Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تیروئید لب مرز و شانس کم کاری تیروئید
سلام
آقای دکتر شما گفتید که مشکل معده و ویتامین دی حل شود، تست تیرویید سه ماه بعد. خواهش میکنم میشه بگید که چقدر احتمال داره پسر من به کم کاری تیرویید مبتلا باشه؟
ممنون
- واکسن کووید مادران شیرده
با سلام و احترام من به دخترم که ۲۱ماهشه شیر میدم آیا میتونم واکسن بزنم و اینکه چه واکسنی بهتره ؟
- قطره اهن
سلام آقای دکتر خسته نباشید تشکر از شما بزرگوار میخواستم بدونم آیا قطره آهن لیپوزوفر باعث یبوست یا اسهال کودک میشود اگر کودک کم خونی مینور داشته باشه میتونه از این قطره استفاده کنه
- توده زیر بغل
سلام پسرم نه سالشه یه توده به اندازه نخود زیر بغل سمت راستش در آمده یه خورده هم درد داره باید چه کار کنم
- افتادن ناخن
سلام ناخن پسر هفت سالم همش ازبیخ داره میوفته ویه ناخن قرمز داره به جاش سبزمیشه میخواستم بفهمم علتش چیه
- نوزاد
سلام عرض ادب.من واسه بچم که یک سال و هفت ماهه دکتر دگزا نوشت یک چهارم زدیم از وقتی آمپول رو زدیم شب تا چهار صبح بیداره خوابش به هم ریخته است از آمپول هستش
- باسلام وخسته نباشیدبچه من پسره و16ماهشه چندروزه کف دست وپاش زردشده میخواستم علتشوبدونم و اینکه خطرناکه یانه
- زردآلو
سلام آقای دکتر روز بخیر،دخترم نزدیک ۴سالشه سرماخورده و سرفه داشت داره دارو مصرف میکنه خداروشکر بهتره میتونه زرد آلو بخوره؟
- میزان مصرف دارو
سلام وقت بخیر من بچم ۲ سال ونیمه .تب داشت دکتر براش ازیترومایسین وسیفکسیم ۱۰۰ داده فراموش کردم چند سی سی باید بدم بهش .دخترم ۱۳ کیلو هستش ممکنه بگین مقدار مصرفی این داروهارو
- سلام آقاب دکتر دختر من ۹ سال سن دارد و حدود ۲۰ کیلو گرم وزن میزان آموکسی سیلین برای عفونت گلو و چرک گلو چه مقدار است ، با تشکر
سلام آقای دکتر.پسرمن ۲۱کیلوعه و ۳ونیم سالشه گلوش چرک داره ازیترومایسین دادن اول هرروز۵سیسی خوب نشد.بعد الان هر۸ساعت ۷ونیم سیسی اموکسی کلاو۶۴۳میدم اولش گفتن ۱۰سیسی ک متخصص گفت زیاده.۱هفته اس داره این دارورو میخوره ولی باز گلوش دون دون های سفیدداره وچرکیه چ دارویی بدم بهش؟تقریباابان اینا بستری شدبخاطرسرفه و بیمارستان انتی بیوتیک قوی میگرفت ممکنه ک بدنش ب انتی بیوتیک های دوزپایین جواب نده و کار به بستری بکشه باز؟میشه ی داروی قوی معرفی کنید ممنون میشم
- مقدا ونحوه مصرف شربت اآموکسی سیلین
مقدار ونحوه مصرف شربت آموکسی سیلین برای کودک ۱ساله و سه ماهه با وزن ۱۱کیلو
- عوارض ستادین
خاهرم سرما خورده بود براش شربت ستادین دی گرفتن بعد از دو روز بیحاله و شکمش خیلیییی روونه...مدفوعش مثل ابه! ۱۷ ماهشه...الان باید براش چیکار کنیم ببریمش دکتر یا شربتو قطع کنیم؟
