Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
دخترم یکونیم ساله ، بین ۸تا ۱۰ کیلو وزن داره تب داره فقط یه شربت استامینوفن ۱۲۰ میلی گرم خونه دارم روش نوشته از سه سال ب بالا ،چکار کنم بهش بدم یا نه ؟ و چقد
- دندان نیش آیا بعد از چهار تا درمیادیا کرسی
- خس خس سینه نوزاد سه ماه و نیمه
سلام خسته نباشید پسرم سه ماه و نیمه است یک ماه و نیمه که سینش خس خس میکنه بردمش دکتر بهش آموکسیسیلین ۲۰۰ داد با قطره بینی تقریبا سه هفته دادم خوب نشد دوبار دکتر بردم باز همونو داد دوباره امشب بردمش ی دکتر دیگه گفت حساسیت داره بهش سیتریزین داد با اسپری سالبوتامول و پودر گرانول خوراکی سینکاست توی گوگل نوشته زیر شش ماه آنتی هیستامین کلا برای نوزاد تا شش ماه خوب نیست چیکار کنم بدم؟؟ اینم بگم عکس از سینش گرفتیم گفتن هیچ مشکلی ندارع بچم خیلی بی تابی میکنه بدم داروها شو یا ن؟
- حساسیت نوزاد
باسلام من دخترم چهارماهه هست که از همان بدو تولدش به دلیل ناکافی بودن شیر خودم مجبوربودم ازشیرکمکی استفاده کنماولش شیر نان1رو بهش داد که به شدت بی قراری میکرد وشیر رو به زور میخورد وتعداددفعش زیاد بود بعدشیرش رو عوض کردم ببلاک کامفورت دادم که بعداز یه مدت صورتش پرشد از جوشهای قرمز وروی بازوهاش و شکمش اگزما شد دکتر بردم پماد هیدرو کورتیزون دادن وشیرخشک آپتامیل اچ آ رو تجویز کرد که دخترم اصلا نمیخورد وباهمون مقدارکمی هم که بهش میدادم جوشها به قوت خودش باقی بود. شیرخشک سوپرامیل رو امتحان کردم بازم تغییری نکرد، دکتر شیرخشک ایزومیل تجویز کردن مدت 8روز هست که بهش میدم ولی متأسفانه هنوز جوشها برطرف نشده(کمترشده تاحدودی) واینکه سه روزهست که دفع نداشته وبعداز سه روز دفعش خیلی کم وسفت وسبز پررنگ هست وخیلی هم زور میزنه وقرمز میشه واینکه توخواب وبیداری خیلی گوش وصورتش رو میخارونه(بیشتر توی خواب).اگه لطف کنید که راهنمایی کنید که چه باید بکنم ممنون میشم.
- تب
سلام خسته نباشین دختر ۸ماهه دارم که از طریق بچه خواهر شوهرم که تب داشت بعد دونه های قرمز کل بدنش داشت از اون ویروس گرفته الان تب ۳۷/۵داره یعنی با استامینوفنی که هر سه ساعت بهش میدم اینه وگرنه بالاتره میره دو تا دونه جوش قرمزی هم زده بدنش باید چیکار کنم ؟
- میزان دوز مصرفی شربت آزیترومایسین
سلام بچه ام ۹ ماهش ۹ کیلو دکتر آزیترومایسین ۲۰۰ تجویز کرده میخواستم دوزشوبدونم
- دندان نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر نوزادم نزدیک ۱۰ ماهشه و یک ماه پیش فقط یک دندان در آورده و دیگه در نیاورده. آیا دلیل خاصی دارد یا طبیعی است؟
- با سلام دکتر جان نوزاد ۵۰روزه دارم از دیشب سرفه میکنه چکار باید کردممنون میشم
- سرما خوردگی دخترم چهار ماه داره وزنش 7200است دکتر بهش سفیسکین 100داده هر 12ساعت ولی سیسی رونگفته
- خس خس سینه
سلام بچه ی من پنج ماهشه سینش خس خس نداره ولی مثل ذوق کردن صدا میده ایا دود سیگار براش ضرر داره
- سلام دخترم ۱۰ روزه استفراغ زرد میکنه چیکار کنم خیلی ممنون
- زور زدن هنگام ادرار
سلام پسرم الان۶ ماهشه وفتی مبخاد ادرار کنه زور میزنه بعد ادرارش خیلی گرمه میترسم اگه میشه راهنماییم کنید
- زینک
سلام اقای دکتر من زینک سولفات خریدم ولی به پسر ۴ ماهم ندادم یه دو ماهی گذشته . ایا تاریخ مصرف داره ؟ بهش بدم یا نه
- قطره ادزوفر
سلام اقای دکتر دکتر دخترم برای دخترم که سه ماه ونیم داره ووزنش هفت کیلو وسیصد هست قطره ادزوفر داده هر روز یک سی سی این قطره اهن هم داره میخواستم ببینم که برا بچم ضرر نداره ازالان بهش اهن بدم براش مشکلی پیش نمیاد چون بهداشت گفت از شش ماهگی باید قطره اهن بدیم خیلی نگرانم لطفا راهنمایی بفرمایید
- شیر خشک ترش کرده
خسته نباشید ببخشید پسرم 4 ماهه هست و الان شیر خشک که از دیشب مونده بود رو بهش دادن اندازه 40 میلی گرم خورده و الان چه کارهایی باید انجام بدم. ممنون میشم زودتر جوابم رو بدین.
- عدم رشد قد و وزن نوزاد
باسلام من یه فرزند دختر 8ماهه با وزن تولد2850 و قد 50 که در 6ماهگی وزنش 8کیلو وقدش 66 بود وتا الان که 8ماه تمام دارد وزن و قدش هیچ تغییری نکرده با توجه به اینکه به طور خفیف رفلاکس دارد ولی دارو مصرف نمیکند ومیل به غذا خوردنش هم خوبه و از سوپ پای مرغ هم زیاد بهش میدم ومکمل های آهن و آده و سندروس هم بهش میدم و یه دوره هم زینکسولفات دادم و اما همچنان رشد قد و وزنش متوقف شده باتوجه به اینکه موقع تولد که آزمایش غربالگری تیروئید انجام دادیم بار اول مثبت اومد ودوباره تکرار کردن و گفتن مشکلی نداره آیا ممکنه به علت تیروئید باشه وآزمایش اولش درست بوده باشه یا مشکل دیگه ای داره
- شربت پاراکید
سلام با توجه به اینکه پسرم ١٠ ماهشه و انفولانزا شده من ٢.۵ سی سی شربت پاراکید بهش دادم و بالا اوردش باز بهش بدم در ۴ساعت بعد یا نه؟ اگر خیر پس چی و چه مقدار بهش بدم؟
- تغذبه
با سلام خدمت آقا دکتر میشه بچه بچه نه ماهه کینوا و سویق داد؟ از کدوم نوع بدیم بهتره؟ خیلی ممنون
- شیر خشک
سلام خسته نباشید دکتر پسر من ۸ ماهشه و تا الان شیرخشک بیومیل ۲ میخورد الان که رفته تو ۸ ماه نیازه ک شیرخشکش عوض شه؟ یا همینو باید بخوره
- اسهال
سلام من دخترنه ماهه ای دارم4 روز اسهال داست بهش پدی لاکت دادم الان مدفوعش سفته ولی5 تا6 باردفع داشته حال عمومیش وشیرخوردنش خوبه شیرخشک نان اچ آ2 میخوره راهنمای میکنین

