Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام کف دست وپا های پسر ۷ ساله ام زرد است
کف پاها دست های پسر ۷ ساله ام زرد است این علامت بیش از ۱سال میشه که داره ولی هیچ علایمی دیگر نیست
- سلام وقت شما بخیر
- ویروسی
سلام آقای دکتر.پسرم دو سال و نیمشه. دیروز آبریزش بینی داشت. یبار سیتریزین دادم آبریزشش قطع شد. بعد تب کرد. ۳۷/۵ بود. چون اصلا استامینوفن نمیخوره شیاف گذاشتم تبش قطع شد بعد از شیش ساعت از شیاف دوباره تب کرد. دوباره شیاف گذاشتم. از دیروز دو بار هم استفراغ کرد. یبار دیشب وقتی تب داشت. یبارم صبح وقتی تب داره این ویروسیه یا ممکنه عفونت عاملش باشه؟
- سلام خسته نباشید پسرم تازه وارد ۱۰ماهگی شده همش سرما میخوره میشه راهنمایی کنید چه دارویی خوبه بهش بدم شربت سرما خوردگی و سفکسیم بهش دادم شربت ضد سرفه کید هلیکس هم دادم یکمی بهتر میشه ولی دوباره بعد از تمام شدن دارو دوباره سرماش شدیدتر میشه الان حس میکنم سوزش بینی و آبریزش بینی و گلو درد داره ممنون میشم پاسخ بدین
سلام خسته نباشید یکسال و یازده ماهشه سرماخورده ترشحات بینیش اول بی رنگ الان سبزه عفونت داره پنی سیاست 125بگیرم یا آموکسی سیلین
- سلام آقای دکتر دخترم تصادف کرده دکتر ها میگن قسمت پایینی ریه انگار جمع شده الآنم سفرهای شدید با خلط داره هر کاری می کنم سرفه اش خوب نمیشه چی باید بهش بدم سرفه اش قطع بشه
- غده لنفاوی
باسلام پسرم ۳ سالشه هفته پیش سرما خوردشدید الان ناگهانی دستم پشت گوششش خورد اندازه یه عدس پشت گوش چپشه به نظرم غده لنفاوی خطرناک نبست
- بی حال
سلام خسته نباشید دخترم 2سالشه مدفوع سفید رنگ البته اشتها نداره حتی علاقه به آب نداره نزدیک به چند روز این حالت داره
- کواموکسی کلاو
سلام اقای دکتر یکماه پیش دکتر برا پسرم که دوساله ونیمه است شربت کوتریماکسازول تجویز کرد بعداز دوره درمان ده روزه چهارروز خوب شد ولی دوباره سرفه شدید وخلط پشت حلق داشت بردم دکتر دکتر براش اموکسی کلاو هر دوازده ساعت ۴سی سی تجویزکرد الان ۵روز دادم بهش امروز ناحیه مقعدش والتش جوش زده نگرانشم چکارکنم دارو رو ادامه بدم یا قطع کنم دکتر گفت چون زیر۳ماه انتی بیوتیک مصرف کرده فقط همین اموکسی کلاو جواب میده
- ممنون
آقایی دکتر ببخشید دوباره میپرسم شربت پی ای جی برای رفلاکس مضره؟ چون بچم با شربت لاکتولوز اسید معده ش بیشتر میشد
- شربت آموکسی سیلین 125
باسلام. برای نوزاد دوماهه شربت آموکسی سیلین 125 چند بار و چه دوزی باید مصرف شه. 7 کیلو وزن. ممنون
- سرما خوردگی کودک ۶ ساله
سلام.وقت بخیر.پسر۶ساله دارم دوهفته قبل سرما خورده بود دکتر بهش شربتهای سفیکسیم ۱۰۰ با بروفن و کتوتیفن داد کمی بهترشد دوباره دو روز پیش خیلی سرفه داشت دکتر بردم همین داروها را مجدد داد.الان دو روز هست موقع خواب توی دهنش کف جمع میشه و از دهن نفس میکشه و بینی ش به نظرم کیپ هست به سختی و با صدای خروپف نفس میکشه؟ چه راه حلی برای مشکل پسرم وجود دارد؟ ممنون از راهنمایی تون
- سلام میخواستم بدونم دوز مصرفی آزیترومایسین برای کودک ۲سال ونیم چه دوزی است
سلام آقای دکتر دوز مناسب آزیترومایسین برای کودک ۲ سال ونیم چی هست؟
