Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قی کردن چشم
با سلام و خسته نباشید من یه پسر دارم 12روز داره و چشمش خیلی قی میکنه و رنگش زرده پیش متخصص بردمش براش قطره باکتی ماید10 براش نوشته حالا میخواستم بپرسم با توجه به سنش این قطره براش مناسب هست یا نه و یا اگه راه دیگه ای است راهنمایی کنید باتشکر
- برای سرفه
سلام خسته نباشین شربت کتوتیفن واموکسی لین را میشه به بچه یک ساله داد
- بهترین تب بر
باسلام،پسربنده 3سالش باتوجه به وجود آلرژی وسرفه های فصلی دکتر پسرم گفته که ایبوپروفن باعث افزایش آلرژی کودک میشه، لذا سعی کنید در موقع تب ازاستامینوفن استفاده کنید، الانم استامینوفن تب نمیاره پایین به نظرتون کدام دارو رو برای کاهش تب استفاده کنم؟
- لرزش پای نوزاد
سلام خسته نباشید من پسرم ۲ماه و۲۶روز داره دوسه روزه سرما خورده دیروز بردمش دکتر برای گلو درد وگرفتگی بینی زیمکسیر۱۰۰ روز اول چهارساعتی روز دوم۲ساعتی_با قطره پلارژین ۸ساعتی ۱۰قطره_با قطره سدیم کلرید واسش نوشته میدمش..اما دیشب در حد چند ثانیه پای چپش لرزید امروزم دوبار هرکدوم چند ثانیه؟ تبشم دیشب۳۷/۴ بود الان۳۶/۸ بنظر شما چکارکنم لرزش پاش چجوریه؟ببرمش پیش متخصص؟
- بیماری انگلی معده در کودکان
سلام پسری سه ساله داره بیماری انگلی معده گرفته، از بچگی گرفتار شد، یلی ناراحتم ، چطور درمانش کنم؟ به پزشکهای خوب دسترسی ندارم، توی روستا هستم. خیلی ضعیفه، دندان قروکچه تو خواب داره، آب از دهانش میاد، دهانش بوی بد میده، زیر چشماش سیاه شده، غذا نمی خوره، عصبی و پرخاشگر شده، تو رو خدا کمکم کنید
- چند وعده غذا
سلام دکتر .دختر ۲۳ ماهه ای دارم کمی بدغذاست .روزی چند وعده غذا بخوره ؟روزی سه وعده غذای اصلی وسطاش هم آب میوه ای یا یکی دو تاتیکه میوه میخوره ،کافیه ؟؟؟
- سلام دخترم بعد۱ساعت ازخوردن اموکسی کلاو بالااورده دوباره مصرف کنم براش
دخترم یکساعت بعدازخوردن اموکسی کلا بالا آورده دوباره بدم
- بی اشتهایی کودک ۲ساله
سلام آقای دکتر بچه من دوسالشه اصلا میلی به غذا نداره و به زور و گریه و بازی دو لقمه میخوره میشه لطف کنید بگید چه دارویی بهش بدم که اشتهاش زیاد شه و تپل شه الان خیلی ضعیف و لاغر شده
- سرفه
سلام آقای دکتر بچم سه ماهش سابقه پنومونی داشته در ۴۵ روزگی الان یه هفته هست فقط سرفه داره شربت ازیترومایسین ۱۰۰ وشربت نءوتادین واسپری سالبوتامو لپ وقطر بینی داره چند روز سرفه هاش طول میکشه تروخدا راهنماییم کنید
- فاویسم
سلام پسر من ۶ ماه داره جایی دعوت شدیم که به فاصله دو تا خونه یک زمین به اندازه ۱ تا ۲ متر باقالی کاشته شده ریسک احتمال اینکه دچار حمله همولیز بشه هست ؟
- استامینوفن
سلام وقت بخیر. پسرم سه سالشه وزنش حدود ۱۴ کیلو هست. تب ۳۸ درجه داره. اصلا قطره یا شربت نمیخوره. شیاف استامینوفن ۱۲۵ رو میتونم هر ۴ ساعت بذارم ؟ یا میشه قرص استامینوفن ۳۲۵ رو نصف کنم با آب حل کنم بدم بهش؟ باید ۶ ساعتی باشه یا ۴ ساعتی؟
- سلام اقای دکتر دخترم 5ماهشه خیلی بیقراری میکنه جوری که پاهاش رو به هم میماله وبدنش رو سفت میگیره و صورتش قرمز میشه زور میزنه میتونم شربت اهورا نی نی بهش بدم تا ارومتر بشه
- حساسیت به شیرخشک
سلام خسته نباشید پسرم 4ماه 20روزشه مبتلا ب فاویسم وقتی بدنیا اومدشیرکمکی اپتامیل بهش گفتن بده توی بیمارستان ولی خیلی خوب وزن نمیگیره میشه شیر خشک نان بهش بدم ازکجابفهمم حساسیت نداره
- سرماخوردگی وسرفه
سلام دخترم ۹سالش هست سرفه داره الان دکتر کپسول ژلوکاف را براش تجویز کرد تو بروشور نوشته زیر دروازه سال نباید خورد الان من به دخترم ندم
- ادرار نکردن کودک
سلام خسته نباشید پسرم ۱۸ ماهشه الان تقریبا ۱۵ ساعته ادرار نکرده چیکار کنم؟
- مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
چند سی سی آزیترومایسین ۲۰۰ ب دختر ۳ سال ونیمه ک ۱۰ کیلو نیم داره بدم
- رفلاکس
پسرم دوماهونیمشه رفلاکس داره دکترش ببلاک ای ار داره بارانیتیدین ازروزی ک این شیرخشک خورددیگه سینمونمیگیره بایدچیکنم
- شیرخشک نان
سلام آقای دکتر،وقتتون بخیر ببخشید دختر ۵ماهه دارم که از هفته گذشته بخاطر ریفلاکس وآلرژی واسش پپتی شروع شده اما اون اصلا این شیرخشکا دوس نداره وبه زوردیگه خیلی گرسنش باشه۳۰ سی سی مبخوره قبلش نان اچ آ میخورد که متاسفانه داروخانه ها ندارن لطفا یه شیرخشک مناسب معرفی میکنین؟؟؟؟
- عفونت ادرارنوزاد
سلام میخواستم بدونم عفونت ادرار ر نوزادان 5ماهه چه علائمی داره آیا باید نوزاد همه علائم رو داشته باشه تا شک کنیم یا بودن یک علامت کافیه
- تغذیه
سلام اقای دکتر بچه های خواهرم ۶ ساله و ۴ ساله هستن از نظر تغذیه خیلی بد غذا هستن و وزنی ندارن و خوابشون خیلی بده تا ۶ صبح بیدارن و اصلا نمیخوابن چیکار باید کرد اگر دارو برای اشتها هست بهم بگید و برای خوابشونم اگر دارو هست بگید ممنونم

