Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- امدن مطب
سلام اقای دکتر شما گفتین امروز مطب میاین،،من هرچی زنگ زدم انگار مطب شما بسته ست،،من از قبل عید منتظر هستم شما بیاین؛؛ کی تشریف میارین؟؟
- لکه پوستی
سلام اقای دکتر دختر من ۲ سال و ۹ ماههشه الان ۳ هفتس ۳تا لک سفید کوچیک افتاده روی صورتش بردم پیش متخصص پوست گفت یه چیزی شبیه شوره سر بعد پماد ساختگی کلوتریمازول و گلیسیرین و تریامسینولون داد ۲ هفته زدم ولی تغییری نکرده
- مقدار دوز مصرف شربت آزیترومایسبن ۲۰۰
سلام پسرم۹سالشه سرفه میکنه .ابریزش بینی داره .چه مقدار باید شربت آزیترومایسین ۲۰۰ بهش بدم؟
- سفکسیم ۲۰۰
دخترم کلاس دوم است و ۳۶ کیلو وزن دارد قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودکی با این وزن یک عدد است یا دو عدد؟
- شربت اشتهاآور
سلام. پسر ۱۸ ماهه بعد از یک دوره مریضی بسیار بی اشتها و کم وزن شده. شربت اشتها اور معرفی میکنید؟ و مقدا مصرف آن. و اینکه با مولتی ویتامینی ک بهداشت میده تداخلی نداره؟
- عمل تنگی مجرا
پسر ۵ ساله ام عمل تنگی مجرا انجام داده ، می خواستم بدانم چند درصد این عمل ها امکان برگشت دارد ؟ دکتری می گفت اگر ادرار کودک خارج از کاسه توالت ریخته شود یعنی تنگی مجرا الان پسر من صاف ادرار می کنه ، نازک هم نیست ، اما گاها علی الخصوص صبح ها هنگام ادرار ، ادار به بیرون از کاسه توالت ریخته میشه ، حجم زیاد و پر فشار (البته خودم فکر کنم چون شب تا صبح برای دستشویی بیدار نمیشه این جوریه) در اواسط روز اگر به فاصله ۳ ساعت بره ادرارش خوبه اما موقعی که ساعت های زیادی نمیره دستشویی بعد ادرار پرفشار میشه و بیرون از کاسه توالت ریخته میشه نوک مجرا بعد از عمل برش زیادی خورده بود اما حالا چند میلیمتر از آن بسته شده (حدود ۴ ماه گذشته ) نوک مجرا همانند قبل سوزنی نیست ادرارش هم به همان صورتیه که توضیح دادم این طبیعی است ؟
- اندازه دور سر نوزاد
با سلام نوزاددختر ۷ ماه و ۱۳ روزه ای دارم که وزن تولد ۳۶۰۰ قد ۵۱ ودور سر ۳۵ ،،وحالا وزن ۷۷۰۰ قد ۶۹ ودورسر۴۴.۵ هست سوال من این است دوروز پیش که به بهداشت برای کنترل ۷ ماهگی بردم گفتن دور سر نوزادم از ماه قبل تغییر نکرده این مسعله منو نگران کرده حرکات تکاملی بچه کامل هست ایا دور سر بچم کم هست؟؟
- سلام خسته نباشید
ببخشید اقای دکتر که دوباره پرسیدم فکر کردم اول توضیحاتم کامل نبوده - من دسترسی به دکتر ندارم- خدا خیرتون بده که جواب مردم رو میدین - همین که شما میفرمایین مشکلی واسه پسرم بعدا پیش نمیاد واسم کافیه خیلی ممنونم از شما
- تب شدید کودک
سلام کودک ۴ساله من تب شدید داره چگونه تب پایین بیارم سرش گیج میره
- قطره
