Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واتساب
سلام نوزادم ۱۷ روزشه شکمش خیلی باد داره شربتن براش گرفتم فایده نداشت
- سرفه نوزاد ۲ماهم
سلام جناب دکتر من پسرم ۲ماهشه خیلی کم سرفه میکنه میدونم سرما خورده تو سن ۲۲ روزگیش یکبار بستریش کردم دکتر بعد ترخیص بهش آزیترومایسین واسپری بینی داد الانم سرفه میکنه دوباره ایا میتونم باز شروع به مصرف دارو کنم وضعیت مالیم خوب نیست که ببرمش دکتر ممنونم خداخیرتون بده حتما راهنماییم کنین
- سرفه
با سلام و عرض تشکر از وقت گرانبهایی که میگزارید فرزند دختر 18ماهه حدود هفت ماهه که سرفه های رفت و برگشتی داره و هنگام خواب و بازی زیاد میشه دکتر انواع داروها رو دادن ار انتی بیوتیک تا کرتوت دکتر اخردو جور پاف داده وه یکی 5روز و بعدی یک ناه نصرف بشه و یک کرتون شیری که نصفش زده بشه به نظر شما کرتون رو بزنیم
- آبله مرغان
24سالمه و تاحالا آبله مرغان نگرفتم ی دختر سه ماهه دارم و یکی از نزدیکانمون ب خونه ما اومدن ولی دوروز بعد پسرشون ب شدت آبله مرغان گرفت و حالا دخترم بعدازچندروز سرفه میزنه ایا ممکنه نشانه آبله مرغان باشه؟؟ اگرنوزاد سه ماهه ابله بگیره خیلی خطرناکه؟ کشنده نیست؟ پانزده روز دیگه هم واکسن چهارماهگی داره
- بی قراری در شب
سلام دخترم یکسال و بیست روزشه شبا خیلی بیقراره همش گریه می کنه با دمر خودش میندازه و کمرش حالت گنبدی میکنه.بردم دکتر تشخیص نداد.یک هفته است اسهال هم هستش اما عذرخواهی می کنم زرد رنگ.بدون تب .هنوز دندون در نیاورده.دایمتیکون هم میدم آروم نمیشه.موقع خواب اینجوری بی قراری میکنه هر یک دقیقه بیدار میشه گریه میکنه
- کم وزنی
سلام پسر من چند روز دیگه ده ماهش تموم میشه وارد یازده ماه میشه از پایان نه ماهگی که یک دندون دراورده تا الان خیلی بد غذا شده هیچی نمی خوره به جز شیر خودم البته شیر خشک می خوره ولی وزنش اضافه نشده خواستم یک شیر خشکی معرفی کنید که باعث افزایش وزنش بشه ممنون
- سلام خسته نباشین دخترم نه ماهه هستش دستاش مدام تو گوشاش هست دکتر گفت عفونت داره راهنماییم کنین لطفا درضمن عفونت گوش خطر سازه
سلام خسته نباشید دخترم ۸ ماه یه هفتشه شبا نمیتونست شیر بخوره چون دماغش میگرف گوشش هم میکشید بردم دکتر معابنه کرد گفت گوشش عفونت داره آموکسی سیلین ۱۲۵ داد با کتو تیفن استا بعد قطع دارو باز کم کم شروع شد الان چه شربتی بهش بدهم چند سی سی ؟؟
- تجمع هوا در روده پسر ۴۰ روزه
سلام من پسرم چهل روزه هست و به دلیل تجمع هوا در روده عمل شده و الان دائما برای دفع ادرار و مدفوع شدیدا گریه میکنه چه کنم میتریم از خونه ببرمش بیرون
- دور سر نوزاد ۶ ماهه
با سلام پسرم ۶ ماهه است موقع تولد ۳۴ سانتی متر دور سرش بود. حالا بردم بهداشت شده ۴۶ از بهداشت گفتند به خاطر دور سرش باید متخصص ببینه ایا دور سر پسرمن نرمال هست یا نه ممنونم خیلی نگرانم
- بی قراری شبانه نوزاد
سلام دخترم هفت ماهشه وزن زمان تولد سه و چهارصد و دور سر سی و چهار الان وزنش هشت و هفتصد و دور سرش چهل و دو نیم از پنج ماهگی ملاجش درحال بسته شدن بوده زیر نظر متخصص مغز و اعصابه و مشکلی خاصی تا به حال نداشته کاراش و حرکاتش خوبه اما الان سه روزه شبا بی قرار شده موقع خواب گریه میکنه و به سختی میخوابه نصف شبم که بیدار میشه برای شیر خوردن به شدت گریه میکنه و شیر نمیخوره اینقد گریه میکنه و نق میزنه که صداش میگیره خیلی نگرانم ممکنه تشنج موقع خواب باشه؟
- بیخوابی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید شیرخوار هفت ماهه ۲هفته اس که خوابش خیلی کم شده شبا تا ساعت ۴صبح بیداره،مدامم دستاش تو دهنش وآب دهن میریزه،احتمالش هست واسه دندون درآوردن باشه؟؟؟روزم نمیخوابه،داروی خواب آور میشه بهش داد؟؟؟؟؟ریفلاکسش دارو میخوره خیلی بهتر شده.
