Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حرف زدن کودک
سلام دکترعزیز پسرم دوسال و دوماههش حدود ۶۰ کلمه میگه واسم اعضای خانواده خودم و شوهرم و اطرافیان شنواییش هم عالیه و مشکلی نداره تمام دستورات خوب انجام میده ولی جمله فقط درباز کن رو میگه وخیلی از جملاتش نامفهوم هستن بیشتر صدای قلقل واینا بین حرفاش میاد ولی اون ۶۰ تا کلمه و جمله ی درباز کن رو بدن ایراد میگه مشکلی نداره
- احساس توده در نوک سینه
سلام، خسته نباشیددخترم ۷ ساله است، روی یکی از سینه هاش احساس درد می کنه و وقتی من دست زدم ۱توده صاف رو احساس کردم همچنین نوک سینه اش زرد رنگ شده و به داخل رفته، به نظر شما چکار کنم؟ ایا نگران کننده است؟؟ پیش چه دکتری ببرم
- جوش زدن سینه کودک
دختر م کنار نوک سینه جوش داره مدام چرک که خالی شد باز پر میشه دخترم سه سالش
- ختنه
یکسال و4 ماهشه ختنه نشده تحرکش زیاده میتونیم الآن ختنه کنیم یا تویه سن دیگه که آروم بشه وحرف گوش کنه میخواستم نظرتون رو بدونم متشکرم
- شربت اموکسی سیلین۱۲۵چقدبه پسر۱۰ماهه بدم
پسرم۱۰ماهشه سرفه شدیدمیکنه شبا چقدبهش بدم دیگه چی براش خوبه
- تیروئید
دخترم 4 سالو 8 ماهشه وقتی 4 ساله شد آزمایش تیروئید ازش برداشتن جواب tsh:3/1 شد میخواستم بپرسم این عدد طبیعی هستش یا نه ممنون میشم که جواب بدید
- سلام خسته نباشیددخترم زودبه زودسرماخورده میشه ماه پیش سرماخوردن دوباره گرفتگی بینی دارن تقریباهردوماه یکبارسرمامیخورندخیلیم مراقبم اما بازم سرمامیخورن به نظرتون چکار بایدکرد
- آنفلوآنزا.
سلام اقای دکتر پسرم ۳ سالشه یکماه پیش آنفولانزا گرفت وتقریبا دو هفتهای خوب شد ایا ممکنه دوباره آنفولانزا بگیره یا فقط یکبار میگیرن
- سلام خسته نباشیددخترم پاشدآب بخوره تاریک بوده تولیوان سوسک بوده خورده مشکلی ایجادمیکنه؟
- عفونت ادراری دختر۶ساله
سلام دخترم بعدازیک هفته بستری بخاطرعفونت ادرار،مرخص شدویک هفته درمنزل هم سفیکسیم ۱۰۰مصرف کردن آزمایش بعداز مصرف دارو به ماگفت که عفونت کاهش پیدانکرده چرا؟ البته جواب آزمایش بیمارستان نشان ازکاهش عفونت داشت بخاطرهمین مرخص شد
- گرم مزاج بودن کودک
سلام خسته نباشید.کودک 6 ماه دارم که بدنش پوسته میشه و1 روز بعدش جوشهای قرمز درمیاد.وبی خودی ردش زیاد میشه .الانم پاهاش ورانهاش روگرفته دقیقا مثل ادرارسوختگیه .روزی دوبار که بدنشو باصابون میشورم ردش قرمزتر وآبدارترمیشه امااگرباشامپوبچه بشورم روی جوشهاخشک میشه انگاریه لایه پلاستیک روی جوشاروگرفته.کرم یا پمادزینگ اکسید میزنم بدتر میشه .20روزی هست که ایجوری شده قبلا فک میکردم ادرارسوختگیه امابعدبه این نتیجه رسیدم که نیست الانم دائم بازه هوای آزاد با یه کهنه روپاهاش .پوشک هم نمیکنمش بدنش گرمی داره 3 چهارباری براش حریره بادام دادم احساس میکنم بدترشده خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنونم
- سرفه
سلام. پسرمن چهارسال ونیم هست هر12ساعت شربت سفکسیم 100 4سی سی بهش میدم دکتر گفته بعد از5روز بیاد ببینمش من دسترسی به دکترش ندارم. میخواستم بپرسم تاکی ادامه بدم پسرم سرفه خلطی داره وترشحات چرکی ازدماغش خارج میشود. ممنون
- سینوزیت
سلام پسرم ۵.۵ سالشه و بیمارشماس فعلا رشت نیستیم بخاطر سینوزیتی که جزئی داره بعضی شبها درخواب خرو پف و دندان قروچه و سرفه میکنه الان دوشبه که اینطوریه و سرماهم نخورده میتونم بپرسم آیا دارویی باید مصرف کنه؟
- خلط بینی
سلام دخترم سه سالشه چند هفتا پیش سرنا تورد نیوتادین و پروسپان بهش دادن دکتر داد.یا مدت توب رود دوبارا از یا هفتا پیش دیدم بینیش خلط داره تو خواب طرفا میکند دکتر بردم قطره بینی با اسپری داد بزنم دهنش خوب شد ولی هنوز دماغش خلط داره انگار بدتر شده چه کنم عفونتی نشه
- سیتریزین
سلام دکتر برای کودک ۱۷ماهه سیتریزین تجویز کرده برای بی قراری در خواب و خارش چشم علایم خیلی شدید نیست لازمه این شربت و بدم ؟ عوارض نداره ؟
- قطره مولتی ویتانین
سلام اقای دگتر بچه 9 ماهه دارم مولتی ویتامین ویواکید میخورد ولی الان دیگا نیست چه مولتی ویتامینی بخوره که خوب بلشه. وزن و قد رشد بچه هم کاملا طبیعیه
- کش وقوس و زور زدن و بیقراری
سلام دخترم چهارماهشه قبلا شب ها خیلی خوب میخوابید ولی امروز سه شبه که تو خواب مدام کش و قوس میاد و صورتش رو محکم چنگ میزنه و بیدار میشه.روزها شیر خشک آپتامیل پرونوترا میدم شب ها هم شیر خودمو مشکل چیه؟با تشکر
- استفراغ نوزاد6ماهه
با سلام کودک من طبق تشخیص پزشک بیماری هرپانژین داره که تا امروز 9 روز به طول انجامیده اما در روزهای اتر یعی از روز 8 و 9 شدوع به استفراغ کرده کودک من 17 ماهه بوده و دلرای خونریزی لثه و تاول در گلو و حالت تهوع میباشد . ایا این حالت تهوع نشان بهبود روند بیماری هست ؟با تشکر
- فرزندم کم خون هست یکسال وپنج ماه است
- گرفتگی بینی
سلام.اقای دکتر.پسر 8 ساله ام .گرفتگی بینی داشت.لوزه ی سوم رو عمل کردیم.ولی همچنان گرفتگی بینی دارد.خیلی اذیت میشه.چیکارکنیم

