Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بوی بد ادرار
سلام دخترم ادرارش و مدفوعش خیلی بوی. بدی میده بهش شیر خشک میدم شیر خودمم میخوره ادرارش کم نیست مدفوعشم روزی ۴ تا۵ بار است بعضی مواقع هم رنگ ادرارش زد میشه و مدفوعش سبز علتش چیه چون تو این بیماری کرونا گیر افتادم نمیتونم ببرمش دکتر
- اگزما
سلام دختر من ۸ماهس،از وقتی به دنیا اومده ،روی پلکش اطراف چشمش اگزما هست،و شدیدا میخارونه،هر پماد زدم درست نشده،و رژیم غذایی رو رعایت کردم باز بدتر میشه
- پاسخ بهاشتها
نوزادخواهرم ۷روزه است توو پرونده اش اندازه دورسروحرکت گردن غیرطبیعیه نکنه هیدروسغال باشه؟
- تغذبه
با سلام خدمت آقا دکتر میشه بچه بچه نه ماهه کینوا و سویق داد؟ از کدوم نوع بدیم بهتره؟ خیلی ممنون
- خندیدن نوزاد
باسلام من نوزادم ۵۰ روزه ست و۳۵ هفته بدنیا اومده ولی هنوز توبیداری نمیخنده ایامشکلی داره؟از چه زمانی باید بخنده
- اسهال بعد از مصرف ازیترومایسین
سلام پسرم ۹ماه دارد بعد از مصرف ۲/۵سی سی ازیترومایسین ۶ تا ۷بار دفع ابکی داشته است چکار باید انجام دهم
- اسهال
سلام وخسته نباشید پسرم ۱۵ ماهش اسهال داره ولی بدون تب چه شربتی مناسب سنش هست چه مقدار وچند بار در روز
- تیروئید لب مرز و شانس کم کاری تیروئید
سلام ،آقای دکتر،پسرم رودر ده روزگی بنا به توصیه مرکز بهداشت بردم برا آزمایش تیرویید 4.75=t4=107.66-t3=1.95_tsh زردی هم یازده ونودوچهار،الان پانزده روزشه،آیا نیاز یه آزمایش مجدد تیروئید دارد؟ممنون
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر وقت بخیر کودک من ۵۸روزشه.احساس میکنم سرماخورده عطسه میکنه گاهی اوقات انگار پایین بینیش خیس میشه آیا یعنی سرما خورده؟؟یا بخاطر گریه که عطسه میکنه داخل بینیش آب می مونه این شکلی میشه؟
- درمورد سر نوزاد
با سلام من نوازدی 3 ماهه دارم ک امروز دادم دست یکی از لجه ها تا بعلش کنه ولی سر نوزاد ب عقب برگشت و بجه گریه کردو من نگرانشم
- کم کاری تیرویید نوزاد
سلام .نوزاد ده روزه دارم گفتن تیروییدش لب مرزه باید چکار کنم
- خس خس وگرفتگی بینی نوزاد
ببخشید میشه بیشتر توضیح بدین ؛چه قطره ای ؟وطریقه مصرفش به چه صورت؟
- یبوست و ارتباط ان با پدی لاکت
سلام دکتر دخترم ۳۵ روزه . تا یه هفته پیش ردزی ۷ الی ۸ بار دفع داشت از شنبه گذشته که بهش پدی لاکت میدم دفعش کمتر شد تا اینکه اخر سر شد روزی یکبار و از دیروز هم دفع نداسته ایا ممکنه بخاطر قطره پدی لاکت باشه؟
- سر
سلوم دایره گودی کوچیک و نبض دار روی سر پسر سه ماه و نیممه ایا طبیعی خیلی نگرانم کرده
- شربت زینک پلاس
سلام من دخترم رو دو هفته پیش بردم دکتر متخصص اطفال که دکتر فیروز آبادی بود ایشون بعد از وزن گیری دخترم گفتن یک کیلو وزنش کمه شربت زینک پلاس دادن گفتن بعد از یک ماه دوباره بیارش ببینمش با اینکه دکتر متخصص اطفال هستن از بهداشت شنیدم که باعث بلوغ زود رس میشه یعنی من دیگه بهش ندم نگران شدم میشه راهنمایی کنید ممنون
- قطره اینفاکول نحوه مصرف
پیرو سوال قبلی اگر این قطره مورد تایید هست هر چند ساعت چقدر بدم؟ یک ماهو ۳ روزشه نوزاد
- قطره کولیکز
سلام، ممنون از پاسخ تون، روزی دوبار فرمودید قطره کولیکز رو بدم چند قطره بهش بدم؟ درضمن پسرم روزی دوبار قطره پدی لاکت هم میخوره ۵قطره
- سرفه نوزادسه ماهه
سلام آقای دکتر پسرم حدود سه ماهشه سرفه میکنه و سینش خش خش میکنه چه دارویی براش استفاده کنم ممنون میشم راهنماییم کنین
- سکسکه
باسلام وخسته نباشید ببخشید آقای دکتر پسر ۳ماه ونیمه ریفلاکس داره واز دیروز سکسه اش هم زیاد شده واسه کاهش دفعات سکسکه اش چه کار باید کرد؟دارویی هستش؟روزی ۶،۷بار وهربار سکسکه اش ۲۰تا ۳۰دقیقه طول میکشه.خودشم خیلی اذیت میشه.
- نوزاد
بچم 52 روزشه صورتشو خیلی زیاد چنگ میزنه که صورتش هم خیلی قرمز و خشک شده مثل سوهان زبر شده

