Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پزشک اطفال
بچه ام از سر شب شیر میخوره هم شیر خودم هم شیر کمکی بازم بی تابی میکنه و گشنست و گریه میکنه
- صدای مفصل
نوزاد دخترم 4ماه رو تموم کرده چند روزی میشه دست و پای خودش رو تکون میده صدای مفصلاش میاد میخواستم بدونم چیزی بدی نیست
- خشکی پوست
کودک چهل روزه دارم پوست خشکی دارد ودست وپایش پوست پوست شده وپیشانی اش هم پوست پوست میشود چه مشکلی هست وباید چه کار کنم
- رفلاکس
سلام دکترخداقوت دکتررنجکش متخصص اطفال واسه پسر5ماهم که همش بالامیاره وخس. خس سینه داشت قطره متوکلوپرامیدنوشتن صبح سه قطره وشب سه قطره بهش بدم ولی من بهش ندادم چون خیلی عوارض داشت ترسیدم چکارکنم کمکم کنید
- بسته بودن مجرای اشکی
دخترم از زمان تولد مجرای اشکی بسته بود دکتر بردم باکتی ماید دادن گفتن روزی سه بار ماساژ بده اگه ترشح زرد اومد قطره بریز تا دوماه همین کار کردم که همیشه ترشح زرد بود بعد از دوماه قطع کردم که دایم چشم چرک میکنه الان پنج ماهشه میخواستم ببینم باکتی ماید طولانی مدت روزی سه مرتبه استفاده کنم اشکال نداره چون دکتر گفتن تا 8 ماه صبر میکنیم بعد میل میرنیم ولی نگفتن قطره رو چند وقت استفاده کنم؟ ممنون از پاسخگوییتون
- ریفلاکس
سلام دکترپسرم ۶ماهشه وریفلاکس داره چه قطره آهنی بهش بدم که واسه ریغلاکسش بدترنشه ممنون
- قد نوزاد ده ماهه
سلام پسر ده ماهه ام 8کیلو هس و قدش 70 میخواستم بدونم خوب هست یا ن
- یبوست نوزاد
سلام من نوزاد سه ماهه دارم به لاکتوز حساسیت داره وشیر خشک ایزومیل میخوره .موقع دفع خیلی زور میزنه قرمز میشه و مدفوع سفت داره میشه راهنمای کنید
- تب نوزاد
سلام آیا برای نوزاد 5 ماهه از شیاف دیکلوفناک میتونم استفاده کنم برای پایین اومدن تب؟
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر دخترم بیمار شماست 7 ماهش هست کی بیارمش برای واکسن آنفولانزا شما برام مینویسید یا بگیرم بیارم
- مدفوع نوزاد
سلام اقای دکتر، مدفوع نوزاد دوماهه ی من زرد روشن هست همیشه. این دفعه چن روز اذیت داشت و بیفراری میکرد دوروز همشکمش کار نکرد بعد دو روز که شکمش کار کرد رنگ مدفوعش سبز بود . علتش چی میتونه یااشه؟
- سرماخوردگی نوزاد ۵ماهه
نوزاد ۵ماهه سرماخوردگی خلطی شدن سینه آیا بعد ۳روز میشه حمامش کرد دارو آزیترو استفاده میکنه
- تغذیه مادر
سلام . آقای دکتر بچم 2 ماهش داره تموم میشه شیر خشک و شیر مادر میخوره میخوام بدونم بازم نباید گوشت گوساله بخورم؟چون گوشت گوسفند دوست ندارم
- That use a social security disability law firm for disability court additionally trials.
- بالا بودن انزیم کبد در نوزاد
- تبخال
سلام،آقای دکتر شرمنده بابت مزاحمت مجدد،خدمتتون عرض کردم ک تبخال داشت پسرما بوسیده 8 روز گذشته خطر برطرف شده یا نه؟؟؟؟
- عفونت چشم
سلام آقای دکتر دختری داری پنج ماه و بیست روزه دارم چشم چپش فقط صبح ها چرک میکند و سرفه های خشک میکند باید چکار کنم
- شربت زینک
سلام دکتر برای اسهال پسر ۵ ماهه ام شربت زینک نوشته روزانه ۵ سی سی الان دوازده روز هست میخواستم بدانم تا چه مدت باید این شربت رو بهش بدم
- درمان اسهال واستفراغ نوزاد
نوزاد دختر دارم ۴۰روزشه از موقع که به دنیا آمده استفراغ واسهال داره اسهال یه بار زیاده ولی دفعات بعد کم طوری که عطسه می کنه مدفوع می کنه شل وابکی هست دکتر باید چکارکنم پیش دکتر اطفال بردمش
- دلدرد و عفونت چشم
سلام پسرم ۴۳ روزه هستش و هم فاویسم داره هم سوراخ قلب چشم چپش عفونت داره صبح ها باز نمیشه روش کاملا چرک گرفته شده و دکتر پماد تتراسیکلین داده و هیدرو کورتیزن از اول تولد بوده هر هشت ساعت زدم اما بهتر نشده بدتر هم شده و دلدرد شدید داره شبخا فقط گریه میکنه و زور میزنه پودر اس امپرازون دادخ دکتر و دومتیدون و همینطور کولیک هم داره و رفلاکس و قطره بایولاکت هم استفاده میکنه اما همچنان درد داره

