Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک ببلاک
ایا میشه شیر خشک ببلاک کمفورت را با ببلاک پره به نوزاد داد
- تب
با سلام. آقای دکتر دخترم 6روز دیگه شیش ماهش تموم میشه از دیشب یه دفعه تب داره علایم سرما خوردگیم نداره فقط تب و بی حاله هر شیش ساعت بهش قطره استامینوفن میدم ولی همچنان تب داره چ کار کنم
- مصرف اسید فولیک ۵و تب ۳۹
سلام آقای دکتر آروین وارسته فر هستم با تجویز دکتر دربندی اسید فولیک ۵به آروین دادن تا سه شنبه مصرف کنه و دوباره آزمایش بدیم ولی تو روز سوم دمای بدن بچه شده ۳۹بنظرتون چه کار کنیم در مورد مصرفش ؟ از طرفی کم خونی و از طرف دیگه تب بدون هیچگونه علائم بیماری ؟! رو ز پنجشنبه نبودن دکتر!
- بازم سلام خسته نباشید
ببخشید من بلد نیستم سوالام رو پشت سر هم بنویسم من مادر پسری هستم که گفتم آمپول بتامتازون ال آ زده و قطره بکلومتازول رو دو روز قبل دو هفته مصرف کرده اینو یادم رفت بگم فکر کنم دو ماه پیشم یه آمپول ساده بتامتازون واسش تزریق کردن- کلا سالی یک تا دوبار این امپول رو فکر کنم زده باشه یعنی از وقتی که دنیا اومده شاید۶ تا به جز آخری زده باشه خواهش میکنم بگین مشکلی تو بدنش ایجاد نمیکنه نیاز به مراقبت خاصی نداره خیلی چند روزه که فهمیدم بده خیلی خیلی خودم رو سرزنش میکنم- توروخدا اگه مشکلی نیس خیالم رو راحت کنین خدا خیرتون بده
- سرماخوردگی
سلام اقای دکترخسته نباشین پسرم امروز رفت تو شیش ماه که چن روز عطسه میزد الان از دیرو ابریزش بینی داره و عطسه میزنهکه خودم استامینوفن و قطره بینی و سیتریزین میدم بش اما زیاد استامینوفن نمیدم چهار ساعته نمیدم ساعتش رو بیشتر کردم چیکارکنم بیشتر نشه سرماش خیلی استرس دارم
- آلرژی
سلام آقای دکتر ببخشید فرق آلرژی به لاکتوز با کازیین چیه؟؟؟جفتش بااسهال واگزما همراه درهردو قندوگلبول سفید دفع میکنه؟؟؟یا اینکه قند فقط تو آلرژی لاکتوز دفع میشه؟؟؟؟؟
- وزن نوزاد
نوزادمن ۲ماهشه وزن موقع تولدش ۲۶۶۰بودبامننژیت به دنیااومدالان مننژیت برطرف شده ولی وزن نمیگیره شیرخشک اپتامیل بودوزن نمیگرفت عوض کردم ببلاک میدم الان وزنش تقریبا۳کیلوشده چکارکنم وزن بگیره شیرخشک چرب هم بهش نمیسازه
- ملاج نوزاد من دوماهه بردمش بهداشت گفتن ملاجش داره زود بسته میشه البته ی کم نرمیو دار میخواستم بدونم مشکلی داره باید چیکار کرد؟
- مقدارمصرف سفکسیم۱۰۰ برای بچه ۳ساله
دخترم ۳سالشه و تب و سرفه و خلط داره،سفکسیم ۱۰۰ میخوام بدم چقد بدم ؟
- ادرارسوختگی
سلام و خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۷ ماه و نیمه.حدود دوهفته دچار ادرارسوختگی شده.من فکرمیکنم بخاطر دندونش باشه،باز میزارم و پماد هم میزنم.بهتر میشه یه روز ولی باز دوباره همون میشه.لطفا راهنماییم کنین که چیکار کنم
- ویتامین
سلام دکترجان پسرم سه سالشه تا کی باید مولتی ویتامین بخوره ؟؟ الان بهش مولتی زینک پلاس میدم
- قطره ی باکتی ماید ۲۰ برای اطفال ۷ماهه چجوری مصرف کنه
- تکرر ادرار
سلام پسرم ۴ساله چند وقته که مشکل ادرارپیدا کرده تو شلوارش یکم خیس میکنه بعد میگم برو سرویس میره میگه ندارم.یا گاهی خودش میره سرویس یا کم کم تو شلوارش میکنهمشکلش چی میتونه باشه؟
- کیدی لاکت
سلام و عرض خسته نباشید آیا پودر کیدی لاکت رو به بچه چهار سال و نیمه ای که زیاد دچار نفخ و دل درد میشود (سرد مزاج است) هفته ای دو بار مثلا شنبه و سه شنبه به صورت مستمر و همیشگی داد؟ با تشکر
- سرفه
سلام پسرم سرفه های خشک میکنه بیشتر در مواقع دویدن یا خواب سرفه سراغش میاد سنش ۲سال و ۸ ماهه هست چه داریی بدم بهتره ؟شربت ستادین دی سی ۲۰۰ (۴)سی سی بهش دادم وزنش ۱۳ کیلو هست .( تب نداره فقط سرفه هستش)
- رشد قد
سلام اقای دکتر خسته نباشید قد دخترم زمان تولد51بود الان هفده ماهشه قدش 75هسش.آیاقدش خوبه؟
- تکرر ادرار
سلام نوزاد م قد ووزنش نرماله اما ادرارش زیاده بعد از هربار شیر خوردن حتما ادرار میکنه یا ممکنه در یک ساعت چند بار ادرار کنه .این طبیعیه؟
- چسبندگی لابیا
دخترم دوسال وشش ماه داردکه از سن یک سالگی دچار چسبندگی لابیا شد یعنی هروقت چرب نمی کردم تا چند وقت بدنش به هم می چسبید ولی الان که دوسال وشش ماه داردچرب نمیکنم ولی به اندازه یک سانت ازپایین به بالا به هم چسبیده استمی خواستم بدونم که مشکلی براش ایجاد نمی شه ایا پمادهای استروژن که استفاده کرده ام تاثیری روتخمدان یارحم نمی گذاردلطفا مرا راهنمایی کنید با تشکر از زحمت های شما
- کاکائو
سلام آقای دکتر بچه 17 ماهه دارم میخوام بدونم میتونه کاکائو بخوره یانه ؟ شیرکاکائوچطور
- نیش پشه
سلام. خسته نباشید. نوزاد شش ماهه را پشه گزیده. برای التیام خارش و قرمزی گزیدگی آن چه پمادی خوب است؟