- زينک
سلام آقاي دکتر بچه ي 18 ماهه با 9کيلو 700 وزن چند سي سي در روز شربت زينک سولفات داده شود؟
- سلام آقای دکتر دختر من سه ماهشه کولیک داره ودکتر گفتن احتمال رفلاکس هم داره الان چندروزه ۳بار درروز مدفوع میکنه مقدارکم ویکم آبکی آیا اسهال شده یا ربطی به رفلاکس داره چون مقدار مدفوع کمه ویکم شل وآبکی میترسم لطفا راهنمایی کنین ممنون
سلام پسرم ۱.۵سالشه یه هفتس که اسهاله روزی چهار پنج بار دفع داره بد بو نیست ولی آبکی و با حجم زیاد
- ۲۰ماه
سلام دخترم ۲۰ماهشه کمی سرماخورده بینی هاش میگیره و مخاط سبز میاد گاهی و سفید تب و... نداره چی بدم بهش ایا چرک خشک کن بدم و چی باشه؟نمبتونم ببرم دکتر
- عوارض واکسن هجده ماهگی
سلام دخترمن دوروز پیش واکسن هجده ماهگی زد و امروز صبح ازشدت خارش دست وپای راستش ازخواب بیدار شد وخیلی بی قرار بود و این قرمزی درقسمت انگشتان وکناره های دست وپا است باید چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنین
- اوتيسم
سلام خدمت اقای دکتر فرزندم ۱۴ماهش هست من و مادرش هرچی اسمش را صدا میکنیم بر نمیگرده و اصلا نسبت به اسمش توجه نمی کنه حتی دیگران صداش بزنن،ولی اگه صدای اطراف رو بشنوه مثل تلویزیون و جاری برقی و.... عکس العمل نشون میده من و مادرش بسیار وحشت زده شدیم که نکنه از علاعم اوتیسم باشه تو را خدا راهنماییمون کنید
- بوی بد دهان بچه
سلام خسته نباشید ببخشید امروز ک دخترم صب بلند شد برای شیر دهنش بو میداد عین ادم بزرگا ، تا حالا برام پیش نیومده بود حس کنم دهنش بو میده ولی امروز اینجوری شد ۲۱ ماهش
- عفونت گوش
پسرم يكرهفته است هرزگاهي گوش درد داره چيكار كنم
- اسهال پسر بچه 14 ماهه
سلام و وقت بخیر، پسرم امروز 14 ماهه شده و ما در چکاپ یکسالگی پسرم که تقریبا 13 ماهگی جوابش اومد متوجه شدیم کمی کم خون هست بعد دکتر گفت قطره آهن لیپوزوفر آبی رو جای یک سی سی به یک و نیم سی سی افزایش بدید و از همون زمان چون من باردار بودم از شیر گرفتم و دیگه کامل پسرم شیر خشکی شد و دقیقا از همون 13 ماهگی ما به جای شیر خشک نان 2 شروع کردیم شیر خشک نان بالای یکسال اوپتی پرو رو که میزان آهنش بیشتر هست رو شروع کردیم یعنی این 3 تغییر اساسی در 13 ماهگی پسرم اتفاق افتاد و از همون موقع مدفوع پسرم شل و آبکی شد به طوری که هفته گذشته کاملا آبکی و تیره رنگ (سبز تیره) شده بود که بردم دکتر گفت به آهن واکنش نشون داده و کلا 1.قطره هاش رو حذف کرد هم آهن و هم آد رو قطع کرد و 2.گفت شیر خشک بدون لاکتوز بدید 3. گفتن غذا فقط ماست و دوغ و موز و سوپ بدید 4.دارو زینک سولفات، پدی لاک، کیدی لاک، شربت سفکسیم داد. که شیر خشک رو نخورد و ما مجبور شدیم شیر خودش رو بدیم و تا دیروز رنگ مدفوعش خوب شده اما هنوز آبکی و دوباره دکتر بردم گفت تا شیر بدون لاکتوز ندید راه چاره نداره :( یه برند دیگه شیر گرفتم به سختی یکم خورد.. چاره چیه ؟ دارو هارو تاکی ادامه بدم؟ به نظرتون نان 2 بدم مشکل برطرف میشه؟ یا نان دو فقط برای زیر یکساله؟ قطره آهنشو از چه زمانی شروع کنم؟ تورو خدا راهنماییم کنید الان بچه یک ماهه این وضعیت رو داره