- سرماخوردگی نوزاد ۲۰ روزه
نوزاد زیاد گریه می کند بینیاش گیپ هستن خس خس میکند
- دوره مصرف زینک
سلام وقت بخیر ببخشید آقای دکتر یه سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی م کنید من پسرم نارس بدنیا اومد دکتر براش زینک نوشته روزی یه سی سی تا الان ک هفت ماهش شده بهش دادم لازمه هنوز ادامه بدم چون شنیدم مضره ؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- یبوست
سلام آقای دکتر پسرم یکسال و سه ماهش هست.شیرخشک میخوره بیومیل ۳.غذای سفره مثل آبگوشت یا هر چیز دیگه میخوره ولی موقع دستشویی خیلی زور میزنه و گریه میکنه.مدفوعش سفت سفت هست.چه قطره ای پیشنهاد میدین که بدم بخوره.ممنون میشم جواب بدین
- اس
سلام دکتر من دخترم ۳ماهشه از ابتدا بهش شیرخودم و کمکی بیومیل دادم از روز ۴شنبه روزی ۵یا۶بار دفع داره اولین دفع زیاد و نرماله باقیش حجم خیلی کم اندازه یک سکه یا دوسکه هست گاهی سبز گاهی زرد کمی چسبناک و آبکی حالا باید چکار کنم؟ بچه سرحال و اوکیه
- بیماری کودکان
سلام بچه ام 7ماهشه و خیلی بی قراره از وقتی بیدار میشه نق میزنه تا بخوابه
- سرما
سلام آقای دکتر بچم ۹ماهشه شربت گلوش چرک کرده خس خس میکرد دکتر سالبوتامول و زادتین و اسپری تنفسی داده شربت چرک خشک کن آزیترومایسین رو هر چند ساعت وچقدر بدم ممنون و این داروهارو تا کی ادامه بدم الان ده روزه که میدم
- شربت اشتها آور
سلام دکتر شربت اشتها آور زینک سولفات را تا چه مدت میتوان استفاده کرد دختر من شربت رو که میخورهه غذاشو میخوره کمو بیش ولی قطع میکنم اشتها نداره انگار وابسته شربت شده باسه آیا ضرر نداره یکی دوجا از مشاورین تغذیه شنیدم شربتای استها آور خوب نیس بلغ زودرس میاره و عوارض دیگه ممنون میشم شما راهنماییم کنید دخترم دوازده ماه کامله یکساله شده
- دستگاه تناسلی نوزاد
دختر یک ساله دارم که دستگاه تناسلیش بسته شده دکتر بردم پماد داد اما باعث سوختگی و تاول شد لطفا راهنمایی کنید
- مشت کردن دست
سلام .آقای دکتر دخترم شیش ماه و نیمشه خیلی مواقع دستاش مشت میکنه پاهاشم همش جمع میکنه رو زمین نمی ایسته.اما وقتی دراز کشه پاهاش تکون میده میگیرشون با دست.به نظرتون فلج نیست؟یا فلج مغزی؟استرس گرفتم

