Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقت به خیر پسرم نزدیک ۳سالشه داشتیم خمیر بازی میکردیم
داشتیم خمیر بازی میکردیم تا رفتم براش آب بیارم گریه کرد گفت مامان خمیر خوردم تو گلوم هست الان باید چکار کنم الان نمیدونم خورده یا نه
- عفونت گلو
سلام و خسته نباشید پسرم سه روزه سرماخورده با علایم تب و عفونت گلو و بوی بد بدهان شروع شد دکتر بردمش گفت لوزه هاش التهاب داره نمیتونه غذا بخوره صداشم عوض شده دکتر آزیترومایسین ۲۵۰با اسپری بینی و ایبوپروفن و شربت دیفن هیدرامین داد ولی هنوز لوزه هاش التهاب دارن و صداشم تغییری نکرده اقای دکار ایا این داروها تاثیر میکنن ممنون میشم راهنمایی کنید لوزه هاش اولین باره اینجوری شده ۱۲ساله هست
- نکسیوم
سلام آقای دکتردختر من یکسالشه رفلاکس داشت هر روزی نکسیوم بهش میدم غذا خوب میخوره هر روزی هم ندم غذا چند لقمه بیشتر نمیخوره به نظر شما قرص بهش بدم یا نه
- کم خونی مادر زادی
سلام .به بچه یکسال و هشت ماه ام از اول قطره آهن و مولتی ندادم فاویسمی هم هست بخاطر همین ندادم بش کمبود ویتامین دی و کم خونی شدید داره تالاسمی هم هست یه آزمایش گرفتم گفتن از نوع مینور هس دکتر آزمایش مجدد هم داده میشه راهنمای کنید چه دارو های بدم قطره اهن ویتامین دی و مولتی رو بدم مشکلی نداره
- آب میوه
سلام آقای دکتر دخر ما یکسالو پنج ماهشه هیچ نوع آب میوه طبیعی رو نمیخوره فقط از این آب میوه های داخل فروشگاه صنعتی میخوره بنظر شما مشکلی نداره خیلی ها میگن ندید بخوره مواد افزودنی وقتد و غیره داره ولی خب چه کنم از همینا دوست داره
- عرق
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- حرف نزدن کودک
سلام وقت بخیر. پسر شیش ساله دارم. تو خونه با ما با خاله و عمه و مامان بزرگ و بابابزرگ مادری قشنگ صحبت میکنه با بابابزرگ پدریش حرف نمیزنه. با دختر خاله مادرش هم قشنگ صحبت میکنه اما با بقیه نه. سلام و خداحافظ هم هیچوقت نمیکه تو پیش دبستانی هم جواب مربی رو نمیده و با اشاره باهاشون حرف میزنه فقط و با دوستاش هم تو گوششون حرف میزنه که مربی نشنوه. این لالی انتخابی هست؟ کدوم روانشناس یا پزشک ببرم میشه معرفی کنید؟
- آزیترومایسن
با سلام شربت آزیترومایسن ۲۰۰ هر چند ساعت باید مصرف بشه برای کودک ۶سال و نیم
- فرورفتگی ناخن
سلام خسته نباشید دخترم ۱۵ ماهه آست و از ابتدای تولد ناخن های پاش شکننده اس و دورش یکم خشک و پوسته پوسته ای میشه و ناخن شصت پاش قاشقی شکله علتش چیه ؟ چی کار باید بکنم؟
- بیقرارییی
نوزاد من 5ماهشه چن روزه بیقراره آب از دهنش میاد دست به گوشش میزنه
- سرفه
سلام آقای دکترخسته نباشید.دخترمن سه روزه سرماخورده سرفه وتب داره دکترش قبلا تشخیص برونشیت برای سرفه هاش داده وقتی سرمامیخوره شدیدمیشه من الان نمیتونم شربت آزیترومایسین پیدا کنم توی داروخانه ها میشه به جای شربت قرص آزیترومایسین بدم بهش.وزنش ۲۰کیلوهستش سنش هم ۵/۵ ،ممنون میشم پاسخ بدید.
- باسلام چند سی سی دارو به بچه بدهم
کودک ۳ ساله با ۱۵ کیلو وزن سه روزه تب داره میخام بهش سوسپلنسیون آزیترو مایسن ۲۰۰بدهم
- سانستول
سلام آقای دکتر پسر 15ماهه دارم میتونم بهش سانستول بدن روزی چند سی سی؟واینکه دیگه مولتی ویتامین ویتوکید روندم؟
- عطسه زیاد
سلام وقت بخیر ،ببخشید دختر من نوزاد ۵ ماهشه درطول روز زیاد عطسه میکنه ولی ابریزش با علایم سرماخوردگی نداره ،علتش چی میتونه باشه؟!ایانیاز به درمان داره؟
- شربت سفکسی
سلام مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۳ ساله با وزن ۱۳ کیلو چقدره؟؟
- اسهال
سلام وقت بخیر. فرزند بیست ماهه دارم که آلرژی به پروتئین گاوی داره و شیرخشک آپتامیل پپتی مصرف میکنه. یک هفته پیش تو مدفوعش خون بود بعد از اون رزیم غذایی رو رعایت کردیم و الان مدتیه هر روز حدود چهار بار مدفوع میکنه. مدفوعش کمی شله اولین بار و دفعات بعدی آبکی تره. اما دیگه خون نداره. چکار کنم؟ پدی لاکت هم میدم. اما خوب نشد
- کودک پنج ساله باوزن ۲۶ چه قدر سفکسیم بخور؟
- تغییرشیرخشک
سلام اقای دکتر لچه 9ماهه دادم یک هفته است اسهال داده دکتر شربت نیوزینک و شربت اسهال داده و گفت عفوت نیست. حال عمومی بچه هم خوبه . شیر ببلاک 2 میخوره میخوام بدونم احتمالش هست یهو بعد 9 ناه نسبت به شیر آلرژی نشون داده باشه؟چه شیری براش بگیرم آقای دکتر که امتحان کنم؟
- مدفوع تیره و سفت
سلام کودک من 8 ماه دارد و غذا میخورد .تعداد دفعات دفع او مدتی است در روز 4 یا 5 بار شده که شکل مدفوع سفت و سیاه است به او قطره آهن و پدی لاکت هم میدهم.علت و علاج زیاد شدن تعداد مدفوع در طول روز چیست آیا علت سیاه بودن رنگ مدفوعش قطره آهن است؟
- سرفه خلطی
با سلام پسرم سه سالشه و 15 کیلو وزنشه. از پنج روز پیش تب کرد و سرفه می کرد پیش دکتر بردم شربت پدی کلد و استامینوفن تجویز کردن گفتن چون ویروسیه نیازی به آنتی بیوتیک نیست. از دیشب سرفه هاش خلطی شده. می خواستم بدونم بازم نیازی به آنتی بیوتیک نیست؟ ممنونم

