادمون جوش های ریز زده بیرون علت چی میتونه باشه
- سلام بچه من سه ماهش سرفه و عطسه دارد چکار کنیم
بچه من سه روز است سرفه و عطسه دارد چکار کنم درضمن سه ماهش است
- کم کاری تیروئید
پسرم در سه ازش ازمایش وریدی گرفتنtsh=5بود.........درهشت روزگیtsh=5/2...........ودر 19روزگیش ازمایش از دستش گرفتنtsh=5/2....t3=2/2.....t4=9/8بود ایا پسرم مشکل دارد.
- قی چشم
با سلام دختری ده روزه دارم دو تا چشمهایش قی کرده به حدی که سخت باز می شوند چکار کنم ممنونم
- بند امدن نفس
سلام نوزاد یک ماهه دارم ک بعضی وقتا انگار گلو ش خشک میشه سرفه میکنه بعد نفسش بند میاد انگار چیزی توی گلوش گیر کرده میخواستم بدونم علتش چیست ایا رفلکس معده داره
- سلام اقاي دكتر بچم از روزي كه به دنيا اميد اسهال بود پيش متخصص رفتم گفت مدل روده هاي خودش أست بعد ريه هاش عفونت كه كرد گفتن كه اب بزنش كم أست براي اسهال بهم زينك گلوكونات و قطره پدي لاكت و كپسول يوموگي داد و خوب شد و بعدا ز يك هفته ااسهال برگشت
- بالا اودن شیر درنوزاد
نوزادم ۴ ماه ودوهفته اش است خیلی شیر بالا می اورد میخواهم برایش یه دارو تجویزکنید که شیر بالانیاورد

