Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رگه هاي سياه در مدفوع نوزاد
- سلام پسرم ۳ ماهه ۱۲ روز به دنیا اومد تقریبا از ۲ ماهگی مدفوع دیر میکنه بار اول ۸ روز مدفوع نکرد با شیاف مدفوع کرد تا چند روز قبل ۴ روز یه بار ولی الان دوباره ۱ هفته اس مدفوع نکرده راهنمایی کنید ممنون
- زیاد مدفوع کردن نوزاد
با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر عزیز ببخشین پسرم پنج ماهشه دفعات مدفوعش زیاده شاید تا روزی شش بار یا هفت بار حالا گفتم ببینم مشکلی نیس اگه دفعاتش زیاده ؟شیر خشک پپتی جونیور فقط میخوره
- مدفوع
سلام خسته نباشیدشرمنده آقای دکترWBCنوزاددوونیم ماهه من 5تا6میباشدویکسری درآزمایش RBC1تا2بودولی سری بعدنوشته بوددیده نشد وculturنوشتهfolornormalمی باشددوماهه رژیم گاوی دارم وگندم کار موادآلرژی زاهم مصرف نمیکنم ولی همچنان مدفوع چرب وکشداراست بعضی اوقات زردرنگ وبعضی اوقات نارنجی ماننداست وجوش ریزروی گونش هست که بعضی روزهازیادمیشه ایاخطرناکه این عدد WBCمشکل نوزادچه چیزی است ممنون ازپاسخگوییتون
- دلدرد
با سلام نوزادم دوماهه أست خيلي ميپيچيه تا مدفوع كنه؟خيلي دير بادگلو ميزنه؟ چرا ميپيچه هنگام مدفوع؟
- مدفوع پیرو سوال قبلی
ازش آزمایش تیروئید هم ماههای اول تولدش ک یبوست داشت گرفتید تیروئید نداره یبوستسش برطرف شد با عوض کردن شیر خشک و تغییرش از نان به نان اچ ا
- مدفوع
سلام آقای دکتر اگر من ساعت ها غذا نخورده به نوزادم شیر بدهم ممکنه که باعث بشه مدفوع نوزادم کف کنه هنگام زدن و رنگش هم سبز بشه؟؟
- آزمایش مدفوع کودک دو ساله
سلام
کودکم دو سال و سه ماهشه. درمدفوعش دانه های ریز سیاه مثل پودر فلفل میبینم. آزمایش opob هم داده هیچی نشون نداده. داروی خاصی هم مصرف نمیکنه. مشکل داره آیا؟
- کار کردن زیاد از حد شکم نوزاد ۵ ماهه
سلام خسته نباشید
من پسری ۵ ماه دارم و یکدفعه مدفوعش زیاد شد. در روز ۵ تا ۶ بار مدفوع میکنه وهم شیر خودمو میخوره همم شیرخشک به عنوان کمکی بهش میدم میخواستم بدونم علتش چیه وچیکارمیتونم بکنم؟ تازگی ها لاغرم شده واشتهاشم خوبه. بخاطره دندونه اسهال نیست رنگشم زرده.
با تشکر
- مدفوع نوزاد
با سلام خدمت جناب آقای دکتر دخترم ۲ ماهش است و ادارش سبز است تبش ۳۶.۸ است می خواستم ببینم دارویی برایش تجویز می کنین خیلی نگرانم لطفا سریع جواب بدین با تشکر از شما
- مدفوع بلغمی
سلام وقت بخیر پسرم ۴ سالشه امروز شکمش پنج بار کار کرد یهو بلغمی بود سه بار و اهر شب مدفوعش بلغمی روشن شد بهش عرق نعنا دادم یکم از حال بلغمی خارج شد ولی نرم ولی رنگش سبزی بود که انگار سفیدی قاطی شده بود هرچی به پدرش میگم نشونه خوبی نیست میگه الان وقت نرگانی و قضاوت نیست من چه کنم دارم سکته میکنم میشه بگید چکار کنم
- مدفوع
باسلام آقای دکتر پسرم ۲وسال ونیمشه تازگی ازپوشک گرفتیمش ادرارروخوب میره دستشویی وانجام میده امامدفوع روهر۵،۶روزیه بارمیکنه جالبه اصلاشکمش هم سفت وبادکرده نمیشه بدون این همه روزعدم دفع خواستم بپرسم مشکلی پیش نمیاد
- آزمایش کشت مدفوع
سلام،
آزمایش کشت مدفوع دخترم که شش ماهشه ، wbc 0-1 و rbc1-2. آیا نرمال است؟
با تشکر
- مدفوع کودک 20 ماهه
با سلام،
کودک 20 ماهه دارم که نوزاد بود رفلاکس داشت الان چند روز مدفوع شل داشت و چیزی مثل نخ ریز سیاه داخ مدفوعش هست زیاد هم هستالان مدفوعش معمولی هست ولی کماکان این نخ ها هستعلت وجود این نخ ها چیست و اصلا این نخ ها چی هستندممنون میشم راهنمایی بفرماییددکتر رفتم مترونیدازل و کولیکیدو یه پودر داخل ماست میریزم بهم داده
با تشکر
- زور زدن نوزاد و مدفوع نكردن در چند روز
سلام
زور زدن نوزاد و مدفوع نكردن در چند روز. كودك ٣٤ روزه ميباشد.
با تشکر
- دفع بعد از هر وعده غذا
دخترم یازده ماهشه. چند وقت هست که هرچی بهش میدم بخوره، همون موقع مدفوع میکنه. آیا مشکلی هست؟
- مدفوع پسر چهار و نیم ماهه
سلام.
پسر من چهار و نیم ماهشه. چند روزه که مدفوعش چربه و شیر خشک مصرف میکنه.
آیا مشکلی داره؟
با تشکر
- مدفوع
بإسلام.٤روزه كه واكسن ٦ماهگي دخترمو زدم.سه شبه كه خيلي بهونه گيرشده براي هرچيزي دوس داره گريه كنه.دختر من بشدت آرام و ساكته..دوشبه شبا تو خواب گريه و جيغ ميزنه..دوشبه كه مدفوع سبز و امروز مدفوع سياه داشت..ميتونه از دندون درد باشه؟ براي نفخ كوليكزميدم دخترمن الرژي و رفلاكس داره كه ب مدت يك هفتست سرلاك برنج ميخوره و مدفوعش هميشه زرد و شُله و يكي از چشماش عفونت كرده
- رنگ مدفوع نوزاد
دیروز دخترم شش ماهش بوده آمپول زده قطره اهن و مولتی بهش دادم رنگ مدفوع نوزاد یکم تیره شده علتش چی میتونه باشه
- خون در مدفوع نوزاد
سلام وقت بخیر
نوزاد ۴ ماهه دارم. امروز تو مدفوعش خون دیدم که زیاد هم بوده. ۳ بار خون دیدم تا الآن. ۲ روز هم هست که مولتی ویتامین و آهن بهش میدم. میتونه علتش از قطره ها باشه؟ راستی، اندازه ۲ قطره بهش شربت آلبالو دادند، ممکنه از همین شده باشه؟ لطف میکنید زودتر جواب بدید چون به دکترش دسترسی ندارم.
با تشکر

