Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب وحساسیت
سلام اقای دکتر. ببخشید دخترم تب داره چند روزیه منتهی همراه تب کل بدنش ریز ریز مثل جوش قرمز رنگ زده ایا خطرناکه ببرمش دکتر یا نیازی نیس
- شیر خشک
با سلام دخترم ۸ ماهشه وزن گیری خیلی پایینی داره بهش شیر خشک آپتامیل میدادم همیشه اسهال بود دکتر بعد بستری شیر خشک نان آال ۱۱۰رو تجویز کردن آیا ادامه بدم این شیر خشک رو یا فقط همین یکی ؟ خیلی ممنون
- زبان
سلام خسته نباشید کودک ۱۹ ماهه پسر سه روزه دقت کردم اول زبانش سفید رنگه و انتهای زبانش خاکستری رنگ شده غذای خاصیم نخوره علت میتونه چی باشه چجوری ره درمان بشه
- مصرف شربت ازیترومایسین
سلام.ما روز سه شنبه خدمت شما رسیدیم با کد۶۱۶۸شما برای خس خس سینه پسرم سالبوتامول نوشتید و فرمودید اگر خوب نشد ازیترومایسین بدید اما دستورشو نفرمودید .پسرم حالش بد شده و توان خروج خلطو نداره وزنشم رو ترازو ۷۸۰۰نشون داد.
- سرفه خشک مکرر
سلام،وقتتون بخیر،پسرم هفت سالشه،امسال از اول زمستون چند بارسرما میخوره،و سرفه هاش خیلی طول میکشه،حتی یک ماه هم طول میکشه،هنوز تازه خوب شده بود که باز دوباره سرما خورده و سرفه های خشک مکرر داره،ترشح بینی هم داره،قبلا راههای خونگی براش جواب میداد ولی الان نه،چه دارویی تجویز میکنید؟هنوز ماه پیش سفیکسیم خورده
- عوارض و فواید راسیپ
سلام جسارتا بنده پسر دونیم ساله ای دارم که به شدت بدغذاست و ریفلاکس داره به خاطر آلرژی غذایی پنج ماه بود راسیپ میدادم به شدت راضی بودم ولی از ترس عوارض قطع کردم ولی دوباره بی اشتها شده باز میتونم شروع کنم راسیپ بده یا ن؟؟
- سلام اقای دکتر پسرم ۵ ماهشه نصف برگه ای کاغذ خورده مشکلی براش پیش نمیاد؟؟
- مکمل امگا برای کودکان
سلام خسته نباشید دخترم ۹ سالشه شربت امگا رونمیتونه بخوره میخواستم بدونم قرص امگا هست براش بگیرم وویتامین د
- قطره آدزیر
سلام آقای دکتر قطره آدزیر باعث سیاه شدن دندان ها میشه پسرم دوتا دندون پایین درآورده میخواستم بدونم قطره آدزیر باعث سیاهی دندونش میشه من بعد از قطره کمی آب بهش میدم
- قطره
سلام واحترام.اسپری بینی اکسی نوز گرفتگی بینی؟یا ابریزش ؟واینکه کودک زیردوسال میشه استفاده کرد ؟تشکر
- حساسیت
سلام کودک من 9 ماهشه که به لبنیات از اول حساسیت داشته و خودم و او رژیم لبنیات داریم آیا میتونم به کودکم بیسکویت مادر بدم؟؟؟چون ممکنه داخل این بیسکوئیت از شیر خشک معمولی استفاده شده باشه
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر من 1سال و دوازده روزه هستش سرماخورده بهش آزیترومایسین 100داذم 5روژ ولی بازم سرفه های خلط دار داره پلارژینم میدم حالا به نظر شما سفکسیم 100بدم بهش یا نه وزنشم 12کیلوهستش
- پسرم سرماخورده 18ماهشه چی بدمش پیشگیری کنم کاربه دکترنکشه
سلام پسرم سرماخورده چه دارویی بدم گلوش در میکنه سرفه عطسه میزنه خیلی
- دوز ونحوه مصرف
کودک ۶ساله وزن۲۰ کیلو سفیکسیم ۱۰۰ چند سی سی استفاده کند
- قطره پدی لاکت
سلام اقای دگتر بچم 7 ماهشه 3 روزه روزی 4 الی 5بار اسهال داره حجم زیاد نیست البته . حال روحیش هم کاملا خوبه . دوروز پیش کمی نارنگی داده بودم بهش . میخوام بدونم میشه پدی لاکت بهش بدم؟
- لاغری پسر ۵ ساله
سلام
من پسرم پنچ سالش خیلی لاغره. همیشه رنگ صورتش پریده برای دستشویی رفتن خیلی مشکل داره و خودشو میگیره به طوری که اگر صبح دستشویی بخواد بره انو تا بعد از ظهر می گیرد
- اسهال
سلام دکترعزیز.پسرم دوسال و پنج ماهه ازدیروز اسهال زرد بدبو داره خیلی آبکی هستش فقطم اسهال ن تب ن علایمم دیگه ای نداره.چی بدم بخوره ک موثرباشه.فاویسم داره
- شربت سفیکسیم
سلام مقدار مصرف سیفیکسیم برای بچه ی۲/۵با وزن ۱۳/۵ چقدر باید باشد
- کنده شدن ناخن
سلام ،امروز متوجه شدم تمام ناخنهای دست و پاهای فرزند ۶ساله من از ریشه کنده شده ،خیلی ترس دارم بردمش دکتر فعلأ آزمایش نوشته و شربت زینک،تورو خدا کمک کنید
- كم آبي
باسلام .دخترم تازه وارد يك سالگي شده و الرژي غذايي داره و فقط شيرخشك ميخوره در كل روز.وزنش ١٢و نيم كيلو وزن تولد ٤٢٠٠..دخترم چندروز إسهال داشت حتي آب هم ميخورد إسهال ميشد..الان اسهالش خوب شده خيلي بي قرارم همش اب ميخواد من كلي بهش اب ميدم انا بعضي وقتا حتي يك روز كامل ادرار نميكنه.ديروز ادرار كرد بشدت دزد و بد بو بود..شبا هم تو خواب گريه ميكنه اب ميدم ميخوابه..يعني مشكل كم آبي داره؟روي بدنش هم جوش هاي قرمز زده

