Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان قطره پاراکید
برای نوزاد چهار ماهه با وزن ۷کیلو چند میلی با قطره چکان بدم
- استفراغ
باسلام دکترجان.پسرم دوسال سه ماهشه دوشبه تمام طول روز کاراشو انجام میده میاد میره بازی میکنه ولی نصفه شب فقط یکبار بالا میاره و بعد راحت میخوابه قبلشچندددقیقه تو خواب خیلی بیقراری میکنه ولی بالا ک اورد میخوابه معده اش مشکل دارر شده جکار کنم
- غذا
خوردن غداهایی مانند کالباس وتن ماهی مادراستفاده کندبرای نوزادشیرخوارضرردارد
- سلام پسرم 4 سالشه سفیکسیم 100 چه مقدار وچن ساعت باید بهش بدم
- اسهال و استفراغ
سلام آقای دکتر پسرم هفت ماهشه واسهال واستفراغ داره از وقتی دنیا اومده زیاد مدفوع میکنه تا دوماه شیر خودمو خورد ولی چون رفلاکس داشت دیگه سینمو نگرفت و شیر خشک نان میدم چند بار به خاطر اسهال واستفراغ بردم دکتر قطره پدی لاکت وزینک دادن ولی فرقی نکرده به نظرم پسرم به پروتئین گاوی حساسیت داره و وزن گیری هم خوب نیس در حالی که با وزن بالا متولد شد میتونم شیر خشک اپتامیل پوتی جونیور برایش بگیرم در ضمن دوماه تلاش میکنم بهش غذا بدم نمیخوره هرکاری کردم نخورد کلا کم اشتهاست برای وزن گیری هم راهنمایی کنید وزن تولد 3900وزن هفت ماهشه 8300
- همانژیوم
سلام دخترم دوماهه هست و دارای همانژیوم روی بینی هست و دکتر متخصص قلب براش قرص پروپرانولول طبق وزنش تجویز کرده آیا این قرص عوراضی هم داره؟؟
- علت کبودی پای کودک چی هست وقتی بغلش می کنیم در کودکان کمی تپل
- سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر پسرم الان ۷ماهشه نزدیکه ۲،۳ ماهه سرفه میکنه شدید نیست فقط طرف صبح چند بار دکتر بردیم خوب نشده چیکار کنیم
- علت چرک دادن چشم نوزاد
علت عفونت چیست
- سرماخوردگی نوزاد ۲۰ روزه
نوزادم سرما خورده به علت سرفه شدید ۴ روزه بستریه گفتن ریشم یکم درگیر هست ولی بهتر شده یکم خس خس سینه داره ایا طبیعیه از بیمارستان خسته شدم میشه مرخصش کنن
- بدغذایی کودک
سلام پسر من ۸ ماهشه خیلی بد غذا شده یعنی قبلا اینجور نبود الان بجز شیر هیچی نمیخوره حدود دوهفتس بهداشت هم بردمش گفتن وزن اضاف نکرده خیلی نگرانم چی بهش بدم 😔
- تغذیه کودک از نه ماهگی به بعد
با سلام وخسته نباشید پسرم ۱۰ روز مونده تا نه ماهگیش رو تموم کنه تا این ماه بهش ماست و نان و سوپ و فرنی وزرده ی تخم مرغ دادم با شیر خشک آپتامیل اچ آ دو بعد از این از چه میوه و مواد غذایی دیگه ای می تونم استفاده کنم تا بی ضرر باشه خدا شما رو برای بچه ها حفظ کنه راهنماییهاتون خیلی مفید هستند ممنون
- ضرر عسل برای نوزاد
سلام ببخشید من نمیدونستم عسل برای نوزاد ضرر داره وخیلی کم در حدی که فقط ی کم ب نوک انگشتم زدم و ی کم ب پسر ۶ماهم دادم الان ک فهمیدم ضرر داره نگران شدم میخواستم بدونم با اینکه خیلی کم بود اشکال داره؟
- آنتي بيوتيك
آنتي بيوتيك سفكسيم ٤٠٠ در زمان شيردهي سيفه؟
- قطع شیر شبانه
سلام وقت بخیر اینکه میگن شیر شب از ۴ الی ۶ ماهگی باید قطع کرد بخاطر اثر پوسیدگی روی دندان درسته الان فرزندم ۵ ماه است وزنش در چهار ماهگی ۵ و ۲۰۰ بود بخاطر زود رس بودنش شیر شوشو باید قطع کنم ؟
- آسماویت
سلام وقت بخیر آقای دکتر ببخشید شربت آسماویت برای بچه قبل غدا باید بدیم یا بعد غدا؟
- داروی متوکلوپرامید
با سلام .دختر ۷ ساله ای دارم که در یک روز ۳ قرص متوکلوپرامید برای تهوع خورد و بعد دچار اسپاسم و کجی گردن شد و بعد از چند ساعت برطرف شد.الان ۴۰ روزه میگذره اما گاهی از گردن درد شکایت داره.چیکار باید بکنم ؟خدایی نکرده مشکل جدی ای داره؟؟ با به پزشک مراجعه کنم؟؟؟
- دگزا زیان.اورهست؟
پسرم 7سالش هست ما اهل تبریزم هرداروهم که بگیددادم اما نمیدونم چیکارکنم میترسم
- سرماخوردگی
وقت بخیر دخترم ۲ونیم سالشه ب شدت سینش خس خس میکنه و سرفه خشک خروسی داره همین چیکارکنم؟
- شیر کودوک
با سلام و خسته نباشید.من دخترم ۱۳ ماهشه چن روزی هست که شیر گاو و گاومیش بهش میدم شیر رو هم ۶ دقیقه میجوشونم.تا یه هفته که بهش میدادم هیچ تغیری نداشت بدنش اما بعد از یک هفته آبریزش بینی و صرفه خلت دار داشت بردمش دکتر گفت ویروسه اما فراموش کردم به دکتر بگم که شیر گاو و گاومیش بهش میدم.حالا بعضیا میگن ممکنه از شیر باشه بهش نیوفته.اما من میگم یک هفته شیرو خورد خوب بود بعدش مریض شد.حالا به نظر شما ممکنه از شیر باشه؟

