Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزاد
با سلام نوزاد۳ ماهه من عصرها اصلا شیرمرا نمیخورد روزها هم فقط در خواب شیر مرا میخورد چکار باید کرد؟
- گوش
سلام آقای دکتر لطفا اگر برایتان امکان دارد علایم عفونت گوش و مجاری ادراری را در نوزادان زیر یک ماه بفرمائید قبلا از راهنمایی شما صمیمانه متشکرم
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. دیروز فرمودید بابت وزن گیری پسر چهارماهه ام شیر خشک رو همراه با شیرمادر شروع کنم. با توجه به اینکه پسرم به پروتئین گاو و تخم مرغ آلرژی داره شیرخشک آپتامیل پپتی جونیور گرفتم اما اصلا نمیخوره و دوست نداره. شیر خشک دیگه ای هست بتونم بهش بدم؟
- شیر گاو
سلام دکتر به دخترم سه ماه س میتونم شیرگاو یا شیر پاستوریزه بدم 6200وزنشه رفلاکس هم داره شیر خشک میخوره
- نفس کشیدن
علت خرخر یا نفس بلند حالت اه نوزاد چیست
- قطره آهن
سلام وقتتون بخیر.
آقای دکتر دخترم الان 7 ماه و 17 روزشه هر روز من بهش قطره مولتی ویتامین ویواکیدز میدم. آیا باز نیازه بهش قطره آهن هم شبا بدم یا خیر.
ممنون میشم بفرمایید.
- ریزش ابرو
سلام خسته نباشید پسرم ۴ ماه ونیمه ازسه ماه ونیم داره کم کم ابروهاش میریزه عادیه ؟؟ ازدوماهگی مولتی میدهم تازگی هم آهن بهش میدهم خیلی نگرانم توغربالگری دوبار گرفتن تیروئید نداشت البته چون شیر نداشتم یه هفته اول شیر خشک دادم نمیدونم میتونه نتیجه رواشتباه کرده باشه یانه
- کارنکردن شکم
- چشم
سلام دختر خواهرم بیست روزشه چشم دختره اشک میریزه اشکال نداره?
- جواب سونوگرافی نوزاد یک ماهه
سلام اقای دکتر من برای بچه خواهرم که جواب سونگرافیشو گرفته و در ایران نیستن میخواستم مشاوره بگیرم نگرانم . نمیدونم چطور متن سونوگرافی رو براتون بفرستم انگلیسی هست . فقط نوزاد بریچ بوده الان سونوگرافی پاش یه چیزای نشون داده
- کیست در سر نوزاد یکماهه
سلام ببخشید تو سر نوزادم یک کیست وجود داره ایا خطرناکه؟به دارو نیازه؟
- کم کاری تیروئید
با عرض سلام و وقت بخیر نوزاد من در روز پنجم تولد تی اس اچ 5 داشت که با تکرار ان در ده روزگی تی اس اچ شد 3 و یک دهم و در 29روزگی آزمایش وریدی تی اس اچ 8.09 و تی4 هم 7.66 بود که متاسفانه بعلت عدم دسترسی به پزشک متخصص،پزشک عمومی تشخیص کم کاری تیروئید دادند و براش روزی سه چهارم قرص لووتیروکسین50 تجویز کردن و بعد از یک ماه مصرف قرص تی اس اچ شد 0.1 و تی4 هم شد 11 خودم احساس میکنم تی اس اچ بیش از حد کم شده سوال من اینه که آیا تیروئید نرمال شده و نیاز به ادامه درمان نیست؟ درضمن از نظر قد و وزن و دور سر هم خداراشکر خوبه الان دوماه و ده روزشه پزشک عمومی گفت باید ازش ام آر آی بگیریم!! من دارم سکته میکنم ام آر آی واسه چی؟ نظر شما چیه؟
- تغذیه نوزاد، شیرخوار و کودک
با سلام.نوزاد چهار ماهه ای دارم که از بدو تولد موقع شیر خوردن اول گریه میکند بعد که کمی خواب الود شد شیر میخورد.البته بهتر شده بود ولی باز همین طور شیر میخورد.در ضمن وزن گیری بهتری دارد و من هم در شیرم مشکلی ندارم.به نظر شما ایراد از کجاست.ممنون از راهنماییتون
- سرماخوردگی
شبا بینیش میگیره سرفه میکنه حالت تهوع بهش دست میده میاره بالا استفراغش غلط داره دوماهشه
- زورزدن
سلامآقایدکترمننوزادمچهلروزشهیکروزهکمدفوعنکردهخیلیبخودشمیپیچهوگریهمیکنهایامشکلخاصیداره؟
- استامینوفن
سلام بچم واکسن دوماهگیش روزدم شربت استامینوفن بهتره یاقطره میزان مصرف چقدر
- ورم پا بعد از واکسن دوماهگی
با سلام. آقای دکتر واکسن ۲ ماهگی دخترم رو زدیم. بعد از یه هفته متوجه شدم پایی که واکسن زده از زانو به بالا، یعنی کل ران پا نسبت به پای دیگر متورم است. باید چه اقدامی انجام بدم. علائمی مثل تب ، درد و قرمزی ندارد. ممنون میشم کمکم کنید. خیلی نگرانم
- بی قراری شبانه نوزاد
دختر من شبا از ساعت ۱۰ شب تا صب فقط گریه میکنه و جیغ میکشه و فقط ۴۰ روزشه هیج جای بدنش درد نداره و فقط گریه میکنه و بی قراره چیکار کنم خوب بشه و خوابش تنظیم شه
- سوال از متخصص اطفال
باسلام خدمت جناب دکترنوزادشش ونیم ماهه ای دارم که بیماری قلبی وی اس دی وپی اس داره وبه زودی بایدجراحی بشه وتازه پنج ونیم کیلوهست واصلاوزن نمیگیره ورشدمطلوبی نداره ازپنج ماهگی فرنی وحریره روشروع کردم امادروزنش تاثیری نداشت به نظرشمابرای وزنگیریش چی بخوره؟؟الان هم بهش حدودیک هفتست که بیسکوییت مادروآب هویج وسوپ وآب سیب وموزو... میدم واینکه ریفلاکس هم داره خوردن این غذاهاواسش موردی نداره واینکه ازوقتی غذاروشروع کردم یبوست هم گرفته چی بدم تایبوستش برطرف بشه
- ضد عفونی سوراخ گوشواره
سلام دکتر میشه جای الکل به جای سوراخ گوشواره دخترم پماد تتراساکلین بزنم

