Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مصرف شربت medicareبرای بچه ی ساله
سلام آقای دکترخسته نباشید دکتر دخترم براش شربت medicareوقرص فولیک اسیدتجویزکرده میخاستم بدونم شربت روهمزمان باشیردادن بدم مشکلی نداره؟ودوم اینکه آیا قرص براش عوارضی نداره ؟ممنون میشم پاسخ بدید.
- یبوست
سلام آقای دکتر.خوردن زینک سولفات باعث یبوست ميشوديانه.ممنون
- عدم رشد قد و وزن نوزاد
سلام . پسرم ۳ سال و نیم هستش وزنش از،۱۱ کیلو بالاتر نمیره قدش هم چند سانت کوتاهه چیکار کنم
- رفلاکس معده
سلام ببخشید پسرم ۲ سالشه و خیلی مدت طولانی هست که مدام سرفه میکنه بعضی وقتام بالا میاره چندبار دکتر بردیم و چرک خشک کن و شربت سرفه و شربت آلرژی خورده ولی اصلا خوب نشده بعضی وقتام عطسه و سرفه باهم داره بعضی غذاها که چرب یا تند باشه سرفه هاشو خیلی شدیدتر میکنه گاهی بهش دمنوش اویشن میدم ولی زیاد تاثیر نداره فرداش دوباره همون جوری میشه
- شستن
سلام اقای دکتر میشه لطفا بفرمایید بهترین شیشه شیر چیست؟ نوزاد هفته ماهه دارم با شیر خشک تغذیه میشه. شیشه شیر شیشه ای یا لاکی؟ کدام بهتر است؟ ممنونم
- مدفوع نوزاد چهارماهه
اقای دکتر پسرم سه روز یک بار مدفوع میکنه رنگش زرد و شل شیر مادر میخوره
- وزن نگرفتن کودک و بی اشتهایی
با عرض سلام کودک ۴/۵ ساله ای دارم که بشدت کم غذاست و آزمایشات هم مشکلی نداشت و خیلی هم لاغر شده میشه بگین چی بهش بدم غذاش بیشتر بشه ممنونم
- سرماخوردگی
سلام دکتر دخترم یکسالشه ۸کیلوعه سرماخورده بینی هاش گرفته بد نفس میکشه و آبریزش داره و سرفه خشک آزیترومایسین۱۰۰ میدم روزی ۲ونیم سیسی دیگه چی بدم بهش برای سرفه و بینی و تنفس؟
- لرزش پای نوزاد
پسر من 5روزه هستش از وقتی به دنیا امده هر دوپای او موقع خواب باهم چند ثانیه میلرزه وزود تکرار میشه ممنون میشم راهنمایی کنید؟
- کودک
دختری شش ماهه دارم که چند روز قبل وقتی پوشاکشو عوص کردم در ادرارش لکه خون ولی خون خالص نبود مثل عفونت بود از همون روز کم اشتها شده و فقط شیر خودمو میخوره عذای کمکی مثل فری و سرلاک قبلا میخورد ولی الان نمیخوره واینکه ادرارش و مدفوعش و دهانش بوی بدی میده علتش چیه ؟؟
- پوسته شدن نوک انگشت
سلام دخترم ۱۲ سالشه نوک تمام انگشتای دستش پوسته شده کنده شده خواستم بدونم علتش چیه .ممنون میشم راهنمایی کنید.
- سلام وقت بخیر دختر یکسال وهشت ماهه دارم آزمایش مدفوع گرفتیم ازش گفتن تو مدفوعش قارچ دیده شده آیا خطرناک است
- استفراغ و اسهال
سلام خسته نباشید ببخشید دوروزی هست دختر یکساله ام بلافاصله بعد از شیرخودم رو خوردن بالا میاره و مدفوع ابکی و زرد رنگی داره ولی شیر خشک که میخوره استفراغ نداره من هم شیر گاوی استفاده نکردم
- سلام ایا متوانین بیماری من را تشخیص بدین؟
من سه روزی میشه که سرماخوردم از نوع ویروسی و علائم ابریزش عطسه و سوزش گلو را داشتم ولی امروز تغییر کرد و تبدیل به معذرت میخوام خلط و سرفه خیلی زیاد تبدیل شد الان این علائم همان سرما خوردگی هست؟
- عفونت گوش
سلام دخترم ۲سالشه پشت گوشش قسمت بالاش رییشه گوشش یه خراش کوچک هست بعضی وقتا ازش عفونت زرد رنگ تراوش میکنه بعد خشک میشه به نظرتون چه پمادی بزنم تا عفونتش خشک بشه وخوب بشه
- نوزاد۶روزه ما دوروزه زیاد گریه میکنه امروز متوجه شدیم دور نافش یکم ورم کرده در ضمن نافش هنوز نیفتاده لطفا راهنمایی کنید
- قرمزی پوست
باسلام نوزادم از وقتی دنیا آمد قرمز بود و وقتی گریه می کند قرمزی آن بیشتر می شود این قرمزی برای چیست؟ آیا پوست نوزادم تغیر خواهد کرد؟
- دندان درآوردن
سلام. برای کاهش درد لثه هنگام درآوردن چه راهکاری پیشنهاد میدهید که نوزاد کمتر بیقراری کند؟
- علت کش و قوس های نوزاد چیست؟
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما. سوالم این بود دلیل کش و قوش ها و کشیدن بدن نوزاد توسط خود نوزاد چیست ؟
- قرمزی اطراف مقعد
سلام. خسته نباشید آقای دکتر. پسر نه ماهه دارم. رفلاکس و آلرژی به پروتئین گاوی داره. چند وقته اطراف مقعدش قرمزه. دکتر اسفندیارپور براش شربت نئوزینک نوشتن. این شربت رفلاکسش رو زیاد میکنه؟ یعنی با این شربت قرمزی اطراف مقعدش از بین میره؟ شربت رو بدم بهش؟

