Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کودکان
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم هشت سالشه نه روز تب کردبهش پنی سلین زدن سه روزتبش قطع شد الان بعد سه روز دوباره تبش شروع شد ازمایش خون هم دادعفونت نداشت ریه اش هم چک کردن مشکلی نداشت میشه بگین من چیکار کنم براش کجا برم چه ازمایش ودارویی لازمه خدا خیرتون بده بدون منت جواب منو همه کسایی که تو سایت هستن همیشه دادید
- قرص فنازومکس
دخترم 6ماهشه قرص فنازومکس مشکلی براش نداره؟
- شربت
سلام پسرم یک سال چهارماهه وزنش 9ونیم. تب داشت شدید کمی اسهال بود وبی حال. دکتر شربت تایلوفن براتب. کواموکسی فارمنتین 228. پلارژن کیدز. کوریزان داده بهش. ی روز دادم شب حالش بد شد بالا میآورد بردم جای دیگه گفتن آموکسی برا عفونت گلو. ولی گلوش خوب. چرا داده... منم دیگه ندادم بهش.. بدم آیا یا نه؟ بی حال همینطور
- استفاده از قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک ۶ساله برای چرک گلوسینوزیت سرفه
سلام ببخشید سوالی دارم آیا کودک 6و7ساله می تاند برای عفونت کلو قرص سفکسیم 200یک بار در روز مصرف کند در صورت مشکل گوارشی چکار کند پیشایش ممنون
- جوش زدن سینه کودک
دختر م کنار نوک سینه جوش داره مدام چرک که خالی شد باز پر میشه دخترم سه سالش
- سرماخوردگی کودکان
سلام دخترم ۵ساله اش خروسک گرفته صداش خیلی گرفته سرفه های خشک داره تب داشت بالا میاورد دکتر بردم ازیترو ۱۰۰ داد ۸ سیسی وشربت گایافنزین هر ۸ ساعت ۵ سیسی دگزامتازون نصفش زد ولی خوب نشده میشه اگرنیاز داروی دیگه بدید ۱۵ کیلو دخترم
- فاویسم
باسلام ببخشید پسر من فاویسمه و خودم بهش شیر میدم یه سال و سه ماه داره میتونم بابونه گل گاو زبون یا اسطوقدوس واسه اعصابم بخورم؟
- نخوردن غذا
سلام اقای دکتر وقت بخیرپسرم یکسالو نیمه اصن غذاخوب نمیخوره دوس نداره فقط عاشق شیرخشک ایاشربت اشتهااور باعث میش ک غذابخوره؟یابی فایدست
- سرماخردگی
باسلام خدمت شما اقای دکتر پسرم۱۶ماهشه بعدسه روز تب ابریزش ویکم صرفه شروع شده بهش سیتیرزین وپلارژین میدم اقای دکتر وقتی گریه میکنه صداش یکم خروسکی شده فعلا که یه روزه اینحوریه فقطم موقع گریه و وقتی خوابه صداش اینجوریه ممنون میشم بگید چیکار کنم و چی بهش یدم تا بدتر نشه خیلی ازتون ممنونم
- سلام دکتر به بچه من سفالکسین 250داده حساسیت داره میتونم آموکسی سیلین بجاش استفاده کنم
- آلرژی کودکان
سلام پسرم ده سال داره و الان حدود چند هفته هست که مدام بینیش میگیره و آبریزش داره و تو دماغی حرف میزنه. دو روز طول میکشه دوباره خوب میشه به نظرتون آلرژی فصلی داره؟ جلوی زبانش هم رنگش عوض شده لطفا راهنمای کنید.
- اندازه شربت سفکسیم
با سلام بچم ۶ سالشه دو روزه گلوش درد میکنه و تب داره ۲۲ کیلو هم وزنشه شربت سفکسیم و چجوری بهش بدم ؟ چند سی سی
- قد کودک سه و نیم ساله
سلام دختر سه و نیم ساله ای دارم ک قدش 88 و وزنش 12 کیلو هست کمبود وزن و کوتاهی قد دارد آزمایش کامل ازش گرفتیم خداروشکر مشکلی نداشت اما رشد خوبی ندارد انگار رشدش کند هس چون خیلی دیر ب دیر لباساش براش کوتاه میشه قد من و پدرش 160و172 هس میشه توضیح بدین ک آ یا ممکن بعدها رشدش سریع بشه یا ن و بنظر شما مشکل چیه ممنون
- سلام و احترام پسرم تب شدید کرده است و اموکسی سیلین ۱۲۵ می خواهم بدهم دوز مصرفش را نمی دانم
دوز مصرف اموکسی سیلین ۱۲۵ را برای پسر کودک ۲ و نیم ساله با وزن ۱۳ کیلو چقدر است
- استفراغ
سلام خسته نباشید پسرم استفراغ ودلدرد وتب داشت بردیم سونو وازماش خون و ادرار تو سونو لنف نود داشت ازمایش ادرار کتون +1بود تو این دوروز هیچی نخورد به کوچولو سوپ خورد اونم بالا اورد اقای دکتر الان پسرم یعنی دیابت داره پزشک بهمون چیزی نگفت در مورد ازمایش فقط دارو داد ممنون میشم بفرمایید من چیکار کنم باید دوباره ازمایش بدم براش؟
- تب کودک
سلام دکترخسته نباشیدبچم تب داره میشه تخم بلدرچین بهش بدم تواین چندروزکه تب داره؟؟
- گوشت اضافه زیر زبان
سلام زیر زبون دختر۱۱ماهم یه جیز اضافس گوشت انگار اینور اونور میشه داد خیلی نگرانم چه کنم از چیه بچه خوبه خوردنش و..مشکلی نداره
- سرماخوردگی
سلام و خسته نباشی خدمت اقای دکتر.پسرم یک سال و نیمه است ده روز پیش سرماخورده بود بردم دکتر پودر سینگلو شربت پلارژین کیندز داد بهتر شده ولی هنوز سینه اش خش داره و صدا میده نیاز به انتی بیوتیک داره؟ ممنون
- سرفه خلط دار
سلام وقت بخیر پسرم چهارشنبه شب تب کرده بود و شکم درد داشت. بعدش تب قطع شد و یدونه چشمش قرمز شد. صداشم خش دار شد. الان دو روزه سرفه خلط دار داره. گلوشم نگاه کردم فقط قرمزه. من شربت سیموسپان میدم بهش. آنتی بیوتیک لازمه بدم؟
- شب ادراری
سلام.عذر میخوام پسر من تا ۳ سالگی شب ادراری داشت که یه مدت خوب شد بعد از یه مدت زمان پیش دبستانی هر شب ادرار میکرد تا اینکه شدیدا سرما خورد بعد از درمان سرما خوردگیش با آنتی بیوتیک فعلا چند شبه ادرار نمیکنه میشه عفونت ادراری داشته؟واینکه همیشه بدنش داغ بود این چند روز سرد شده

