Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دل درد و گریه بیش از حد دوماهه
یک و نیم ماه هست ک نوزادم بیش از حد گریه میکنه شب وروز و بخود میپیچه دکتر زیاد رفتیم نتیجه خاصی نداشت میگن بخاطر نفخ و گازهای معدست ولی من میترسم التهابات روده نباشه رود هاش خیلی سرو صدا میکنند دکتر ها فقط شربت دادن مثل کولیکس و... بچم عمرش دوماه هست گاهی یبوست هم داره. نمیدونم چ دارویی بهش بدم من عراق هستم و دکتر خوب نمیشناسم لطفا کمکم کنید.
- لکه خونی داخل واژن نوزاد
سلام
لکه خونی داخل واژن نوزاد شش روزه هست. چکار باید کرد؟
با تشکر
- تب نوزاد
سلام وقتتونبخیر بچهی من ۹ماهشه از دیروز تب کرده بهش قطره اشتامینوفن میدم تبش کم میشه بعد یک یا دوساعت دوباره میره بالا بردمش دکتر بهش شربت استامینوفن داده بازم همینطور کممیشه بعد میره بالا میشه بهش شیاف بدم
- قرمزی بیضه
سلام. پسرم تو سه ماهه..پوست بیضه قسمت زیرش قرمز شده .. کم کم داره بیشتر میشه.. علتش چیه؟
- فاویسم و نوع شیر خشک
سلام روز خوش خسته نباشد دخترم ۲ ماهشه هم فاویسمی هست هم رفلاکس داره شیر خشک اپتامیل مصرف میکنه و حساسیت شدیدی داره به این شیر می تونم چه نوع شیری رو جایگزین کنم که واسه فاویسمش بد نباشه و سبک باشه و آلرژی نشون نده
- شیرخشک
سلام خسته نباشید شیر خشک گیگوز و smaپرو ایرانی ب کودک۵ ماهه من میسازد..ب نطرتون کدوم بهتره برای بچم؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- کولیک
سلام آقای دکتر . پسرم کولیک داره .ده روز دیگه چهار ماهش تموم میشه با این حال هنوز گریه می کنه .می خواستم بدونم نظر شما چیه؟
- باسلام یه دخترهفت ماهه دارم که چندروزس ماخورده وبینیش کیپ وآبریزش داره وسرفه های خیلی شدیدداذه بردم دکترگفتن که آلرژی داره میخواستن ببینم باتوجه به سنش میشه سفکسیم بهش بدم
- پوسته سر نوزاد
- مدفوع نوزاد
با سلام خدمت جناب آقای دکتر دخترم ۲ ماهش است و ادارش سبز است تبش ۳۶.۸ است می خواستم ببینم دارویی برایش تجویز می کنین خیلی نگرانم لطفا سریع جواب بدین با تشکر از شما
- غذای کمکی
سلام بچم ۵ماهشه وزنش ۹کیلوست بهش کم کم روزی یه وعده فرنی میدم اندازه یه قاشق چون شروع کردم نمیدونم قطعش کنم یا نه اما چون ۶ماه کامل نشده همسرم میگه نباید میدادی قطعش کنم یا نه؟
- وزن کودک ۹ ماهه
باسلام و احترام.. وزن دخترم در بدو تولد ۲۹۰۰ بود و حالا امروز که ۸ ماهش تموم شده وزنش ۸ کیلو و قدش ۶۶سانت است.. میخاستم بدونم مناسبه؟ و اینکه اقای دکتر دخترم بیشتر از یکماهه که روی قد ۶۶ ایست کرده وبیشتر نمیشود.. ایا لازم است ازمایش ادرار انجام دهد؟؟ باتشکر
- درباره لرزش پای نوزاد
سلام روز دهم که پسرم به دنیا اومده بود از لای لحاف افتاد زمین هیچ مشکلی نداره تازه بیست روزی میشه که متوجه شدم پای راستش ودر برخی مواقع پای چپش هم میلرزه دستم رو میگیرم قطع میکنه خیلی استرس دارم کمکم کنید
- گرفتگی بینی نوزاد دو ماهه
سلام وقت بخیر نوزاد دوماهه من چند روزی میشه که موقع شیر خوردن بینیش صدای خس خس میده ولی چیزی داخل بینیش نیست.چکار کنم
- وزن کودک
سلام.دخترم 6ماهشه وزنش 6/5 عادیه.وهمیشه ساکته
- بچه
سلام بچه من کاغذ بسته ی سبزی خشک رو خورده الان خیلی بی حاله روی زمین بند نمیشه .خیلی فک نکنم خورده باشه مثالا ۱ چهارم از ۱ چهارم کل کاغذ رو خورده
- شروع غذا کمکی
سلام جناب دکتر.خسته نباشید.پسرم وقتی به دنیا اومد ۳۳۰۰ وزرن داشت.تا چهارماهگیش که رفتیم برای ولکسن وزنش شده بود ۷۸۰۰.سه چهار روز دیگه میشه پنج ماه تمام.من از کی میتونم بهش غذای کمکی بدم.
- آزمایش خون
سلام نوزاد۴۰روزای دارم که توازمایش خونش هموگلبین ۷،۷بوده گفتن گلبول سفیدخونش پایینه نوتروپنی داره میخواستم بپرسم خطرناکه یانه الان نوزادم دوماهشه حال عمومیش خیلی خوبه چیکارباید بکنم
- رشد کم دور سر نوزاد
با سلام . خواهر زاده ام یازده ماهشه .ماه نهم دور سرش رشد نکرده و ماه دهم رشد دور سرش کم بوده است ..با توجه به اینکه هوش خوبی دارد و در بین اقوام کله کوچک داریم آیا این مساله مشکل ساز هست؟
- سرفه
سلام وقت بخیر بچه سه روزه دارم از روز دوم عق میزنه و روز سوم هم از صبح چهار بار سرفه کرده بنظرتو سرما خورده ؟ممنون از شما

