Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرلاك هيپ
بإسلام.براي نوزادي كه الرژي به ارد برنج داره ميشه سرلاك هيپ داد؟ فرني ارد برنج رو با آب خالي و حتي باشيرخشك هم درست كردم كهيرزد سرلاك برنج نستله هم خريدم بازكهير زد
- گریه وبی قراری نوزادم
سلام اقادکتروقت بخیربچم ۲۰روز ک تو۷ماهگی رفت الان دوروزخیلی گریه میکنه وبی قراریه موقعه های هم تب میکنه ودهنش هم داغ داغ چیکارکنم توروخداکمکم کنید
- قطره آ د
با سلام نوزاد دو ماهه من بعد خوردن قطره آد که وسط شیر دهی بهش میخورانم،مقدار کمی بالا می آورد و بالشتش کمی خیس می شود،آیا ویتامین آ د جذب بدنش می شود؟؟؟
- خلط بینی
سلام پسرمن ده روز خلط بینی گلو داره سرفه خلط دار می کنه دکتر شربت کیتوتیفن شربت سرفه داده هنوز قطع نشده چی کار کنم
- تداخل قطره
سلام دخترم هفت ماه و نیمشه دکترش بش شربت زینک پلاس یوروویتال داده روزی 2/5سی سی .مرکز بهداشت بش قطره ویتامیکس، خوردن این دو باهم در روز اشکالی نداره . اخه هردو تقریبا ویتامین های مشابه بهم دارن
- رفلاکس
سلام پسرم ۷ ماهشه و بردمش دکتر گفت الرژی داره و رفلاکس و حساسیت به پروتئین گاوی براش دارو نسخه کرد و شیر خشک اپتامیل پپتی جونیور داد و گفت تا سه هفته غذا بهش نده اما الان هم برمیخوره و هم اسهال سبز و بد بو شده آیا شیر خشک رو عوض کنم و اگر بهش غذا ندم مشکلی براش پیش نمیاد؟؟؟
- نوزاد۱۱ماهه
با سلام آقای دکتر بچه من ۱۱ماهشه از امروز صبح سرفه میکنه با آبریزش بینی. وقتی سرفه میکنه بالا میاره بعد قورت میده. خیلی بی تاب و بیقراری میکنه چی براش خوبه؟اصلا هیچی نمیخوره ورنمیخوابه
- غذای کودک
سلام ،،ایا میتونم به پسر یکساله ام تن ماهی ،،،گوشت بلدرچین بدهم ؟؟ مرسی
- ازمایش
دختر پنج ماهه من در آزمایش گلبول های سفید 11300بود پلاکت 450000و هموگلوبین11.5داشت کشت ادرار،و مدفوع سه نوبته مشکل نداشتن،ولی بسیار بیقرار ی میکنه،آیا این اعداد برای نوزاد که در ابتدا 5ماهگی هست طبیعیه ؟و اگر عفونت دیگری در بدنش باشه چطور باید تشخیص بدیم، در ضمن موقع شیر خوردن بیقراری میکنه و صورتش وچشماشو میماله، قد وزن و دور سر رو نمودار نرمال هستش ،حدود یک ماه قبل از این آزمایش به علت عفونت گلو وافت دهان آنتی بیوتیک مصرف کردهبود در ضمن شیر خشک رو عوض کردیم واپتامیل اچ آ بهش میدیم ولی مدفوعش حالت اسهالی وبلغمی داره ولی تو کشت مدفوع باکتری وخون در مدفوع دیده نشد،نفخ شدید داره و تخلیه باد ااز شکمش زیاده موقع شیر خوردن خیلی سرش رو تکون میده آیا ممکنه آلرژی به پروتئین گاوی شیر باشه؟
- یبوست نوزاد
سلام وقت به خیر نوزاد ۲۰ روزه دختر دارم ۳ روزه شکمش کار نکرده، روزی ۵ قطره پدی لاکت میخوره نارس به دنیا اومده
