Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- روروءک
سلام از چند ماگی کودک رو در روروءک میتوان گذاشت؟؟؟؟؟
- عفونت
- سلام دخترمن ۶ماهه هست تودست پاهاش وکمرش جوش قرمز هست چه دارویی بهتره براش
- روش درست غذا دادن به کودک
سلام و روزتون بخیر سوال بنده درمورد میکس یا له کردن و یا نکردن غذای کودک است. اکثریت نظر به این دارن که غذارو نباید له کرد میکس که اصلا، ولی دختر یازده ماهه من که فقط دوتا دندون جلو داره چطوری باید بجوه؟ غذایی هم که جویده نشه تو معده هضم نمیشه و به همون شکل دفع میشه و هیچ چیزی بدن دریافت نمیکنه. ممنون میشم از پاسخگویی
- مادر
سلام دکتر بچم15ماهو6,روزشه از یازده ماهگی بهکمکوسایل یا خودم دستش بگیرم راه میره خودش بدون کمک از زمین بلند میشه بدون اینکه به چیزی دست بگبره وسرپامیمونه وحتی میرقصه وچیزی تودستش میگیره بازی میکنن اما قدم برنمیداره دکتر بردمگفتن نرماله آیا به نظر شما نرماله
- تب کودک دوساله بدون هیچ علایمی
سلام ببخشید کودک دوساله دارم از پریروز عصر تب داره ،ایقدر شدید هست که به سه ساعت نمیرسه بیشتر زیر بغل پسرش داغ میشه،،لطفا راهنمایی ام کنید
- خوردن مقوا
سلام، وقت بخیر، بچه من ۱۶ ماهه است، یه تیکه مقوا دستش بود، متوجه شدم به اندازه ۲ سانتی مترمربع از اونو خورده، که یه قسمتش رنگی بود. عوارضی داره؟ چیکار باید بکنم؟ ممنون از راهنمایی شما
- شیرپاستوریزه
سلام آقای دکتر.دخترم سه سالشه باوزن ۱۳ کیلوتا۲سال نیم بهش شیرخشک گیگوز۲ میدادم الان یک هفته ای هست بهش شیرپاستوریزه میدم ولی بدنش همه دانه های قرمزشبیه جوش زده .میخواستم بدونم چه شیری بهش بدم ممنونم
- چندسی سی شربت آیزوترماسین به بچه ۱سال بدم ؟
- زاديتن
بإسلام.دخترم هفت ماهشه دكترمتخصص كودكان براش زادين خارجي و گرانول سينكاست تجويز كرده..وقتي زاديتن رو بهش دادم صبح كه بيدار شد ديدم چشماش ورم كرده و گردن و صورتش پراز دونه هاي قرمزه.دو بار هم استفراغ كرد كه دختر من اصلا استفراغ نميكنه..داروهاشو قطع كردم سرحالتره دكتر زنگ زدم گفت ربطي به داروها نداره اخه دخترمن جز شير هيچي نميخوره شيرخشك اي آر ميخوره براي رفلاكسش بنظر شما ميتونست عوارض داروها باشه؟
- شربت آسماویت
سلام آقای دکتر وقت بخیر، پسر دوسال و نیمه ای دارم طبق دستور شما بهش آدزیر میدادم بعد شما دستور دادید آسماویت بهش بدم شربت آسماویت تموم شد مجدد آسماویت خریداری کنم و یک قاشق مرباخوری به پسرم بدم یا شربت دیگری تجویز میکنید؟ ممنون
- جوش زدن
سلام اقای دکتر وقت بخیر دخترم ۸ماه سمت باسنش ک مدفوع میکنه جوش زده زینک اکسایدهم زدم اما خوب نشد نمیدونم دونه یاجوش چی بزنم خوب بشه؟ممنون ازشما
- کش و قوس نوزاد ده روزه
سلام وقت بخیر،فرزند ده روزه ما فقط شیر خشک میخوره و شیر مادر مصرف نداره وقتی رو زمین میذارمش مدام کش و قوس میاد و زور میزنه
- بد خوابی نوزاد ۶ ماهه
با سلام دختر ۶ ماهه من، هر شب ساعت ۲۲ خواب میباشه، ولی هر صبح ساعت ۷ بیدار میشه چیکار کنم صبحا یکم بخوابه.خواهشا راهنمایی کنین، با تشکر...
- آب خوردن
سلام اقای دکتر سوالم شاید دغدغه ای بی مورد باشه وقت شما رم بگیره ولی ممنون میشم اگه بفرمایید بچه ها از کی باید با لیوان آب بخورن.بچه من ۱۴ماهشه با شیشه آب میخوره چند بار با لیوان بهش آب دادم، پرید گلوش همسرم دیگه اجازه امتحان کردن نداد.ممنونم خدا حفظتون کنه آمین
- بهترین تب بر
باسلام،پسربنده 3سالش باتوجه به وجود آلرژی وسرفه های فصلی دکتر پسرم گفته که ایبوپروفن باعث افزایش آلرژی کودک میشه، لذا سعی کنید در موقع تب ازاستامینوفن استفاده کنید، الانم استامینوفن تب نمیاره پایین به نظرتون کدام دارو رو برای کاهش تب استفاده کنم؟
- سلام،برای بچه نه ماهه قطره آدبدیم بهتره یامولتی ویتامین؟
- رفلاکس نوزاد
سلام .نوزاد دخترم ۱ماههشه همش زور میزنه وبی قراری مکنه .سرشو همش میکنه به طرف بالا .همش میل به خوردن داره.بعد از آروغ زدن استفراغ مکنه کمی.دکتر ناسیونالیسم ۲۰ داده .فکر نکنم اسهال گرفته وترس تو خواب داره بی قراری میکنه راهنماییم کنید چکار کنم
- سوال از متخصص اطفال
ایا نوزادان دارای سندروم غیرقرینه یکطرفه بدن داری هوش طبیعی هستن یا عقب مانده ذهنی هستن
- برای چرک گوش کودک ۹ ساله چه انتی بیوتیکی بخوره؟

