Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گاویچچ
سلام دخترم ۲۰ ماهشه حساسیت ب پروتین گاوی داره تخم مرغ لبنیات مغزیجات موز نمیتونه بخوره الان من ویتامین ک از اینا میگیره چجوری تامین کنم و از شیرم میخام این ماه بگیرم
- جوش زدن سینه کودک
سلام درست روی نوک سینه دخترم جوش سر سفید زده طوری که دست زدم ببینم چبه جوش ترکید و مواد سفیدی ازش بیرون ریخت.در ضمن دخترم سه ساله هستش ویه بارم وقتی پنج شش ماهه بود هم درست همون قسمت از سینه اش جوش زده بود.من نگران شدم خواستم بدونم مشکل داره یا نه؟
- مقدارمصرف ازیترو۲۰۰
سلام. دخترم دوسال وچهار ماهشه سرفه های خلط دار داره براش ازیترو۲۰۰ گرفتم لطفا میشه راهنماییم کنید روزی چند سی سی وچند نوبت بهش بدم
- شربت۲
سلام واحترام. پسرم ۲ سال و۸ ماهش. بدغذا وبی اشتها. برای جبران از مولتی کیندریوروویتال.وشربت فروگلوبین واستوکر استفاده میکنم. برای جبران کمبود..این سه تاشربت میگن چون بعضی ویتامیناش شبیه هم هستن دادنش خطرناک. درسته؟ازاول میدادم سه تاش وباهم. درتایم های متفاوت البته. میگن دوز ویتامیناش بالامیره آیا درسته یا یکی استفاده کنم تموم شد بعدیش...چون یکیش آهن ویکی کلسیم ویکی مولتی ویتامین..جواب داده بودین یهروزمولتیبدینی روز آهن...میشه به جای ۵ سی سی روزدرمیون صبح ۲ونیم ازمولتی وشب ۲ونیم ازیکی آهن بدم..؟
- خلط مدفوع
- آموکسی کلاو
واقعا ممنونم آقای دکتر از پاسخ سریع و امیدوار کننده تون که فرمودید اصلا سرطان نیست. از ترسم نمیتونستم پسرم رو پیش دکتر ببرم .امیدوارم همیشه سلامت باشید .
- ورم گلو و لوزه
سلام پسرم چهار سالشه و ب علت سرما خوردگی زیاد لوزش ورم گرده شبا خوروسکی نفس میکشه چکار کنم تو خواب نفسش نگیره
- پوست
سلام خسته نباشید دخترم ۸ ماهشه کنار دوطرف لبش نبسبت ب پوستش ی کم روشنتره و حالت برجستگی داره اندازه یه نخود هستش مال چیه
- پانزدن
سلا مدکتر بچم دیروز هفت ماهش تموم شدهمیشه ریر بغلش میگرفتم محکم روی پاش میموندامروز دورش بالش گذاشتم بشینه امااز غروب زیر بغلش میگیرم اصلا روی پاش نمیمونه چکارش کنم خیلی ترسیدم
- یبوست
سلام اقای دکتر دخترم دو سالشه الان چند وقته مدفوعش سفت شده ببخشید اول دفعش ک میاد خیلی سفت سیاه بعدش بهتر میشه علتش چیه؟؟؟
- دوز مصرف شربت سفکسیم برای نوزاد دوماهه
برای نوزاد دوماهه چ مقدار باید مصرف کرد
- شربت استامینوفن تاریخ گذشته
بچم سه سالشه شب با پادرد بیدارشد ماساژ دادم خوب نشد ۵ میلیگرم شربت استامینوفن دادم بهش بعد که خورد نگا کردم دیدم ۲ سال از تاریخ شربت گذشته خطرناکهه؟
- تب و دل درد
دخترم ۵ سالشه سه روز تب داره و از امروز استفراغ ودل درد هم اضافه شده ، هیچگونه دارویی رونمیخوره حتی در خواب ، همیشه با داروخوردنش مشکل داریم و وقتی بیمار میشه خیلی دیر خوب میشه ، واقعا نمیدونم چکار کنم با توجه به تبی که داره حتما جایی از بدنش عفونت داره ولی متاسفانه شربت آنتی ببوتیک نمیخوره چه راحلی میتونم استفاده کنم ؟ و آیا آمپولی هست که برایش بزنم؟
- لاغری کودک
باسلام وخسته نباشید عذرخواهم پسرمن یک سالشه قبلا خیلی غذا میخورد ولی اونقدی چاق نمیشد الان یه هفتس ک اصلا دهنشو باز نمیکنه و داره لاغرمیشه چیکاکنم...
- شربت تیماسین برای کودک فاویسم ضرر نداره
- دردهنگام دستشوی
- علت سبز شدن مدفوع نوزاد۴ماهه
- کم اشتهایی و استپ وزنی
سلام پسرم ۱سال و ۱۱ ماهه هست از شروع ۱ سالگی اصلا وزن نگرفته خوب و همش استپ وزنی داره اشتهاش خیلی کمه و فعالیتش خیلی زیاد بسیار عرق میکنه و گرماییه و به زور مولتی ویتامین شاید یکم غذا بخوره بعضی مواقع که از صبح تا شب هیچی نمیخوره چکار کنم
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- گرفتگی بینی کودک
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،پسرم چهار سال و نیمه هست صبح ها با گرفتگی بینی بیدار میشه و میگه بینی گرفته هست و نفس کشیدن از بینی براش سخته، گرمایش منزلمون شوفاژ هست ممنون میشم راهنمایی کنید