- دارو شیردهی
سلام آقای دکتر من دخترم چهارماه و نیم داره و بهش شیر مادر میدم و اینکه آسنترا پنجاه روزی دو عدد استفاده میکنم به نظر شما ضرر داره واسه بچم
- پای نوزاد
اگر یک پای نوزاد از پای دیگر بزرگتر باشد ایا در مان دارد وپزشک ارتوپد باید برد یا مغز واعصاب
- کار نکردن شکم نوزاد 3ماه ونیمه
سلام خسته نباشین نوزاد پسرم س ماه وبیست روزشه و یک ماهه ک چون شیر خودم خیلی کمه و سیر نمیشدو همش هم بالا میاورد شیر خشک بهش دادم،ولی بخاطر شرایط بدو کرونا نتونستم دکتر ببرمش و با توضیح شرایطش برای دکتر داروخونه،براش شیرخشک گرفتم...اول ببلاک ای ار که خوب بود و ی مدت خورد ولی دیگ نخورد،اپتامیل ک شکمش کار نمیکرد و الان هم بیومیل ای ار ک روزای اول خوب بود ولی الان بازهم شکمش کار نمیکنه...چندبازم در روز شیرخودمو میدم ک خیلی کمه...برای اینکه شکمش کار نمیکنه اذیت میشه و شیاف گذاشتم براش...میدونم ک باید ببرم دکتر حضوری ولی اخه شرایط بده ...ت رو خدا شما پیشنهادتون چیه
- اسهال
سلام دکتر من یک خانوم هیجده ساله هستم و یک دختر یک ساله دارم الان سه روز که خیلی شدید بطور دائم اسهال زرد ابکی و بد بو هست استفراغ هم میکنه هر چی بهش میدم اثر نمیکنه چیکارش کنم و تو شهر غریبم نمتونم حتی بستریش خواهش میکنم کمک کنین
- حساسیت غذایی
- بی اشتهایی کودک ۱۲ ماهه
دخترم ۱۱ماه و ۲۰ روزه اس بعد یک بیماری سخت نیم کیلو کاهش وزن و بی اشتهایی شدیدی دارد از داروخانه شربت سیمو آپتا براش گرفتم نوشته ۲سال به بالا می تونم یکسالگی بدم این شربت رو ؟اشتها آور خوب برای یکسالگی چی هست ؟لیکو زینک یک ماه استفاده کردم اثری نداشت ...
- شیرخشک
سلام..پسر من ۳ ماهشه و وزنش ۶ کیلو هست و شیرخشک ببلاک ای آر رو بهش میدم ..این شیرخشک خیلی غلیظه ..میتونم پیمانه ی کمتری استفاده کنم که رقیق باشه یا نه طبق دستورات روی شیرخشک عمل کنم؟؟ممنون
- سرماخوردگی وگلودرد
سلام آقای دکتر من نوزاده تازه داره میره توی دوماه خودم سرما خوردم اشکالی ندارد بخور اکالیپتوس به خودم بدم تاثیر روی شیرم ندارم یا داره؟
- مدفوع سبز نوزاد ٦ ماهه
سلام آقاي دكتر دخترم ٦ ماهشه از ٥ ماهگي غذاي كمكي رو شروع كردم والان سوپ و فرني و كته با ماهيچه ميخوره به صورت ميكس شده وزماني كه ٦ ماهش تمام شد و واكسن زد شروع كردم قطره آهن روزي ١٥ قطره و مولتي ويتامين ميخوره ولي چند روزيه از روزي كه قطره آهن ميدم رنگ مدفوعش سبز تيره ويكم سفت و يك روز درميان دفع داره آيا بخاطر قطره آهنه يا مشكل ديگه ايه؟ممنونم ازتون🙏
- حساسیت
سلام اقای دکتر اطراف دهان نوزاد سه ماهم به خاطر باقی ماندن شیر خشک روی پوست دونه های قرمز زده. چه پمادی استفاده کنم برا رفعش؟