- استفاده از شربت تئو فیلین جی برای کودک چهار ساله که سرفه های خیلی شدید دارو و به داروهای گیاهی ضد سرفه و دیفن هیدرامین موثر نبوده
وقت شما بخیر ، بیمارم دختر چهار ساله ام هست که امروز روز ششم بیماری هست روز اول با گلو درد شدید و دو ساعت تب با شربت سرما خوردگی و ضد تب کوریزان کنترل شد ، شربت سرماخوردگی را ادامه دادم ، دو روز هست با سرفه های خشک خیلی شدید و طولانی و ابریزش بینی ، به دکتر مراجعه کردم اموکسی کلاو و دیفن هیدرامین تجویز کردند ، برای سرفه اصلا موثر نیست و داروهای کیاهی هم اثری نداشتند ، با توجه به سابقه حساسیت برنشی که کودک من دارد ،قبلا تئوفیلین جی استفاده کردم و موثر بوده ، لطف کنید بفرمایید میتونم دوباره استفاده کنم ، وزن بیست کیلوگرم چند سی سی دوز اولیه و برای چند روز استفاده کنم ممنون از راهنمایی شما
- سفکسیم دوز ۲۰۰کودک ۸ساله
سلام اقای دکترم دخترم ۸سالشه وتقریبا ۳۰کیلو هست،عفونت گلو داره،دکتر براس سفکسیم ۲۰۰نوشته ،هر۱۲ساعت ۱عدد،میخواستم بدونم زیاد نیست دوزش برای دخترم؟
- آبریزش چشم
سلام.وقتتون بخیر. دخترم ۲ سالشه،چندروز پیش سرماخورده،الان از یکی از چشماش اشک میاد و کمی قرمز هم شده.ممنون میشم راهنماییم کنین که چیکار باید انجام بدم.
- سرفه خلط دار
سلام آقای دکتر. پسر شش و نیم ماهه ام چند روز پیش سرما خورده بود و تب داشت با قطره استامینوفن تبش قطع شده و الان سرفه می کند . چه دارویی را برای کودکم با توجه به سنش مناسب میدانید؟باتشکر .
- زردیصورت وکف پا
کودک من سه ونیم سالشه اول فقط کمی رنگ صورتش زردبودولی یه مدتیه که رنگ انگشتهاوکف پاشم زردشده علتش چیست ممنون میشم پاسخ بدین خیلی نگرانشم
- وزن کودک
سلام لیدمیل برای کودکان ۵سال خوبه اخه بچه ام وزنش پایین
- قدووزن
سلام من پسرم ۶ سالشه قدش ۱۰۸سانتی متروزنش۱۷ کیلو _۴سالش بود آزمایش کامل گرفتن دکتر گفت همه چی خوبه فقط آهن بدنش زیاده ک من اصلا بهش آهن ندادم دیگه /هیچ شربت اشتهایی یادارویی ندادم بهش الان فقط بخاطر قدووزنش ناراحتم_بیش فعالم نیست،و دیگه هیچ مشکلی نداره /پلوب اندازه یک کفگیرمیخوره سوپ یاخورشت دوست نداره فقط مرغ اونم یکم،اینجوری ویتامین بدنش چطوری تامین میشه لطفاراهنماییم کنین😭
- شیر خوردن کودک
سلام شبتون بخیر، پسرم ۱ سالش هست وزن تولدش ۴ کیلو بوده، وزن الانش ۱۱۶۰۰ هست، خیلی زیاد بد غذا هست هیچی نمیخوره، همه مدل غذای درست کردم اما نمیخوره، فقط شیر رو خوب میخوره و سرلاک، شیرش هم سوپرامیل هست، میخوام شیرش رو عوض کنم چون وزندهیش خوب نبوده نسبت به شیری که میخوره، هر ۳ ساعت۲۱۰ سی سی میخوره، ولی چاق نمیشه، چه شیری بهش بدم خوبه؟

