Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب شدید
تب خیلی میکنه بدنش پراز دونه قرمز شده همش ناله میکنه استفراغ
- دوز مصرف آزیترو مایسین
با سلام دخترم ۵ سال و نیم با وزن ۲۱ کیلو با علائم آبریزیش بینی و سرفه و تب هست سری قبل که دکتر بردم سرفه میکرد دکتر گفت الان آلرژیه ولی اگه همراه سرفه تب کرد بهش آزیترو۲۰۰ بدم منتهی نمیدونم چه دوزی و چند بار در روز بدم سرفه هاش شدید هست الان برم هگزین میخوره و سیتریزین و قطره بینی
- روش مصرف آیزترو
سلام پسرم هفت ساله است شربت آزیترو ۲۰۰ bda-zin رو برای گلودردش گرفتم روش مصرفش چجوریه
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک پنج ساله با وزن ۱۸ کیلو
سلام،دخترم ۵ سالشه و وزنش ۱۸ کیلو هستش،سفیکسیم ۱۰۰ دکتر براش تجویز کرده روزی ۲ بار ۳ سی سی، ایا سی سی تجویز شده کم نیست؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- فاویسم وواکسن دوماهگی
سلام پسرم واکسن دوماهگی باید بزنه فاویسم هم داره برای تب بعدواکسن چه کارباید بکنم
- جوش صورت نوزاد
سلام پسرم ۴ماهشه لپ هاش خیلی جوش زده و قرمز شده چیکار کنم خوب شه چه پمادی استفاده کنم؟
- بچه سی پی
سلام آقای دکتر دختر شش ساله ام بدلیل کمبوداکسیژن دچارسی پی شده چهار دست وپا میره وحرف میزنه ایسون چندسال پیش بدلیل لرزش پابردم دکتر مغز واعصاب بعدازنوا مغزدکتر گفت به خاطر ضعف عضلات است چند وزه این لرزش ها بیشترشده امازچه کاملاآگاه وهوسیاره بادست میگیرم لعضی وقتها قطع میشه بعضی وقتها نه چکارش کنم به نظر شما
- زردی کودک ۷ساله
دخترم ۷ سال داره وپاهای زردی داره آیا نیازی هست به پزشک مراجعه کنیم؟
- مقدار مصرف قرص سفکسیم ۴۰۰ برای کودک ۵ساله باوزن ۱۷
سلام آقای دکتر من پسرم ۴سال و ۱۰ماهشه سرماخورد بردم دکتر بهش سرم زدن و آمپول ریختن تو سرمش خداراشکر بهترشداما الان دوهفته است که شکم پیچ داره خوب نمیشه فارمتین بهش دادن بعد آزیترو ۲۰۰ دادن آزمایش گرفتن نه انگل داشت نه عفونت سفکسیم ۱۰۰ نوشت براش هر۱۲ساعت ۴سی سی یکهفته خورد بهترنشد همش شکم پیچ داره امشب دکتر گفتش هنوز عفونت گوارشی داره براش قرص سفکسیم ۴۰۰نوشته هر۱۲ساعت نصف آقای دکتر مقدارش زیاد نیست ممنون میشم راهنماییم کنید
- تب کودک
سلام و خسته نباشید،پسرم سه سال و سه ماه داره با وزن ۱۵ کیلو و ۲۰۰ گرم،بچه سالمیه خداروشکر،مشکلی نداره،دیروز سرما خورد آبریزش بینی داشت از صبح بهش شربت پلارژن دادم و قطره سدیم کلراید استفاده کردم، به دستور پزشک،تب نداشت،شب که خوابوندمش متوجه شدم تب داره وقتی تب سنج گذاشتم،من چون منتظر تب کردنش بودم،روش پتو نداشته بودم،بعد که اومدم تبش رو با تب سنج بگیرم دیدم پاهاش خیلی سرده،تبش رو گرفتم با تب سنج جیوه آیی ۳۸ و یک درجه بود،همون لحظه که تب سنج رو گذاشتم زیر بغلش،در حالت بیداری به اون تب سنج واکنش نشون میده انگار سردش میشه،چون خواب بود پتو هم نداشت،تب سنج رو گذاشتم زیر بغلش دچار لرز شد،پاهاش خیلی کم،دستاش بیشتر،دستاشو آورد بالا یه کم سفت شد،خواستم دستاشو بگیرم،دیدم یه مقدار سفت شده،فهمیدم لرز گرفته فوری پتو رو انداختم روش،بعد فوری دستاشو پایین آورد خوابید،چند ثانیه این حرکتش طول کشید یه چیزی هم داشت میگفت نفهمیدم چی میگه،چشماش به سمت بالا نرفت،ولی یه کوچولو چشماشو باز کرد سریع بست خوابید،همین کل حالتش بود،بعد من فوری رفتم شربت استامینوفن رو آوردم بیدارش کردم پاشد نشست،شریت رو خورد روشم آبگرم دادم خورد خوابید،حالا من همین رو امروز به دکترش گفتم گفت تشنج نبود؟؟؟