Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت روده
سلام دکتر خوب هستین خسته نباشید دکتر من پسرم ک ۲ماه داره همش بی قراری میگرد شب ها و بالا میاورد تقریبا دو شب اینجوری بود و پایین نافش باد کرده بودو سفت شده بود ما بهش ترنجبین دادیم و تا صبح نخابید بردیمش بیمارستان تو بخش بستری کردنش و به ما اجازه ورود نمیدن میخام بدونم مشکلش خیلی بزرگ ایا درمان میشه؟؟؟؟ خیلی نگرانم
- آب خوردن
سلام یه پسر ۱۴ ماهه دارم وقتی آب میخوره آب میپره تو گلوش بالا میاره لیوان مخصوص از داروخانه گرفتم فایده ای نداره لیوان کم آب میریزم فایده ای نداره چیکار کنم آقای دکتر ؟
- نوزاد مبتلا به الرژی حساسیت به شیرگاو
سلام نوزادم مبتلا به حساسیته به شیرگاو لبنیاتو حذف کردم .اسهال داره کاملا ابکی و یا بلغمی .دکتر پدی لاکت دادن وزنش یه ماهه ثابت مونده ۵۲۰۰ با وزن اولیه ۳۵۰۰ .سه ماهش دیروز تموم شده .شیر کمکی بهش بدم شیر خودمو میخورد .چه شیری برا وزن گیری و اسهالش خوبه
- سرماخوردگی کودک ۱ساله
پسرم یک سال و دوماهه سه شب پیش تب داشت بردم متخصص اطفال گفت گلوش داره عفونت میکنه اموکسی کلاو و تب بر و ستریزین داد. الان دوروزه سرفه خشک داره گلوشم بسته است اصلانمیتونه اب دهنشو قورت بده میریزه بیرون. دکتر میگه مایعات بهش بده صبوری کن خوب میشه بچه داره از حال میره چیکار کنم
- تب کودک
ایا میشه همزمان قطره و شیاف استامینوفن استفاده کرد
- بچم چهار ماهشه ۴روزه شکمش کارنمیده چیکار باید بکنم
- وجود خون در ادرار نوزاد سه روزه
سلام آقای دکتر پسرم سه روزش هست و رنگ ادرارش نارنجی دلیلش چیه؟ممکنه کلیه هاش مشکل داشته باشه؟و اینکه یکمم زردی داره
- سرماخوردگی نوزاد۹ماه
سلام آقای دکتر من بچم 9ماهشه و سرما خورده شربت فلوپد خریدم ولی فاویسم داره اشکال ندارع بهش بدم
- مقدار مصرف سفکسیم۱۰۰ برای سن۱۰ سال
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ١٠٠ برای کودکان
با سلام پسرم نه ماه و نیمش هست دکتر براش سفیکسیم نوشته هر ۱۲ ساعت چقدر باید بهش بوم وزنش حدود ۹ کیلو هست؟
- صدای گلوی کودک 21 ماهه
پسری 21 ماهه دارم که مدتی است اب دهانش را قورت میدهد،صدای قورت دادن اب دهانش را میشنوم،در نوزادی ریفلاکس داشته،که داروی اس امپرزول و شربت رانیتیدن مصرف کرده و خوب شد،وزن گیری خوبی دارد ولی چندی پیش تب و التهاب گلو و اسهال داشت که دکتر بردم خوب شد،دقیقا چند روز پیش از شروع بیماری اب دهانش را که قورت میداد من میشنیدم،دکترش گفت ریفلاکس دوران نوزادی برگشته و دوباره داروی اس امپرازول داد و 10 روز دادم به بچه،صدای گلوش خوب شد،ولی الان باز چند روزیه که صدای قورت دادن اب دهانش را میشنوم،چند تا دندان هم داره هم زمان در میاره،خیلی نگرانم ممنونم راهنماییم کنید
- علت قوز کردن کتف در کودک ده ساله
سلام دختر ده ساله ام هنگام نشستن وایستاده قوزمیکند آیا این حالت به کمبود ویتامین در استخوانها مربوط میشود؟
- مدفوع چرب
با سلام ممنون از پاسخگویی. برای. مدفوع چرب کودک3ساله.هیچ یک از سوالاتی ک پرسیدید رو نداره.فقط اینکه من بهش ویتامینه 'میم ارنج'خارجییشو' میدم مشکلی نداره?و در اخر میشه لطف کنید بگید چ داروهایی میتونم بهش بدم برای جلو گیری از پیشرفتش بیماریش?
- برای گوش درد بچه ها ی ۷ ساله
گوش درد بچه هی ۷ ساله
- سلام ببخشیددخترمن وزن تولدش 3400الان هفت ماه پانزده روزشه الان وزنش 6200همه عزمایش هاش هم خوبه میگه مشکلی نداره چیکارکنم شیرکم میخوره غذا هم میدم بهش بالامیاره
- شربت فرگولوبین
سلام اقای دکتر میخاستم بپرسم شربت فرگولوبین بعد از باز شدن تا چند وقت قابل مصرفه الان یک ماه باز کردم.ممنون
- شربت سندروس
با سلام خدمت شما دکتر گرانقدر با توجه به تجویز شما پسر ۳سالم هر روز پنج سی سی از مولتی ویتامین سندروس رو مصرف میکردم الان ۴ سال و نیم داره میشه لطفا یه( قرص) مولتی ویتامین معرفی کنید مصرفش وای بچه راحت تره و البته مقدار مصرفش رو با تشکر
- بادمجان
با سلام و خدا قوت اقای دکتر ببخشید دختر من یکسال و سه ماهه است میشه غذاهایی که داخلشون بادمجان استفاده میشه مصرف کنه اگه نه تا چند سالگی ای ممنوعیت ادامه دارد ممنونم.
- دیدن خون هنگام مدفوع
سلام ببخشید خواهرم ۳ سالشه و هنگام مدفوع خون از مقعدش میاد و رنگ خونش قرمز تیره هست و تیکه کوچک لخته خون هم همراهش هست..و یهویی اینجوری شد ...به چه علت هست و راه درمانش چیست
- تبریک سال نو و قرص
با سلام و وقت بخیر و تبریک به مناسبت سال نو و با آرزوی سلامتی و شادی برای شما پزشک عزیز سوالی که از خدمتتون داشتم اینه که من یک کودک چهارماهه دارم که چون نارس بوده و در هفته ۳۰ حاملگی با دنیا اومده بوده دکتر براش روزی نصف قرص فولیک اسید تجویز کرده بود. من بعلت انفولانزا چندروز توی بیمارستان بستری بودم و کودکم را به مادرشوهرم سپرده بودم و ایشون چون سواد ندارن متاسفانه چهارروز اشتباهی نصف قرص استامینوفن کدئین را به بچه داده بودن و با حالت خواب آلودگی شدید و شیر نخوردن و کبودی بچه را به بیمارستان آورده بودن میخواستم بدونم آیا ممکنه عوارض مغزی برای کودکم پیش بیاید؟