سلام آقاي دکتر من دختر 14ماهه اي دارم که براي تقويت سيستم ايمني بدنش روزي 3 سي سي بهش شربت ايميونس ميدهم و ديگر قطره آهن يا مولتي ويتامين يا آد نميدهم،اما وزنش 9کيلو 200 است و زير چشمانش کمي گود و تيره شده آيا همراه 3 سيسي ايميونس قطره آهن سيدرال جداگانه و آد جداگلنه به او بدهم ؟؟
- قطره کولیف تاریخ گذشته
سلام من دخترم پنج ماهشه بی تابی میکرد نمیخوابید قطره کولیف دادم فقط تاریخش گذشته بود پنج قطره دادم الان اروم خوابیده ولی میترسم مشکلی که ایجاد نکنه؟
- شربت سندروس
سلام کودک 5 ماهه ای دارم که تازه شروع کردم بهش فرنی میدم آیا میشه بجای قطره آهن و مولتی و آ د شربت سندروس بهش بدم اگه میشه روزانه چند قطره؟ ممنون از پاسخ شما
- سلام شربت سنتادین وچرک خشک کن بله میشه داد
سلام شربت سنتادین وچرک خشک باهم میشه داد
- التهاب واژن کودک
سلام آقای دکتر دختر من ۳سال و ۸ ماهش وقتی میبرمش حمام و با شامپو بچه آلت تناسلیشا میشورم خیلی گریه میکنه و میگه میسوزه چیکار کنم؟
- هموروئید
سلام خسته نباشید.ببخشید اقای دکتر دخترم یمدت یبوست داشت بعدازاون متوجه شدم یه تیکه گوشت باریک ازمقعدش بیرون زده الان یک هفته است.شماچه دارویی تجویزمیکنید ایاممکنه ازیبوست بوده.الان ۱۷ ماهشه. ممنونم
- کاهش اشتها
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم 9 مهر یک سالش شده. الان حدود یک ماه میشه که از شب تا صبح 4 بار واسه شیر خوردن پا میشه و در طول روزم خیلی شیر میخوره. چند ماهی بود که شب تا صبح رو کامل میخوابید و بسیار هم بدغذا شده. فقط به نون خیلی میل داره. البته بعضی شبا که خوب شام هم میخوره بازم چند بار واسه شیر خوردن پا میشه. وزن تولدش 3 کیلو 400 بود و وزن الانش 8 کیلو 700 هست. میخواستم یکشنبه یا دوشنبه بیارمش پیشتون ولی قبلش گفتم پیام بدم بهتون. شاید راه حلی باشه که این دو سه روز ی مقدار بهتر شه و منم بتونم شبا بخوابم.
- ازشیر گرفتن کودک
سلام دخترمن ۲۱ماهه هست و میل به هیچ غذایی نداره،هیچ دارویی رو هم نمیخوره مثلا مولتی وزینک رو بو میکنه ونمیخورشون،فقط وابستگی به شیر مادر داره اونم در حد چن دقیقه ومک زدنای الکی،وزنش ۱۰کیلو وخیلی لاغر هست بردم دکتر گفتن از شزر بگیرمش،به نظرشما دکتر اگه ازشیر بگیرمش تغذیه اش بهتر میشه؟متاسفانه زیاد هم سرما میخوره وچون دارو نمیخوره دیر هم خوب میشه،ممنون میشم راهنماییم کنید🙏
- عفونت
من دخترم یه ونیم سالشه این یک هفته ده روز درست جیش نمی کنه قبلن خوب بود الان اینجوری شد آزمایش خون وادرار کردمش گفت که عفونت داره بهم فقط شربت سفیکسیم داد این دو سه روز دار م بهش میدیم ولی هیچ تغییری نکرد روزی دو سه بار جیش می کنه
- دخترم ۵ روز اموکسیسیلین خورده اسهال شده چکار کنم
- تکرار ادرار
هر۵دقیقه میره دستشویی رنگ ادرار سفید یکم زرد رنگ معمولی داره مقدارش کم