منو خیلی نگران کرد،الان سوالم از شما اینه آقای دکتر آیا پسرم تشنج کرده،دکترش منو ترسوند،ممنون میشم جوابم رو بدید،پسرم اولین بار این طوری شده فقطم چند ثانیه بود،حتی گاهی پسرم تب ۳۹ درجه هم داشته بر اثر سرماخوردگی اصلا اینطوری نشده بود،الان به نظر شما این لرز بر اثر تب بوده یا تشنج بوده؟؟؟؟تشکر اگه سوالم رو جواب بدید
- آلرژی ب گلوتن
سلام اقای دکتر بچه من ۱۴ماه س تازه فهمیدم وقتی ماکارونی بلغور و حلیم و ...میخوره اسهال میشه میگن این یعنی آلرژی به گلوتون.خیلی گریه کردم آقای دکتر این آلرژی تا کی باهاش هستش؟ممنون ک وقت گذاشتید
- ویروس دست وپا در کودکان
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر نوه ام ویروس دست وپا گرفته کف پا دستها وناحیه مقعد جوش زده دکتر براش شربت دیفن هیدرامین ۵ سی سی والومینیم ام جی ۱۰ سی سی تجویز کردن ۳بار در روز بعد ۳ مرتبه استفاده امروز یکبار اسهال رفته آبکی بود البته یکبار صبح که خوب بود ولی بار دوم آبکی اگه امکان داره راهنمایی بفرمایید درضمن ۱۵ کیلو وسنش ۲سال و۹ ماه هست
- شیرخشک
سلام .پسرم ۱۰ ماهشه. تا ۶ماهگی شیر خشک آپتامیل میخورده و مشکلی نداشت از وقتی آپتامیل آپتامیل ۲میخوره شکمش اسهالی شده روزی ۵بار دفع داره و همین باعث شده که التهاب شدید در قسمت پا داشته باشه لطفا راهنمایی کنید چه شیر خشک بهش بدم ؟
- یبوست بچه ۲ سال و نیمه
بچه ۲ سال و نیم دارم
غدا نمیخوره و شکمش یبسه. لطفا راهنمایی کنید.
خیلی ممنون
- آزمایش تیروئید انجام داده دخترم نوشته Tsh۶/10میخواستم بدونم تیروئیدداره یانه؟
آزمایش تیروئید انجام داده دخترم نوشته Ths6/10خولستم بدونم داره یانه؟
- سرفه
باسلام دختر ۱۰ ساله من باوزن ۵۳ کیلو ، سرفه ی خشک میکنه و ترشحات زرد رنگ گوش داره و آبریزش بینی و گلوش قرمز شده ولی تب و گلودرد نداره من دیفن هیدرامین و شربت برم هگزین مید م ، لطفا بفرمایید چه داروهای دیگری اضافه کنم؟ آیا آنتی بیوتیک لازم هست ؟
- دوز مصرف سوسپانسیون سفکسیم ۱۰۰
میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۳ سال و ۹ ماه چقدر است؟ وزنش ۱۸.۵ کیلو است.میزان مصرف و چند ساعت یکبار؟
- اسم ویتامین
سلام اقای دکترخسته نباشید.دخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳کیلو وزنشه میخواستم بدونم چه ویتامینی بهش بدم بخوره .ممنونم
- سرما خوردگی
سلام دخترم۹سالشه دوهفته ست سرماخورده هرچی دارومیخوره خوب نمیشه خلط پشت حلق وسرفه داره بینیشم کیپ میشه میتونم قرص آموکسی کلاوبهش بدم؟
- سلام پسرم ۵سالشه وزنشم ۱۷کیلو شربت آزرومایسین باید چند سی سی بهش بدم …ممنون میشم پاسخگو باشید
سلام پسرم ۵سالشه وزنشم ۱۷کیلو شربت آزرومایسین باید چند سی سی بهش بدم ...ممنون میشم پاسخگو باشید

