Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن اضافه نکردن
دخترم هشت سالشه خیلی ضعیفه وبدغذا الان سه ساله وزنش بیست کیلوهستش توروخدا راهنماییم کنیدچکارکنم علتش چیه
- برامدگی سینه کودک
سلام خسته نباشید من یه دختر ۶ ساله دارم که امروز لباسشو عوض میکردم احساس کردم سینش برآمده شده قرمزی اطرافش نیس میخواستم ببینم طبیعیه هر دو سینش به یه شکله وقتی با دست لمس کردم هم سفت نیس از چی میتونه باشه
- ارتباط دندان درنیاوردن باآمپول دگزا
سلام دختر یکساله ام هنوز دندون درنیاورده ممکنه بخاطر تزریق آمپول دگزا باشه ۴بار تزریق کردیم یا نصف با یک چهارم
- سلام ببخشید پسر من دوسال داره شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ چقدر باید بدم روز چن بار؟
- تخم مرغ محلی
سلام و خداقوت دخترم ۱۴ ماهشه میتونم بهش تخم مرغ محلی بدم ؟
- سلام وقت بخیر دخترم یک سال و ده ماهشه مبخوام شیر خشک رو قطع کنم سیر گاو بهش بدم ولی نمی خوره باهم مخلوط کنم میشه راهنمایی کنید
- استفراغ
پسر دو سال و شش ماهه از ساعت ۳ دمای بدنش بالا رفت ولی الان از ساعت ۵ و نیم شروع کرده بالا آوردن. سه بار توی یکساعت بالا آورده.همش انگار توی معده اش احساس بدی داره و ترش میکنه. یک بار هم دفع مدفوع داشته شکمش هم نرمه.
- غذا خوردن
خسته نباشین آقای دکتر ما یه پسر پنج ساله داریم که این بچه موقع غذا خوردن میگه باید مامانم منو تنها ببره توو یه اتاق بهم غذا بده میگه پیش بقیه غذا بخورم حالم بهم میخوره و اصلا نمیتونه توو جمع غذا بخوره بنظرتون مشکلش چیه؟؟
- کوتاهی قد
باسلام وخسته نباشید.پسرم۴سالشه و قدش نسبت ب همسالاش کوتاهتره یعنی پاهای کوتاهی داره یبار متخصص بردمش فقط شربت زینک داد.بایدچیکارکنم؟
- ترش کردن معده کودک
سلام آقای دکتر دخترم نزدیک چهار سالشه و از بچگی معده ش ترش میکرد . و خودش میگه آروغ ترش میزنم .یعنی میاد توی گلوش دو هفته پیش دکتر اطفال گفت چون از بچگی درمان نشده تا الان معده ش ترش میکنه و باید براش ترش کردن معده ش درمان رو شروع کنیم براش آدی ژل اس تجویز کرد بعد هر وعده غذا یک قاشق غذا خوری اما حالا نگرانش شدم چون مادامی که دارو میخوره تا دو ساعت خوبه اما اگه رعایت نکنه باز هم ترش میکنه. مثلا اگه غذای آبکی بخوره یا زیاد بخوره یا آب باغذا بخوره معده ش ترش میکنه. به نظرتون ادامه بدم آدی ژل اس رو یا قطع کنم و ببرمش دکتر گوارش .شما دکتر خوب توی کرمانشاه سراغ دارید ؟ اجرتون با سید الشهدا
- نحوه مصرف شربت تئوفیلین جی
سلام، بچه ام سه سال و هشت ماه و 12 کیلو میباشد. سرما خورد و دو روز بعد قطع شدن تب و آبریزش بینی دچار سرفه های همراه با خلط سینه و گلو شد تو بینی هم گرفتگی داشت، با سرم شستوشو بینی رو با سرنگ شست و شو دادم گرفتگی بینی بهتر شد اما وقتی سرفه میکنه سینش گرفتگی داره و سرفه هاش حدود دو دقیقه زمان میبره تا خوب شه طوری که صورتش قرمز میشه آیا این شربت براش خوبه و دستورش لطفا
- قطره آهن
سلام آقای دکتر دختر من هفت ماهه است از ماه پیش مرکز بهداشت قطره آهن فریرون داده که استفاده میکنم با توجه به اینکه دخترم دوتا دندان داره و البته من بعد از قطره بهش آب میدم و دندانشو تمیز میکنم ولی خیلی نگران سیاه شدن دندانهاش هستم آیا راهی برای سیاه نشدن وجود دارد؟
- دومپریدون
سلام آقای دکتر من ب دخترم که ۶ماهشه دومپریدون دادم ۱هفته، برای کم شدن عوق زدنش ک تاثیری رو عوق زدن نداشت ولی استفراغ شو صفر کرد.حالا تا کی باید ادامه بدم؟ همراهش میتونم لانزو بدم؟اسید معده ش میاد بالا کف میکنه گریه میکنه باید برش دارم .شب هم سرشو میچرخونه این و اون ور بعد بیدار میشه. ببخشید طولانی شد
- استفراغ
سلام دختر من ۱۹ماهو خورده ای هست نزدیک ۲ هفتس بعضی وقتا حین غذا خوردن استفراغ میکند وکل غذا را بالا میاره دخترم هنوز دندان درحسابی ندارد منم براهمین غذا را میکس میکنم و میدم نمیدونم از زیاد خوردن غذاهست بالا میاره یا مشکلی هست ؟؟لطفا راهنمایی کنید ممنون باتشکر
- مقدارسیفیکسیم برای کودک ۷ساله با وزن ۴۵کیلو
سلام پسرمن ۷سالشه با وزن ۴۵کیلو ب علت عفونت و سرفه های خفیف دکتر،شربت سیفیکسیم ۱۰۰تجویزکرد حالا مقدارش رو خواستم دقیق بدونم ک هر۱۲ساعت چندمیلی مصرف کنه.امپول پنی سیلینم زده.
- آلرژی
سلام آقای دکتر پسر 9 ساله دارم آلرژی به محیط خانه یا تعویض جامیشه داره بهش سیتریزین میتونم بدم ؟چندساعت یکیار؟
- قرص سفیکسیم برای کودک فاویسم مشکلی نداره،وایا میتونه قرص وبجوه
ایا قرص سفیکسیم ۲۰۰جویدنی است؟
- دل درد
سلام دختر من ۶ سالشه ویک هفتس دل درد داره و کسل هست وگلوش هم درد میکنه دارو بهش دیفین هیدرامین وسفالکسین ۲۵۰ دادم اما هنوز خوب نشده وهی میگه دلم درد میکنه .میشه راهنماییم کنید
- شربت کتوتیفن با دیفین هیدرامین
دخترم 7سالشع شربت کتوتیفن و با دیفین هیدرامین پشت هم بهش دادم بعد یک ساعت خابید دو ساعتی گذشته چیزیش نشده چیکار کنم خطرناکه لطفا جواب بذین
- تکرر مدفوع خلطی

