Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیردهی
سلام خسته نباشید نوزاد من 40روزش شده هنوز باشیرم سیرنمیشه وگریه میکنه منم بهش شیرخشک کمکی میدم باید چکار کنم براي اینکه شیرم بهترببشه
- مو
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه ماهشه موهاش پوسته میده چیکار کنم تمیز بشه
- وجود خون در ادرار نوزاد سه روزه
سلام اقای دکتر تو ادرار نوزاد پسر سه روزه خون دیده شده علتش چیه؟ رنگخون قرمزه
- سلام اقای دکتر پسر ۳ ماهه دارم ۶روزه سرفه میکنه سرفش کمه ولی دوروزه حس میکنم خس خس داره سینش دکتر براس شربت ازیترومایسین وق
یه پسر۳ماه دارم ۶ روزه سرفه میکنه سرفش کمه ولی دو روزه کمی سینش خس خس داره دکتر براش شربت ازیترومایسین وسالبوتامول با اسپره سالبوتامول وروز یک چهارم قرص نیزوپرد۵.نوشت ولی خوب نشده چکارکنم
- شیرکمکی
دخترم 14 روزه هست وچونکه فکرمیکنم شیرم کم هست بهش در حد 10 میلی آپتامیل میدم.اشکالی درگوارش ومعده وکولیک نداره؟؟
- شیرین کردن فرنی
سلام آقای دکتر. میشه فرنی یا شیرخشک نوزاد چهار ماه و نیمه رو با یکم شکر یا نبات شیرین کرد؟
- سوپ
آقای دکتر بچه 8ماهه سوپ خوب نمیخوره اگه به سوپش یکم نمک بزنیم اشکال داره
- کم وزنی
دخترم ده ماهشه همش 6500کیلوشه وزن تولدش 2900 شیرخشک پپتی میخوره نمیدونم چرا وزن 4ماهگی ازمایش کامل داد هیچ مشکلی نداشت االبته بیماری پوستی داره دخترم ای بی ساده یا Eb simplex دکتر پوست گفت شیر ضد الرژی بدم سوالم اینه میشه شیر ساده داد به بچه یا نه الان بیماریش خیلی خفیف شده و روبه محو شدن هست فقط هم ناحیه کف دست و کفپا درگیر بود
- سلام من کودکی دوماهه دارم دوروز بود که بیقراری میکرد و یخورده بینیش میگیره و تا دیشب که ساعت 2 خوابید امروز همش خواب بوده و ب زور برا شیر خوردن بیدارش کردم نگرانم که مشگلی هست یا نه؟ممنون میشم کمکم کنید
- سلام وقت بخیر پسرم هشت روزشه و زیر بیضش قرمزه داره پوستش نازک میشه بردمش دکتر گفت بازش بزارید و پماد داد میترسم چیزی باشه ؟هنو خوب نشده پماد کالاندولا مصرف میکنم
سوختگی بیضه
- عفونت چشم وزردی نوزاد
پسرم۱۴روزه هستش ۴،۵روزش بود متوجه زردیش شدیم ک ۱۵/۵بود که با گذاشتن تو دستگاه تو خونه زردیش رسید به ۹/۵ تو ۱۱روزگیش دکتر به من شیرخشت و ترنجبین داده چندروزه ک استفاده میکنم ولی زردی داخل چشم پسرم خیلی زیاده و خوب نشده واینکه یه چشم پسرم حالت عفونی داره ک دکتر قطره جنتامایسین وپماد اریترومایسین دادن استفاده کنیم براش قبل استفاده چشمش ترشح زرد داشت الان کمی بهترشده اما پلکش کمی متورمه
- شربت ستادین دی سی برای دختر 6 ماهه
پسرم یک سال و نیمشه تب و سرفه و چرکیه گلوش بردمش دکتر ستادین داد خوبه بهش بدم؟
- یبوست نوزاد
سلام نوزاد من تازه وارد ۵ماه شده وییوست هست از چی میتونم برا رفعش استفاده کنم نیاز به ملین کننده هست
- شیر خشک
دکتر ببخشید که باز سوال میکنم اشتباه گفتم الان بچه ۸ ماهو تموم کرده ینی الان ۸ ماهو دو روزشه همین بیومیل ۲ رو بخوره خوبه؟
- سلامت نوزاد
سلام و خسته نباشید نوزاد ما 35 روزه است بیشتر مواقع دل پیچه داره و زمان دلپیچه به خود میپیچد و رنگش بنفش میشه ولی گریه نمیکنه بیشتر مواقعه کوتاه اتفاق می افته و با بغل کردن بهتر میشه قطره پدی لاکت و شربت سگا گریپ طبق تجویز دکتر میدیم ولی چندان تاثیر نگذشه و یک برامدگی سمت چپ زیر شکم داره که موقع زور زدن اون برامدگی بیشتر میشه و اگه گرسنه باشه پاهای نوزاد میلرزه که خیلی زمانش کم هست یاداور شوم نوزاد 36 هفته به دنیا اماده موقعه بدنیا امدن وزنش 2150 کیلو گرم بود و قند خونش پایین که 5 روز در ان ای سیو بود ممنون میشم کمک کنید
- بیماری نوزاد
سلام ببخید برای چرک چشم نوزاد 18روزه چه باد کرد
- قطره آهن…
سلام آقای دکتر خسته نباشید میخواستم بگم من به پسرم قطره آهن رو با اب میدم یعنی اول قطره آهن رو میدم بعد اب میدم چون میگم یه چهار تا دندون داره سیاه نشه بنظرتون آب رو بدم بهش یا نه ؟
- فاویسم
اقای دکتر سوال قبلیم در مورد استفاده از تب بر برا نوزاد فاویسمی پرسیده بودم کفتین استامینوفن ولی بازم احتمال مشکل هست. سوالم اینه هیچ داروی تب بر ایمنی برا این دسته از نوزادان نیست؟
- شپش
سلام دکتر دخترم هفت ماهه و فاویسم داره شپش گرفته چ شامپویی مصرف کنم
- درآوردن دندان
سلام خدمت استاد گرامی کودک 8ماهه دارم الان حدود دوماهه دو دندان پایینیش در اومده ولی دو دندان بالاش در نیامده لثه هاش قرمز وورم کردنه بی قرار هم شده میتوان حداقل فاصله مدت زمان در اومدن این دندون چقد هست

