Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قد
سلام پسرم ده ماه وهجده روزشه وزنش هشت کیلو ودویست و قدش هفتاد هس قد تولدش 50 بود میخواستم بدونم بنظرتون خوب هست یا ن
- پاسخ بهخلط بینی
سلام دخترم سه سالشه ی روز ابریزش داشت و خوب شد حالا داداشش ۸ ماهشه ابریزش داره روز اول زلال بود ولی الان دوروزه غلیظ شده نمیتونه نفس خوب بکشه تب هم داره
- بیلیروبین نوزاد
سلام دکتر
من نوزادم 99/1/2 متولد شده با وزن 3.1 کیلوگرم و بیلی روبین 12.8 بعد دو روز 10.8 بعد هفت روز 5.23 شد روی مهتابی نگذاشتم فقط شیر خشک دادم.
می خواستم بدانم بیلی روبین 5.23 خطری برای نوزاد دارد؟ نیاز به مهتابی ندارد؟ و بیلی روبین طبیعی برای نوزاد چند است؟
- قطره آهن آیروفیکس
سلام آیا روزانه یک سی سی قطره آهن ایروفیکس، آهن مورد نیاز در نوزاد ۶ ماهه با وزن ۷ کیلو را تامین میکند؟
- دیدن خون در ادرار بعد از ختنه نوزاد طبیعیه
- خس خس سینه نوزاد سه ماهه
استفاده از قطزه پدی لاکت علت خس خس سینه نوزاد و سرفه ان می شود؟
- عوارض دارو
با عرض سلام خدمت آقای دکتر ببخشید آقای دکتر یه سوال داشتم من چند وقتی است بدلیل دندان درد کپسول نوافن میخورم دختر سیزده ماهه ای دارم که چند وقتی است توی خواب وبیداری بیقرار است آیا این بیقراری تاثیر قرص است یا دلیل دیگری دارد ممنونم میشوم راهنمایی بفرمایید
- فتق کودک
دخترم ۳۶ روزشه نافش خیلی بالا اوده بیشتر از یک گردو مخصوصا موقع جیش کردن و گریه کردن چیکار میشه کرد و کی خوب میشه
- تف دهان نوزاد
سلام اقای دکتر اومدنتف به دهان نوزاد سی روزه علتش چیه؟
- رزولا
سلام آقای دکترببخشدمیخواستم بپرسم درمان رزولاچیه؟پسر۸ماهم چندروزتب کردبعد دوروزه صورت پشتش وشکمش جوشای قرمززده وبی اشتهاهم شده راه حل چیه آقای دکتر
- در مورد کولیک و قی کردن گوشه چشم
دخترم چهل روزش است وزنش چهار کیلو و دویست گرم است کولیک و نفخ داره قطره پدی لاکت و شربت دایمتیکون براش استفاده میکنیم حدود یک هفته است ولی تاثیر چندانی نداره آیا داروی دیگری است که براش استفاده کنیم که آرامتر بشه سوال دوم هم اینکه گوشه چشمش کمی قی میکنه نه قرمزی داره نه ورم نه هیچی فقط مقداری قی میکنه گوشه چشمش بعضی اوقات ممکن هست به مرور زمان خوب بشه خودش ممنون
- تیک عصبی
سلام دخترم چهار ماهشه چند روزه که دهنشو یه جوری کج میکنه خیلی میترسم احتمال داره از دندون دراوردن هم باشه چون اب دماغشم میاد کلا بیقرار شده دستشم تو دهن میکنه
- سرفه
سلام دختر چهار ماهه ای دارم دو روزه واکسن چهار ماهگیش رو زدم الان بالا تنش داغه و دمای بدنش 37.2سرفه هم میکنه پایین تنه اش یخ ولی بالا تنه اش خیلی داغه چکارش کنم شیاف 125بهش زدم استامینوفن نمیخوره استفراغش میکنه
- یبوست نوزادچهارماهه
دخترم بعلت داشتن رفلکس معده شیرخشکش عوض شد(انتی رفلکس)اسم شیر خشکشه ولی از زمانی که شیرش عوض شده بسخت مدفوعش رادفع میکنه چکارکنیم،من در آلمان ساکن هستم.
- ابریزش بینی
یلام خسته نباشید نوزاد پسر سه ماهه که فاویسمم داره سرماخوره و ابریزش بینیم داره چه دارویی بهش بدم
- شربتmct oil
سلام وقت بخیر اقای دکتر من دخترم ۳ ماهشه ووزنش ۵ وخورده ایه شیرخشکه کمکی ببلاک میدم میتونم تو شیرش واسه وزن گیریش شربت mct oil بدم مشکلی نداره براش؟؟
- لک سفید روی پای نوزاد شش ماهه
سلام پسرم 6ماهه وچهارروزشه روی مچ پایش یه کوچولو لک سفید کم رنگ دیده میشه علتش چیه وآیا خطرناکه؟
- عفونت گوش
سلام دیروز پسرم که ۷ مهش هستن بردم متخصص گوش براشون تا دو هفته شربت آفا کلاو ۳۱۲ نوشن هر ۸ ساعت از دیروز میدم بالا میاره توصیه شما چیه لطفا راهنماییم کنید باتشکر
- نشستن
اقای دکتربچم هشت ماهشه۸۲۰۰ وهنوز نمیشینه چکارکنم
- سندرم
ایا اینکه سمت چب بدن نوزادم. از سمت راست اون یک سایز بزرگتر است به دلیل سندروم نونان است .برای جلوگیری از شدت ان چه باید کرد.

