Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خشکی پوست
سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دخترم 5 سال و نیمشه. پوست صورتش خیلی حساسه. با کمترین آفتابی میسوزه و با سرما خشکیش بیشتر میشه. الانم پشت گوشش هم پوست پوست شده. دورلبش هم همینطور. زیر چشمش هم پوسته میده. من همیشه براش مرطوب کننده میزنم. یا زینک اکساید. ولی رفع نمیشه . چه پمادی بزنم؟! پماد ترمیم کننده اشکالی داره! واینکه از کمبود ویتامین خاصی نیست این خشکی پوست؟ ممنون از پاسخگوییتون
- کرونا
سلام و خدا قوت برای دخترم که دوسال و دوماهه هست چه شربت ویتامینی میتونم بدم که بدنش قوی بشه همسرم کرونا داره و ما مجبوریم باهم توی یه خونه قرنطینه باشیم
- واکسن 18 ماهگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم واکسن 18 ماهگی زده است و از لحاظ پاش مشکل نداره ولی تبش فطح نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید
- ترسیدن
با سلام فرزندم ۴ساله است.یکباره از خواب پا میشود شروع به لرزیدن میکند وشروع به گفتن هزیان میکند وخیلی میترسد
- مصرف ازیترومایسین
سلام میزان مصرف ازیترومایسین برای کودک سه ساله باوزن ۱۲کیلو چقدر است
- سلام شربت نئوتادین برای ۴ماهه چه مقدار
- سرفه خلطی
سلام وقت بخیر پسر ۴ساله وزن پانزده و نیم دارم . لوزه داره هفته پیش سرماخورد و سرفه داشت دکتر فارمنتین ۶۴۳ داد و برم هگزین و شربت هانی تیم . سرفه هاش خشک بود و خلط دار شده دوروزه فارمنتین تموم شده امروز مجدد سرفه های خلط دار داره چی بهش بدم خوب میشه؟
- چشمك زدن
باسلام.دخترم پنج روز ديگه وارد تولد يك سالگيشه.١٩فروردين بردمش متخصص مغز و اعصاب ازش سي تي اسكن و نوار مغر گرفتن.چون دخترم تو خواب پرش دست و پا و چشمك زدن داشت.سي تي و نوار مغز جوابش خوب بود.دكتر يك و نيم سي سي داروي ضدتشنج لوينتكسً تجويز كرد دوبار در روز.بعد يك هفته چشمك زدن دخترم خوب شد..ديروز باز پنج دفعه چشمك زد..ده روز ديگه وقت ام آر آي داره .خواستم بپرسم باز برم بيمارستان يا تا وقت ام آر آي صبركنم
- روی همه سوالات میزنم پاسخ نمایش داده میشه ولی پاسخ سوال خودم باز نمیشه، چرا
- سلام دخترم ۴ سالشه سفالکسین ۱۲۵ میلی رو چطوری باید بهش بدم ممنون تب داره باسرفه
- حرف زدن کودک
سلام پسرم یکسال و هشت ماهش ولی کلمه های خیلی کمی میگه .ولی باهوشه همه چیز متوجه میشه .ما با کسی ارتباط نداریم و باهاش کم صحبت میکنیم ایا این مسایل تاثیر داره یا باید نگران باشم
- شربت مولتي ويتارکس
سلام آقاي دکتر آيا شربت مولتي ويتارکس براي کودک يک ساله خوب است؟؟
- شربت کلسیم برای دندون
سلام دکتر دخترم ۱۱ماه و ۲۰روزشه دندون درنیاورده و تولثه سفیدی میزنه ویتامین دی تزریق کردیم ولی درنیاورده دوهفته میشه ایا لازمه شربت کلسیمم بدم چقدر و چه مارکی؟ شیرخشک نان ۲ میخوره
- شیر گاو
سلام آقای دکتر پسرم هفته بعد ۹ماهه کامل میشه تا الان شیرخودم روخورده میخواستم بدونم میتونم بهش شیرهای پاستوریزه که پاکتی هست وبرای فرنی درست میکنم بدم یا شیر خشک،کدوم بهتره؟
- دندان
سلام آقای دکتر پسرم یک و نیم سالش فک بالا چهار دندون داره پایین سه تا نمیدونم چرا یکی در نمیاد چهار تا بشه سومی دوماه میشه در اومده ممنون میشم راهنمایی کنید
- مصرف مولتی ویتامین
سلام پسرم ۷ سالشه کلاس دوم سال گذشته مرتب مریض شد به نظرتون می تونم ازمولتی ویتامین پاستیلی براش استفاده کنم ازخوردن شربت امتناع می کنه واین که آیا روزانه بایدمصرف بشه وتاچه مدت وزنش سی وپنج کیلو وقدش بالای ۱۳۰
- شربت سرماخوردگی کودکان
سلام وقت بخیر پسرم ۴ سالشه سرماخورده شربت پلارژین و سیتریزین و سیموسپان میدم خوبه یانه؟ پلاررین بهتره یا شربت کوریزان؟
- زورزدن نوزاد وناله کردن
خیلی زور میزنه وناله میکنه بعداززور زدن نوزادمن ۱۵روزه است لطفا بهم بفرمایید
- سلام ۱۳ سالمه دیشب یه میخ رفته بود کفه پام نزدیک انگشته وستی پای راستم باید چکار
سلام ۱۳ سالمه دیشب یه میخ رفته بود کفه پام نزدیک انگشته وستی پای راستم باید چکار
- بداخلاقی و گریه طولانی و دندان قروچه و یبوست همیشگی که چند روزه شکمش شل شده و بداخلاق تر شده
پسر بچه ۳ساله دارم که از همان ابتدا یبوست داشت و شبها همیشه دندان قروچه میره و بشدت عصبی هست که پارسال بخاطر اینکه شبها خیلی بیدار میشد وگریه میکرد دکتر بردم آزمایش انگل داد منفی شد منتها دارو انگل داد مصرف کردیم و بهتر شد ولی همچنان دندان قروچه داره و عصبی هست و یبوست هم ادامه داشت تا چند روز پیش استخر رفت که بعد از اون شکمش شل شد و۳روز هست که شکمش به صورت اسهال دراومده و چندساعت بعد از اینکه غذا میخوره شکمش کارمیکنه (روزی۵،۶بار)و عصبی تر شده،بیشتر گریه میکنه آیا احتمال داره انگل باشه(چیزی توی مدفوعش ندیدم) یا مشکل دیگه ای داره مثل عفونت؟

