Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- همانژیوم
باسلام وخسته نباشید. دخترمن ازبدوتولدهمانژیوم بینی داره.۷ماهه به دنیا اومده.۲کیلو۴۰۰ وزنش بودالان ۲۳ماه است. آیادرمانی دارد.راهنمایی بفرماییدلطفا
- قطره آهن سيدرال
سلا جناب دکتر گرامي قطره آهن سيدرال براي کودک 11ماهه چند سي سي بايد داده شود؟؟
- پنیرک
سلام و خسته نباشیداقای دکتر نوزادم 16 روزشه شیر خشک هرسه ساعت 60 سی سی میخوره و مابینش هم اکثرا شیر مادر میخوره الان یکی دوروزه بعضی وقتها در طول روز یه بار تا دوبار به اندازه خیلی کوچولو پنیرک میاره اشکال نداره؟البته خیلی کم و کوچیکه . شربت دل درد هم از امروز بهش دادم. درضمن تو خونه یه بلوز آستین بلند و باشلوارمیپوشونمش خوبه
- سرفه
سلام دخترم سرفه میکنه و سینش خرخرمیکنه چیکارکنم
- مدفوع
سلام پسري چهارماهه دارم كه شير خشك آپتاميل و قطره آد ميخوره چند روزي هست كه در مدفوعش نخ هاي سياه رنگ ميبينم وزنش ٦٩٥٠ گرم و قدش ٦٥ و دور سر٤٢ هست يك هفته پيش واكسن چهار ماهگيش زدم ميشه علتس بفرماييد
- قی چشم
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم از وقتی که متولد شده تا الان که هفت ماه هست کنار چشمش قی میکنه و قرمز میشه بعضی وقتا هم موقع ای که از خواب بیدار میشه یک چشمش بسته هست
- حساسیت
سلام اقای دکتر. نوزاد من پنج روزه بود که با دفع مدفوع خونی دکتر گفت حساسیت به پروتیین گاوی داره. ولی آزمایش ننوشت براش. منو از کل لبنیات ممنوع کرد . الان نوزادم چهل روزه هست و به خاطر نفخش حبوبات هم نمیخورم و شیرم به شدت کم شده. خواستم بپرسم آیا من همچنان به رژیم ممنوعیت لبنیاتمادامه بدم؟ تا کی این حساسیت ادامه داره؟
- ناف نوزاد نارس
نوزاد من ۳۲هفته به دنیا اومده الان چهل روزه نافش نیافتاده خشک شده ها ولی نیافتاده چیکارکنم
- سلام دخترم فکر کنم سوزن خیاطی خورد الان چکار کنم
سلام دخترم فکر کنم سوزن خیاطی خورده الان چکار کنم
- زردی نوزاد طولانی شده
سلام.اقای دکتر آزمایش دادیم چکاب کلی گرفتیم آنزیم کبدی بالا بوده چکارکنیم نوزادم 46روزشه ممنون میشم
- پوست سر نوزاد؟
سلام و خسته نباشید آقای دکتر دختر من ۱ سالشه اما هنوز کف سرش مثل نوزادیش پوسته زرد داره چه شامپویی استفاده کنم؟
- قدو وزن کودک
سلام اقای دکتر دختر من هجده ماهشو تموم کرده وزن حدود یازده ونیم وقدش هفتادو هشت ونیم خواستم ببینم ایا نرمال هست یا نه ممنون میشم پاسخ بدید
- قی کردن چشم
با سلام و خسته نباشید من یه پسر دارم 12روز داره و چشمش خیلی قی میکنه و رنگش زرده پیش متخصص بردمش براش قطره باکتی ماید10 براش نوشته حالا میخواستم بپرسم با توجه به سنش این قطره براش مناسب هست یا نه و یا اگه راه دیگه ای است راهنمایی کنید باتشکر
- شیر خشک
سلام خسته نباشید نوزادم پسرم دوماهو ۱۱ روزشه بعضی اوقات که شیر خشک میخوره بالا میاره زیادم میلی به خودن نداره نان ۱ میدم میتونم شیر خشکشو عوض کنم فاویسمم داره
- علت سرد بودن پیشانی نوزاد سه ماهه
پسر سه ماهه دارم ازمایش دادم آهن خونش ۱۰/۴ هستش حالش خیلی خوب بود بیرون باد می وزید از وقتی اومدیم خونه حالا دوروزه رنگ پریدگی داره ومن دوبار استامینوفن دادم هیچ یک از علائم سرماخوردگی رو نداره و در این دوروز پیشانیش سرد هستش چی کار کنم و علائم سرماخوردگی رو نداره علت رنگ پریدگیش چیه تا حالا ۳ بار یکبار یک روز دومین بار ۵ روز و سومین بار دو روزه که رنگ پریدگی داره چه ویتامینی بدم ضمنا شیر خشک آپتامیل اچ آ می خوره
- مشت کردن دست
سلام .آقای دکتر دخترم شیش ماه و نیمشه خیلی مواقع دستاش مشت میکنه پاهاشم همش جمع میکنه رو زمین نمی ایسته.اما وقتی دراز کشه پاهاش تکون میده میگیرشون با دست.به نظرتون فلج نیست؟یا فلج مغزی؟استرس گرفتم
- فاویسم و زیتوکید
سلام پسرم فاویسم و ۴ ماهشه میخواستم بهش مولتی ویتامین زیتوکید بدم آیا ضرری نداره؟ میگن ویتامین سی خوب نیی
- زردی در نوزاد
اگر بچه ۸ روزه زردی بالای ۲۴ داشته باشه ولی سریع برای درمانش اقدام کرد روی مغز و کبدش اثر میزاره؟
- مولتی ویتامین
سلام میشه هر ماه به بچه مولتی سانستول داد به جا مولتی بهداشت آقای دکتر؟دخترم یکسال و دو ماهشه؟؟
- عدم دفع موکونیوم
سلام ، وقت بخیر، پسر من بعد از تولد اولین مدفوع اش زرد رنگ بود ، اصلا مدفوع تیره ای که بهش موکونیوممیگن رو دفع نکرد میخواستم بدونم مشکلی داره

