Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
دکتر برای پسرم ک ۲سال دارد با وزن ۱۱کیلو سفکسیم ۱۰۰تجویز کردن ولی مقدارشو نگفتن..در روز چند سی سی باید بدم؟؟
- سرفه خلطی
سلام وقت بخیر . پسر ۴.۵ ساله دارم که لوزه و کمی سینوزیت هم داره . دوهفته پیش سرماخورده بود و خوب شد ولی طبق معمول همیشه الان سرفه های خلط دار داره . شربت سیموسپان و برم هگزین میدم . آیا میتونم شربت کلاریترومایسین هم بدم ؟ چون دکترش گفته بودن که بخاطر لوزه پاییز و زمستان این شرایط رو همیشگی داره
- درمورد واکسن ها
سلام وقتتون بخیر کودکم ۱۸ ماهه هسته،به هیچ یک از واکسن هایی که زده هیچ علائمی نشان نمیدهد نه تب نه درد،حتی واکسن ۱۸ ماهگی،آیا مشکلی ندارد،ممنونم
- تب کودک
پسرم سه سال ونیم است شربت پاراکید چند سیسی بهش بدم ممنون وتب بالاوگلودرددارد چکارکنم
- نفخ
سلام .نوزادم ۲۷ روزشه میشه همزمان قطره بی بی کروکولیکز رو بهش خوراند
- دوز آزیترومایسین
با سلام برای کودک ۵ ساله مبتلا به عفونت گوش چند سی سی آزیترومایسین ۲۰۰ شربت ، باید بهش بدم؟
- باسلام ،تب کودک ۵سال ونیم،باوزن ۳۲کیلو،
میخواهم از ازیترومایسین استفاده کنم برای کودک،مقدار آن رو خواستم بدونم،هم اینکه درطول این ۴روزکه کودک تب داره وسرفه های شدید وخروسکی میکن سیفکسیم جواب نداده،،،،،داروی دیگه چی بخوره؟ کتوتیفن هم میخوره،اسپری سالبتامول هم میزنه
- کمبودوزن وبی اشتهای
برای افزایش اشتها چه شربتی بدیم16ماهشه
- سلام بچه ام دو روزه بی حال و علائم سرما خوردگی داره و شب ها تب میکنه وزن ۱۱کیلو و سن ۲ سال و ۶ماه هست دستور بفرماید چطوری لوپراکس ۱۰۰ استفاده کنم ؟
بین لوپرا اکسن ۱۰۰ و سفالکسین ۱۲۵و آموکسی سیلین ۲۵۰ کدوم برا بچه ۲ و نیم ساله با وزن ۱۱ کیلو تجویز میکنی که علائم سرماخوردگی و شب ها تب میکند را دارد ممنونم
- سلام دکتر.پسرمن ماه پیش واکسن 18ماهگی زده ولی تازه بدنش جوش قرمز زده وخارش داره ممکن ازواکسن باشه
- کبودی بدن
سلام،پسر یکساله ای دارم که بعضی وقتها رو بدنش کبود هست،نمیدونم جایی میخوره کبود میشه یا همینجوری خودش کبود میشه،خیلی هم شوخ هست ،یکبار که شکمش به پله خورد متوجه شدم همونجا که ضربه خورده کبود شده باز خوب شد،نگرانم لطفاً راهنمایی کنید ممنون
- سیخ کردن پاها
دخترم 2 سالش هست، بعضی وقتا پاهاش رو سفت میکنه و به صورت سیخ شدنی میشه
یه جوری که رون های پاهاش رو به هم میچسبونه و نوک پاهاش رو به بیرون میده
در حالت دراز کشیده و سیخ
برای چی میتونه باشه ؟ خیلی روی اعصاب ما رفته این موضوع
هیچ علائمی هم روی پاها و حتی در محل ادرار و مدفوعش نیست
چطوری میشه برطرفش کرد یا از سرش انداخت این موضوع رو ؟
آیا نیاز به مصرف دارویی چیزی هست ؟ - برفک دهان
سلام آقای دکتر.ببخشید بچم ی مدتیه آب سرد زیاد مینوشه دهانش برفک زده خواستم بدونم ایا از آب سرده یا علت ی چیز دیگه هس؟
- عوارض دندان درآوردن
با سلام وخدا قوت
عوارض دندان درآوردن کودک چیست؟ لطفا راهنمایی کنید
با تشکر
- بیرون زدگی مقعد
با سلام دختری سه ساله دارم که هفته یکبار بیرون روی دارد اما بیرون روی او با درد و بیرون زدگی مقعد و ترس بیش از اندازه از مدفوع کردن همراه است لطفا بگید چیکار باید کنم ممنونم
- نوزاد
سلام عرض ادب.من واسه بچم که یک سال و هفت ماهه دکتر دگزا نوشت یک چهارم زدیم از وقتی آمپول رو زدیم شب تا چهار صبح بیداره خوابش به هم ریخته است از آمپول هستش
- میزان مصرف قطره باکتی ماید ۱۰
سلام خسته نباشید. دخترم ۱ سال و ۴ ماهسه و مجرای اشکیش بسته شدند و چشماش عفونت کردند،دکتر برای چشماش قطره باکتی ماید ۱۰ نوشته... تا چند روز از این قطره استفاده کنم؟
- کوچک بودن دورسر
دور سر نرمال کودک ۱۶ماهه چه قدر هست؟و چه موقع باید نگران این رشد از دور سر باشیم؟
- تپش قلب وتنگی نفس
سلام پسرم ازنوزادیش موقعی ک گریه میکرد پوستش کبودمیشدونفس نمیکشید وازحال میرفت فقط موقعی ک گریه میکرد اینطورمیشد،الان ک پنج سالش شده هنوزم همینطوره گریه میکنه تپش قلب، تنگی نفس و لرزش دست داره دکتربردم ب جوابی نرسیدم خیلی نگرانم لطفا راهنماییم کنید.ممنون.
- قطره کید ۳ فورت
سلام خسته نباشید. پسر ۲۰ ماهه دارم اقای دکتر. شیرخشک میخوره. الان دو ماهه اصلا لب به هیچ مولتی ویتامینی نمیزنه هیچ جوره. نه تو شیر نه تو غذا. میشه بجاش فقط ویتامین دی کید ۳ فورت بدم؟ چند قطرا باید بدم؟

